Katie, 25, on yli kaksi metriä pitkä

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Parisuhteen muodostaminen saattaa olla hankalaa, lähes 100% naisista haluaa, että mies on pidempi ja vastaavasti miehistä, että nainen on lyhyempi. Mahdollisten tyttöjälkeläisten elämä olisi varmaan vähemmän kiusattua, jos Katie hankkisi lapsia nimenomaan lyhyen miehen kanssa.

vierailija
Parisuhteen muodostaminen saattaa olla hankalaa, lähes 100% naisista haluaa, että mies on pidempi ja vastaavasti miehistä, että nainen on lyhyempi. Mahdollisten tyttöjälkeläisten elämä olisi varmaan vähemmän kiusattua, jos Katie hankkisi lapsia nimenomaan lyhyen miehen kanssa.
Sinun parisuhteelle tekisi hyvää, että eukkosi olisi kolmimetrinen.
Hän sitten ottaisi sinut kainaloonsa kauppareissuilla ettet sortuisi selaamaan ärrän ylähyllyn aikuisviihdelehtiä.
Olen aina haaveillut lyhyestä miehestä. He ovat paljon luotettavampia kumppaneita. Tilastosi ovat hevonkuusesta temmattuja kuten aina höpinäsi.
Ps. Sinulle myös sopisi parhaiten lähes satavuotias eläkemamma. Jutuistasi päätellen olet rikkaisiin eläkeläisiin kallellaan.

• Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Sinun parisuhteelle tekisi hyvää, että eukkosi olisi kolmimetrinen.
Hän sitten ottaisi sinut kainaloonsa kauppareissuilla ettet sortuisi selaamaan ärrän ylähyllyn aikuisviihdelehtiä.
Olen aina haaveillut lyhyestä miehestä. He ovat paljon luotettavampia kumppaneita. Tilastosi ovat hevonkuusesta temmattuja kuten aina höpinäsi.
Ps. Sinulle myös sopisi parhaiten lähes satavuotias eläkemamma. Jutuistasi päätellen olet rikkaisiin eläkeläisiin kallellaan.
👍😂😂😂

vierailija
Sä taidat olla itse aika lyhkänen ja sen takia tykkäät niistä pienistä oravista

vierailija
Paljonkohan hän painaa? On sopusuhtainen, mutta kuitenkin niin pitkä että varmaan ainakin 80kg.

Siksi vain pohdin kun mä olen itse 177cm ja painan 70kg ja näytän hoikalta. Mutta kun naiset näkemättä kuulee mun painon niin he yleensä kuvittelee mut ylipainoiseksi.

vierailija
Julmaa kiusaamista puuttua toisen pituuteen. Ensinnäkään kukaan ei voi pituudelleen yhtään mitään ja toisekseen pituudella ei ole mitään väliä. Antakaa siis olla. Tämä palsta on välillä kuin yläaste. VAikea uskoa, että täällä kirjoittelisivat aikuiset ihmiset.

Yhteistyössä