Mun ensi rakkaus.
Istuin rannassa mattolaiturilla aamua ihaillen ja haaveillen.
Siihen rantaan tuli sitten 3 miestä. meinasin ensin jäädä laiturille mutta sitten en pystynyt enää haaveilemaan.
hyppäsin laiturilta alas ja kävelin ripeästi pyöräni luokse kun yksi miehistä huutaa et kai vielä lähde.
mietin mielessäni että joo, te rikoitte mun kotirauhan mutta sanoin joo olen lähdössä. sama mies puhuu mut ympäri jäämään.
miehellä on mustat puolipitkät hiukset, farkkuliivi,farkkushortsit ja lenkkarit.
hän on o.k:n näköinen ja pitkä.
istuin tuolille ja mies istui viereeni. sitten tehtiin nuotio siihen ja tuijoteltiin tuleen ja löpistiin.
aika menetti merkityksen ja unohdimme että emme olleet kahden.
mies hipaisee polvellaan polveani katsoen samalla reaktiotani. sitten siirtyy aivan minun viereeni katsoen minua ihanilla silmillään kuin lukisi ajatuksiani.
Hän silittää poskeani ja kosketus saa lämpimät väreet kulkemaan sisälläni.
välillämme kipinöi.
Hän suutelee minua kuin elokuvissa. Lähestyy hitaasti huuliani, maistellen minun huuliani ensin hitaasti ja sitten ahmien. suutelemme ajattomassa maailmassa. taustalla kuuluu ääniä jotka käskevät meidän lopettaa mutta me emme välitä.olemme vain siinä hetkessä ja siinä tunteessa mikä meitä ympäröi.
emme edes tiedä toistemme nimiä.
Kunnes tulee hetki kun minun on lähdettävä. mies saattaa minut pyöräni luokse emmekä saa käsiämme irti toisistamme.
sovimme tapaavamme illalla samassa paikkaa.leijun pilvissä koko päivän odotellen iltaa.
Mutta en pääse illalla rannalle. toivottomuus valtaa mieleni ja yöllä päätän että minä etsin sen miehen täältä 10000 asukkaan kaupungista vaikka siihen menisi vuosi.
3kk kuljin kaiken vapaa ajan etsien. kävelen ja kun en enää jaksa kävellä palaan samalle rannalle.
kunnes eräänä päivänä löydän hänet.
Joskus toivoisin etten olisi etsinyt häntä vaan pitänyt aarteena sisälläni jotain niin kaunista kuin koimme. Rakkaus roihusi mutta meidän väliimme tuli koko maailma.ja kunigas alkoholi eli mies oli alkoholisti.
siitä päivästä kun löysin hänet alkoi 5 vuotinen elämänkoulu tunteiden ryöpytessä rakkaudesta vihaan ja vihasta rakkauteen. ja intohimoon joka ei koskaan katoa.
Saimme ihanan pojan mutta sen jälkeen minun oli valittava heidän kahden väliltään. en olisi voinut pitää molempia ja rakkauteni poikaani oli paljon suurempi kuin keneenkään muuhun.
Me emme koskaan eronneet vaan lähdimme eri suuntiin emmekä ole sen jälkeen paljon pitäneet yhteyttä.
mutta vielä näiden 6-7 vuoden jälkeen kun hän kävelee minua vastaan niin sydämeni hakkaa ja käteni vapisee ja ne ihanat tunteet joita koimme ensitapaamisella ja myös sen jälkeenkin nousevat pintaan.