[QUOTE="aapee";29437046]Joskus ihmisiä saattaa ärsyttää ihan vaan se, että jotain hehkutetaan ilman itselle ymmärrettävää syytä.
En nyt sano nimiä, ettei tule turhaan pahoitettua kenenkään mieltä, mutta minua ärsyttää ihan törkeästi kun erästä suomalaista tosi-tv-julkkista kehutaan kauniiksi netissä tai kutsutaan kaunottareksi lehdissä. Hän on minun mielestäni ihan hirveän ruma. Ei edes tavis, vaan oikeasti tosi ruma naamasta.
Hänen ulkonäköään tulee sitten haukuttua kavereille välillä, sitä painokkaammin mitä enemmän muut häntä kehuu. Kun en vaan voi ymmärtää, miten päin silmät pitäis vääntää päässä, että kyseisestä ihmisestä saa kauniin.
Ei siis ole kyse kateudesta, vaan ihan puhtaasta ärtymyksestä, osin myös muihin ihmisiin, kun käyttäytyvät niin absurdisti.[/QUOTE]
Taidan arvata kenestä puhut, mutta itse koitan ajatella että hienoa menestystä siitä huolimatta ettei ole mikään kaunotar. Kyllä siihen julkisuuteen, keikkoihin ja suosioon tarvitaan muutakin kuin ulkonäköä, esim. missienkin täytyy olla sosiaalisesti lahjakkaita ja ulospäinsuuntautuneita. Jokainen tekee leipänsä eteen mitä tekee, mutta jotainhan täytyy tehdä. Mitä paremmin pärjää, sitä paremmin on ilmeisesti osannut hommansa hoitaa.