Ootko ollu ikinä hiusmallina?

kaveri ainaskii ol ja sillä tehtii aika radikaali muutos hiuksiin. Laitettii sinistä ja violettia jos yhtää oikein muista ja toiselt puolelt lyhyt ja toiselt puolelt pitkä ja muuteskii erikoisia leikkauksia hiuksissa. Sit se vaa käveli sinne lavalle esiintymään :)

*muoks ja ite olin myös mut se ol vaa semmonen rennompi eikä se ollu kunno hiusmallishow koska meide hiuksiin tehtiin ainoastaan kampaus, ei mittään värjäyksiä muuta ku "spray -maalil" ja sit tehtii myös väliaikasia tatskoi ku siin meide esitykses esiteltii myös niitä :)

Olen ollut varmaan 4krt. Yksi ole sellainen, jossa ei itse saanut sanoa juuta eikä jaata, eli tekivät tietyn mallin mukaan kaikki päät... :whistle:
Ko. tilantteessa leikkausmallit ovat viimeisintä trendiä, joten voipi olla itsellä hieman totuttelua...
Muut ovat ollet sellaisia missä ovat olleet opiskelija koulutuksessa ja ollaan keskenään sovittu mitä olisi kiva tehdä ja mika sopisi. Eli siis tämä oli vain heille harjoitusta.. ;)
Mutta,kyllä mä olen sitä mieltä, että jos kiinnostaa niin mene ihmeessä.. ;)

Olen...parikin kertaa. Eka kerralla tehtiin ennen näytöstä "pohjatyöt" eli kampaaja värjäsi&siisti hiukset ilmaseksi :p Sitten se näytös itse oli yrittäjämessuilla, tehtiin kampaukset (meikki piti meidän laittaa itte) ja pari kertaa käytiin lavalla pyörähtämässä, mutta ei mittän vaikeita koreografioita tms. ei etes harjoiteltu ennen tuota.

Toisella kerralla olin koulutustilaisuudessa mallina kun opettivat uusia värejä käyttämään.

Suomessa en oo ollut, Turkissa kyllä. Olin töissä hotellissa, ja sen yhteydessä toimivan kampaamon omistaja halusi aika ajoin väkertää mulle kampauksia, värjäillä ja hieman leikata mun hiuksia, esitellääkseen ammattitaitoaan. Joskus oli kampausshow jossa minä ja pari muuta istuttiin lavalla, ja kampaajat teki meille juhlakampaukset.

Mun tietääkseni ne tekee sulle joko jonkun kampauksen, tai sitten saat päähäsi uuden värin ja mallin. Kampaaja päättää mitä tehdään, mutta tottakai sulla on oikeus sanoa ettet halua irokeesia vihreäksi värjättynä :D

Joo, mä olin lapsena aika useinkin. Hiukset pestiin ja leikattiin ja sitten otettiin kuvia johonkin alan lehtiin tai semmoisiin katalogeihin. Kampaaja oli tuttu ja palkkioksi sain yleensä karkkia, jonkun lelun tai vaateen jne.

Hyvä ystävä oli tässä pari vuotta sitten näytöksessä (joka oli samalla kilpailu) hiusmallina ja se olikin pidempi prosessi. Kampaaja harjoitteli kampauksia (arkikampaus/fantasiakampaus) muutaman kerran aiemmin ja hiuksia leikkailtiin ja värjäiltiin useampaankin otteeseen matkan varrella. Lopputulos oli kamala. Ja ystävääni kadutti todella, että oli moiseen lupautunut. Kampaaja oli luvannut, että pituutta ei kovasti lähtisi, mutta kylläpä vaan lähti ja ne värit oli todella hurjat...Palkkioksi ystäväni sai kassillisen kampaamotuotteita.

Monta kertaa nuorempana. Alkoi niin että mulla oli piiiiitkät ja paksut hiukset ja halusin niihin permanentin. Marssin Porin kalliiseen ja suosittuun parturiin ja varasin tyynenä ajan. Vasta ajan varattuani kysäisin hintaa ja mulle vastattiin että n. 800 mk tulee maksamaan :o . Seuraavana päivänä soitin peruakseni ajan, jolloin he pyysivät mua hiusmalliksi luvaten tehdä sen permanentin ilmaiseksi.

Siitä se lähti ja lopulta loppui siihen kun mulla oli lyhyeksi klanittu poikatukka ja ilmoitin etten enää tule.

Kerran meitä oli 3 hiusmallia jossain hiton suljetussa tilaisuudessa. 2 muuta oli jotain Miss Suomi-finalisteja ja niillä oli ihan mieletön arsenaali erilaisia meikkejä ja siveltimiä. Ja sitten minä kajalin ja ripsarin kanssa :D :D . Se oli oikeesti aika hirveä kerta ja tunsin itseni pieneksi maan matoseksi :(

sillon ku opiskelin kampaajaks niin olin myös mallina. siinä ei tosiaan saa valita mitä hiuksille tehdään. no sen verran sain että värjyyt tehtiin pois pestävillä suihkeilla kun halusin pitää vaaleen värini. sit tepasteltiin lavalle ja otettiin kuvia.

Minä olen ollut ammattikoulu aikoinani :) Mulla oli pitkät ja paksut hiukset ja annoin aina vapaat kädet tekemisiin, ikinä eivät uskaltaneet lyhyiksi leikata :D Olen ollut hääkampausmallina, hiustenleikkuumallina, meikkimallina ihan vaan kampausmallina ja ties minä muinakin malleina :) Ja tosi kivaa oli!

Yhteistyössä