Katoitteko eilen ilalla Starsky ja Hutch?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Käärme

Jäsen
26.04.2006
539
0
16
En ole pitkään aikaan kattonu televisiosta mitään ja nyt sattui ihan vahingossa kattomaan. Oli tosiaan ihan hyvä eilen tuo.
Tuleeko teille mitään hyviä elökuvia mieleen, esim. käsi joka kehtoa keinuttaa tapasia mieleen?
 

Yhteistyössä