Kateus vauvauutisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Alisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Alisa"

Vieras
Olen saanut lapsia niin monta kuin olen halunnutkin eli neljä, mutta melkein kaikki kaveri- ja tuttavapiirin vauva- ja erityisesti raskausuutiset saavat minut niin kateelliseksi. En oikeasti kaipaa uutta vauvaa, mutta haikeus sitä pikkuvauva-aikaa kohtaan, uuden vauvan tuoksu jne. saa minut näkemään vihreää. Oikeasti olen onnellinen näistä kavereiden vauvoista, mutta mulla menee aina monta viikkoa uutisesta toipumiseen.

Onko kellään muulla samaa? Milloin tästä pääsee yli? Oikeasti haluaisin vain iloita muiden ilon mukana, mutta sisällä kiehuu aina muutaman viikon pieni kateuden peikko.

Meillä kolme ihanaa poikaa mutta aina, kun joku ilmoittaa odottavansa tyttöä tai saaneensa tyttövauvan kiehun kateudesta muutaman viikon. Olisin niin kovasti halunnut oman tyttären.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö kateus;22699966:
Meillä kolme ihanaa poikaa mutta aina, kun joku ilmoittaa odottavansa tyttöä tai saaneensa tyttövauvan kiehun kateudesta muutaman viikon. Olisin niin kovasti halunnut oman tyttären.

ihan turhaa, sulla on hienompaa sukupuolta, mitä pikkupimerolla teet, niitä jo ihan liikaakin

[QUOTE="höpsis";22700002]ihan turhaa, sulla on hienompaa sukupuolta, mitä pikkupimerolla teet, niitä jo ihan liikaakin[/QUOTE]

Sori vaan,poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä. Taitaa siellä joku semmonen huella joka on kans kateudesta vihreä kun ei omaa tytärtä ole ;)

mullekin tulee aina sellainen kaipuu siihen kun kuulen raskausuutisia, mut ehkä se johtuukin siitä että haluaisin vielä yhden vauvan, yhen kerran vielä kokea sen kaiken..

[QUOTE="Alisa";22699944]Olen saanut lapsia niin monta kuin olen halunnutkin eli neljä, mutta melkein kaikki kaveri- ja tuttavapiirin vauva- ja erityisesti raskausuutiset saavat minut niin kateelliseksi. En oikeasti kaipaa uutta vauvaa, mutta haikeus sitä pikkuvauva-aikaa kohtaan, uuden vauvan tuoksu jne. saa minut näkemään vihreää. Oikeasti olen onnellinen näistä kavereiden vauvoista, mutta mulla menee aina monta viikkoa uutisesta toipumiseen.

Onko kellään muulla samaa? Milloin tästä pääsee yli? Oikeasti haluaisin vain iloita muiden ilon mukana, mutta sisällä kiehuu aina muutaman viikon pieni kateuden peikko.[/QUOTE]

no ei oo. ite aina huokaisen helpotuksesta että onneksi itsellä on se aika elämässä ohi, kun joku kaveri ilmoittaa vauvan tulosta. ONneksi ei ite enää koskaan tarvi olla raskaana eikä valvoa vauvan kanssa.

Täällä kanssa yksi, mutta tosin itse vielä yhden haluaisin ja mies ei. Saa nähdä saanko joskus taivuteltua miehen mielen vai laitanko miehen vaihtoon :D Meillä siis ennestään yksi tyttö. Ja kyllä kovasti toivoisin vielä joskus yhtä pientä prinsessaa. <3

Joo kateellinen olen miekin, vaikka toki olen iloinen ystävieni puolesta. Mutta se vauvan kaipuu on vaan niin suuri... Kateellisuuteni ei tarkoita mitään pahaa, en missään nimessä toivoisi epäonnea kenellekkään, mutta sitä onnea kaipaisin myös itsellenikin tässä asiassa :)

Sain juuri ekassa ultrassa tietää että lapsi oli kuollut kohtuun ja nyt joka puolelta tulee vauvauutisia. Vaikka olenkin iloinen muiden puolesta niin jotenkin ärsyttää että 70% ystäväpiiristä on saamassa lapsen ens vuonna.

[QUOTE="surullinen";22700608]Sain juuri ekassa ultrassa tietää että lapsi oli kuollut kohtuun ja nyt joka puolelta tulee vauvauutisia. Vaikka olenkin iloinen muiden puolesta niin jotenkin ärsyttää että 70% ystäväpiiristä on saamassa lapsen ens vuonna.[/QUOTE]

Sain juuri ekassa ultrassa tietää että lapsi oli kuollut kohtuun = Eli sait siis NP ultrassa tietää saaneesi keskenmenon. Ihan oikeasti, miettikää mitä puhutte. Lapsen kuoleminen kohtuun on vähän eri tilanne kuin alkuraskauden km.

Yhteistyössä