katja87: oliko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan asiallinen kysymys. kiinnostaa vaan ku muistin että jollain oli jo lapsi yhden miehen kanssa, erosivat. Nainen tuli raskaaksi toiselle miehelle ja palasi exän kanssa yhteen.
Mut eikös tuo ollut katjan eka lapsi? kukas tää toinen sitten on jolle nuin oli käyny?
mä en pystyis pitää ei biologista isää isänä, jos olisin raskaana toiselle ja seurustelisin toiselle. saati en pystyis olee edes yhdessä- Ehkä sitten jos lapsi olis jo syntyny niin sitten onnistuisi, mut en mä pystyis kuvittelee että sanoisin toiselle miehelle että kokeile kun x potkii mahassa jos se ei ole edes sen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Eikö teillä todellakaan ole muuta puhuttavaa täällä kuin toisten yksityisten asioiden puiminen. Tämä isä- juttu on jo todellakin kaluttu täällä jo läpi.

no juu mut kaikki ei olekaa lukenu kyseista asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ihan asiallinen kysymys. kiinnostaa vaan ku muistin että jollain oli jo lapsi yhden miehen kanssa, erosivat. Nainen tuli raskaaksi toiselle miehelle ja palasi exän kanssa yhteen.
Mut eikös tuo ollut katjan eka lapsi? kukas tää toinen sitten on jolle nuin oli käyny?
mä en pystyis pitää ei biologista isää isänä, jos olisin raskaana toiselle ja seurustelisin toiselle. saati en pystyis olee edes yhdessä- Ehkä sitten jos lapsi olis jo syntyny niin sitten onnistuisi, mut en mä pystyis kuvittelee että sanoisin toiselle miehelle että kokeile kun x potkii mahassa jos se ei ole edes sen :ashamed:

hanki oma elämä :headwall:

No onhan se noinkin. Mutta niin, jos miehellä ei ole mitään sitä vastaan, että kasvattaa toisen miehen siittämää lasta, mikäs siinä? Monelle olisi varmasti kova paikka, joten hienoahan se on, jos Katjan mies siihen pystyy.

yleisesti, katjan elämästä mitään tietämättä, minusta se joka kasvattaa lapsen on tämän vanhempi. Siittämään pystyy kuka tahansa, juoppolalli tai huumehörhö.
ja miten ihanaa asennetta osoittaa mies joka avoimesti on valmis olemaan naisen kanssa joka odottaa jo lasta toiselle miehelle ja vieläpä kasvattamaan sitä lasta. Se on rakkautta, minusta =)

minä sain tietää joskus kouluikäisenä että isäni ei ehkä olekkaan biologinen isäni, toinen vaihtoehto on juoppo, arvatkaa haluanko edes ottaa selvää asiasta? en isä on se joka on ollut paikalla kun tarvitsee,puhaltanut pipit pois, nostanut ylös kun oon kaatunut, pysynyt kaikessa rinnalla. ei mulle ainakaan ole mitään merkitystä sillä onko hän biologisesti isäni vai ei. isä se on silti

Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
yleisesti, katjan elämästä mitään tietämättä, minusta se joka kasvattaa lapsen on tämän vanhempi. Siittämään pystyy kuka tahansa, juoppolalli tai huumehörhö.
ja miten ihanaa asennetta osoittaa mies joka avoimesti on valmis olemaan naisen kanssa joka odottaa jo lasta toiselle miehelle ja vieläpä kasvattamaan sitä lasta. Se on rakkautta, minusta =)

Näin, mun mielestä uskomattoman hienoa tuo miehen toiminta. Mua tosin pelottaisi, että mies ei kiintyisikään vauvaan kuin omaansa, siis että se ajatus "tää ei oo mun" jäisi jotenkin sittenkin kalvamaan jonnekin aivojen syvimpiin sopukoihin.

Tässä vois miettiä sitäkin, että jos nainen on yh ja tapaa miehen, siinähän ei ole mitään vikaa? Mutta siinä ei sitten ole mies yleensä isän asemassa, vaan isäpuoli. Katjan tilanteessa vauvalla ON isä samassa taloudessa, joten hyvähän tuo tilanne sinänsä on kun miettii.

Kyllä myönnän että kun tuosta tilanteesta ekan kerran luin, loksahti henkisesti suu auki. :D Mutta mikä ei sopisi itelleni, voi sopia toiselle. Ja mikä se pääasia sitten onkaan? Mielestäni se, että perhe voi hyvin, oli se isä sitten biologinen tai ei.

juu onhan se hienoo että mies pystyy olee isä lapselle mut ei se mun omaan pääkoppaan sopisi. Olisi koko ajan inhottava olo että mitähän tuo mieskin taas ajattelee jos satun möläyttää että menes isin sykkyyn..

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tässä vois miettiä sitäkin, että jos nainen on yh ja tapaa miehen, siinähän ei ole mitään vikaa? Mutta siinä ei sitten ole mies yleensä isän asemassa, vaan isäpuoli.

niin.. me ollaan uusperhe ja kyllä mun on sanottava että uusi mieheni on lapsilleni läsnä huomattavasti enenmmän kuin heidän biologinen isänsä koskaan oli tai tulee olemaan!!
Pienempihän oli 10kk kun erosimme ent. mieheni kanssa. Eipä hänellä ole mielikuvia biologisen isän kanssa asumisesta. Samaa voidaan tuskin sanoa nykytilanteesta!? Tämä on se mies, kasvattaja, kotona asuva toinen vanhempi joka hänen elämässään on :) onneksi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
juu onhan se hienoo että mies pystyy olee isä lapselle mut ei se mun omaan pääkoppaan sopisi. Olisi koko ajan inhottava olo että mitähän tuo mieskin taas ajattelee jos satun möläyttää että menes isin sykkyyn..

toiset miehet pitävät sitä ihanana ajatulsena!!
Eihän kenenkään päähän voi takoa sellaista jos se miehellä ei luonnostaan ole. Jos mies haluaa olla ISÄ, eihän siinä ole yhtikäs mitään pahaa, päinvastoin.

Yhteistyössä