Katiaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Artemisia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Artemisia

Uusi jäsen
20.01.2006
14
0
1
Joitakin sun aikasempia juttujas luin ja tuli mieleen muutama asia. Eli mä oon myös kattellu, lähinnä vaan netistä, näitä talopaketteja ja just omatalolla oli pohja joka kiinnosti. Niin kysyisinkin vaan että johtuuko nää teiän ongelmat nimenomaan siitä työporukasta vai onko myös omatalon paketissa ollut huomautettavaa? Ja onko tavarat olleet hyvälaatuisia?

Kiva kun vastasit! Mä, siis tosiaankin vasta mä, oon kattellu talosuosikkeja OJ 122 ja OJ 131. Toi teidän malli on kyllä myös kiva ja varsinkin toi vaatehuone tossa eteisessä oli hyvä. Mä vaan kattelen sellasia jossa on joko 4mh tai 3mh ja esim. takkahuone. Mutta ihan vielä ei oo ajankohtaista rakentaminen.

Katiaana, kysyisin sinulta vielä, että paljonko teillä tuo paketti maksoi? Tuon talon ottaisin nimittäin minäkin... :D Mitä materiaaleja teillä toimitukseen kuuluu (esim. minkälaiset kosteat tilat, keittiön, ym. kaapit jne.) ? Tuossa esitteessä kun hinta on 35613? sateelta suojaan ja allaway-imurilla, ei siis kaappeja yms. Kiinnostaisi vaan tietää paljonko sitten tulee tekemään avaimet käteen-toimituksella... =)

Osaatko vielä sanoa, että paljon tuosta on varsinaisen talopaketin osuus? :D Minne päin te rakensittekaan ja mitä maksoi tontti? Täällä missä me nykyään asustelemme, on tonttien hinnat aikasta järkyttäviä, pääkaupunkiseudulla siis... Eli vähän "tuonnemmaksi" pitäisi lähteä kyllä... :/

Yhteistyössä