Kätilöopistolle tutustumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Voisko joku siellä käynyt kertoa mitä tuolla tutustumiskäynnillä tapahtuu? Lähinnä että joutuuko siellä esim. esittelemään ittensä? :ashamed: Jännittäjä täällä miettii että jätänkö tuonkin väliin....

Tää nyt oli naikkarilla, mut en usko et kauheesti poikkee. Eli ei joutunu mitää esittelemään eikä muutakaan. Jossain vaiheessa oli mahollisuus kysyä jotain jos halusi, mutta ei ollut pakko. :)

Muakin kiinnostaisi. Olen kanssa menossa tutustumiskäynnille jossain vaiheessa. Luulen kyllä, että se käynti sujuu ihan hyvin, siellä mennään jossain porukassa eikä tartte varmaan kauheasti suutaan avata. Etkä varmaan ole ainoa jota se jännittää silti! Sehän on kaikille ihan uusi paikka ja uusi tilanne! :)

Niin siis porukka seuras siellä vaan sitä kätilöö kun se esitteli kaikki olennaiset paikat. Ja sit mentiin istumaan ja sai kysyä mitä mieleen juolahti kaikesta, puudutuksista ym, mäki istuin siellä vaan hiljaa hymyillen ja toivoin ettei tartte avata suutaan.

Kiitos teille! Mulle on ok toi et kysyn jos on kysyttävää mut en halua pakon edessä joutua puhumaan, vähä esiintymispelkoa pukkaa siis... Ehkä mä sit uskaltaudun sinne... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos teille! Mulle on ok toi et kysyn jos on kysyttävää mut en halua pakon edessä joutua puhumaan, vähä esiintymispelkoa pukkaa siis... Ehkä mä sit uskaltaudun sinne... :)

No tottakai uskaltaudut! :) Mieti jos jättäisit käynnin moisen syyn takia väliin, niin vähänkö harmittais koko loppuelämän. Kun vaan on ja hymyiee, niin selviää monesta tilanteesta.

Normipuolella kävin tutustumassa, ja mukana oli siskoni, joka oli luvannut tulla synnytykseen. Ei kukaan kysellyt mitään ja kätilö yritti aina muistaa sanoa isä tai muu avustaja ;) Ihan ok, kun tuli käytyä, mutta ei mielestäni hirveesti antanut lisäarvoa - lähinnä näki miten pieni se synnytyssali on :) Noin muuten olin Kätilöopistoon oikein tyytyväinen synnytyksen ja lapsivuodeajan osalta!

Yhteistyössä