Katkera avautuminen huonosta seksistä avioliitossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27764313]Sitten kun vielä kerrot, miten miehen saa sinne lääkäriin? On itse joskus sanonut, että pitäisi mennä, mutta siihen on jäänyt. Minä olisin mennyt jo, mutta kun ongelma ei ole mulla.[/QUOTE]

Mitä miehesi pelkää? Vakuuta hänet että hän saa nauttia hyvästä seksistä kun hänet on hoidettu kuntoon. Impotenssi - Yleislääkäri - Tohtori.fi

[QUOTE="vieras";27764313]Sitten kun vielä kerrot, miten miehen saa sinne lääkäriin? On itse joskus sanonut, että pitäisi mennä, mutta siihen on jäänyt. Minä olisin mennyt jo, mutta kun ongelma ei ole mulla.[/QUOTE]

haet sille lääkärin numeron ja laitat soittamaan. pienille saatesanoilla... jos haluaa jatkaa soittaa

Meillä ongelma on miehen kyvyttömyys. Kun yhdyntä pitäisi aloittaa, miehellä lerpahtaa. En tiedä miksi, haluja miehellä olisi muttei kykyjä. En edes muista milloin viimeksi onnistui ja sekös turhauttaa! Nyt vuosien päästä on jo käynyt mielessä, josko menisi baariin ja hankkisi jonkun randompanon, jotta jaksaisi taas seuraavat vuodet.

Nyt mies on lopettanut tupakanpoltonkin, ei vaikutusta asiaan. Kumpikaan ei enää halua yrittää, kun paha mieli vaan tulee molemmille. Tyydytän miehen kyllä sitten käsin (suihinotossa lerpahtaa myös??) mutta jään itse ilman. En enää ole edes kovinkaan kiinnostunut seksistä, lähinnä pelottaa milloin mies haluaisi taas yrittää. Ei kyllä kovin usein halua, meillä on kuukausien taukoja seksissä. Aiemmin on onnistunut ihan hyvin, siis nuorempana. En tiedä, mikä nyt alle 4-kymppisenä sitten mättää asiassa.

siis ihanko tosissaan kummallekkaan ei pälkähdä päähän sellanen ajatus kuin lääkäriin meno? hotiamaton diabetes saattaa aiheuttaa potenssiongelmia, samaten testosteroninpuutos, masennuslääkkeet/antipsykootit.. kilpirauhasen ongelmat yms yms...

kannattaa juu pelätä ja ihmetellä sen sijaan että tekisi jotakin!

siis ihanko tosissaan kummallekkaan ei pälkähdä päähän sellanen ajatus kuin lääkäriin meno? hotiamaton diabetes saattaa aiheuttaa potenssiongelmia, samaten testosteroninpuutos, masennuslääkkeet/antipsykootit.. kilpirauhasen ongelmat yms yms...

kannattaa juu pelätä ja ihmetellä sen sijaan että tekisi jotakin!

Kyllä on pälkähtänyt päähän molemmille, mutta kerropas, kuinka aikuisen ihmisen saa pakotettua lääkäriin? Mies on todennut, että pitäisi vissiin käydä lääkärissä, muttei mene. Mä voin varata sille ajan, mutta miten konkreettisesti vien sen sinne, kerro sinä kun niin viisas tunnut olevan!

[QUOTE="vieras";27769534]Jokainen huolehtikoon ihan itse omasta kiihottumisesta ja orgasmista.:attn:[/QUOTE]

Sitä kutsutaan masturboinniksi tai itsetyydytykseksi. Ap puhui eri asiasta.

meillä on päinvastainen ongelma,mies saanu jostain kumman käsityksen että miehisyyden mitta on kesto.väen väkisin haluaa yhdynnän kestän lähemmäksi tuntia,vaikka ½ tunnin jälkeen se rupee tuntumaan itsestäni puuduttavalta,ja asiasta oon koittanu vihjata tuloksetta.

Mitäs, jos jatkossa tekeisitte niin, että mies saisi seksiä vasta sitten kun sinä olet saanut tyydytyksen? Aloituksesta sai sellaisen kuvan, että mies on kiinnostunut vaan omasta orgasmistaan. Laita mies tekeemään töitä sun orgasmin eteen, niin jospa sen herkkyyskin siitä rauhoittuisi.

Kuulostaapa kamalalle! Jos tämä nykyinen ei suostu edes opettelemaan, niin ei siinä paljon ole tehtävissä. Minä kyllä suosittelisin kokeilemaan muitakin miehiä, koska sitten kun löydät miehen joka oikeasti OSAA, niin se on varmasti mieletön valaistuminen jos on aina ollut vain tuollaista seksiä.

Kuulostaapa kamalalle! Jos tämä nykyinen ei suostu edes opettelemaan, niin ei siinä paljon ole tehtävissä. Minä kyllä suosittelisin kokeilemaan muitakin miehiä, koska sitten kun löydät miehen joka oikeasti OSAA, niin se on varmasti mieletön valaistuminen jos on aina ollut vain tuollaista seksiä.
Onko sitten kyse osaamisesta vai siitä ettei halua, mutta molemmissa tapauksissa huomaa varmaan eron nykyiseen mieheen.

[QUOTE="vieras";27769476]Kyllä on pälkähtänyt päähän molemmille, mutta kerropas, kuinka aikuisen ihmisen saa pakotettua lääkäriin? Mies on todennut, että pitäisi vissiin käydä lääkärissä, muttei mene. Mä voin varata sille ajan, mutta miten konkreettisesti vien sen sinne, kerro sinä kun niin viisas tunnut olevan![/QUOTE]

no sä laitat sen eteen avioerohakemuksen aj kysyt että täytetäänkö tämä vai meneekö lääkäriin. jos ei muuten tajua! luulisi että sitä itteäänsäkin huolettaisi että mikä on syy tähän kun se voi olla oikeasti hoitoa vaativa!

No ootk ovarannut sille ajan onko mitään muuta syytä miksi hän kävisi lääkärissä? jotta voisit dyykkaa mukaan puhumaan tästä ongelmasta? onko työterveyshuoltoa? aika sinänsä törkeää... mutta mä voisin olla työterveyshuoltoon yhteydessä jos mies ei olis.

Meillä aikanaan toimi se että joko ite soittaa tai mä soitan lääkäriajan(meillä muuten syynä oli alkava/piilevä diabetes)!

Yhteistyössä