Katotteko voice of finlandia?

  • Viestiketjun aloittaja tärisee
  • Ensimmäinen viesti
FreezeCat harmaana
Sillä Nellillä sattui olemaan mausteena luonnollinen mellevä vibraatto, joka ehken pikkasen sai takapotkua lievästä esiintymisjännityksestä mutta persoonallinen ääni kyllä! Seljalla tosin oli omintakeisempi tyyli vetää biisi läpi ja jollain tapaa vahvempi ääni.

Sisaruksista mun mielestä vanhemmalla oli parempi, vahvempi ääni ja selkeesti ylitti itsensä esiintymistilanteessa (ei mun silmiin ainakaan jännittänyt ollenkaan, mitä itse oli aina sanonut esiintyessään tekevänsä) - ja Elastinen oli aivan upeesti mukana siskosten jamittelussa!

Mä tykkäsin jaksosta kovasti, kaikki mimmit veti todella hyvin. Ja konseptina aivan loistava - kaksintaistelumeininki on kaikessa raadollisuudessaan mahtava; lavalla on heti annettava kaikkensa ja otettava yleisö haltuunsa, muuten vastustaja vetää pointsit himaan. Rohkeaa heittäytymistä on ilo seurata!
 
"Ups"
Siskokset oli tosi hyviä! Muutenkin tosi hyviä laulajia. Itse tykkäsin tosi paljon siitä Heidistä. mielestäni oli parempi kuin Valerie.
Mä taas tykkäsin Valeriesta himpun verran enemmän, mutta kummatkin olivat todella hyviä! Ja hyvin stailattuja :) Siskoista olisin päästänyt vanhemman jatkoon, mutta muuten menivät valinnat juuri kuten itsekin olisin päättänyt.
 

Yhteistyössä