H
hmm
Vieras
lapsesi biologinen isä synnytyksessä vai ei biologinen`??
ja jos puhut miehestäsi että on lapsen isä niin se on väärin
ja jos puhut miehestäsi että on lapsen isä niin se on väärin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Eikö teillä todellakaan ole muuta puhuttavaa täällä kuin toisten yksityisten asioiden puiminen. Tämä isä- juttu on jo todellakin kaluttu täällä jo läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ihan asiallinen kysymys. kiinnostaa vaan ku muistin että jollain oli jo lapsi yhden miehen kanssa, erosivat. Nainen tuli raskaaksi toiselle miehelle ja palasi exän kanssa yhteen.
Mut eikös tuo ollut katjan eka lapsi? kukas tää toinen sitten on jolle nuin oli käyny?
mä en pystyis pitää ei biologista isää isänä, jos olisin raskaana toiselle ja seurustelisin toiselle. saati en pystyis olee edes yhdessä- Ehkä sitten jos lapsi olis jo syntyny niin sitten onnistuisi, mut en mä pystyis kuvittelee että sanoisin toiselle miehelle että kokeile kun x potkii mahassa jos se ei ole edes sen :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Hmm.. Painu pois täältä palstalta kiikareinesi kurkkimaan naapuriesi postiluukuista. Muista tiimarivihko, kyylä.
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:yleisesti, katjan elämästä mitään tietämättä, minusta se joka kasvattaa lapsen on tämän vanhempi. Siittämään pystyy kuka tahansa, juoppolalli tai huumehörhö.
ja miten ihanaa asennetta osoittaa mies joka avoimesti on valmis olemaan naisen kanssa joka odottaa jo lasta toiselle miehelle ja vieläpä kasvattamaan sitä lasta. Se on rakkautta, minusta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tässä vois miettiä sitäkin, että jos nainen on yh ja tapaa miehen, siinähän ei ole mitään vikaa? Mutta siinä ei sitten ole mies yleensä isän asemassa, vaan isäpuoli.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:juu onhan se hienoo että mies pystyy olee isä lapselle mut ei se mun omaan pääkoppaan sopisi. Olisi koko ajan inhottava olo että mitähän tuo mieskin taas ajattelee jos satun möläyttää että menes isin sykkyyn..