Katellaanko taas masukuvia?

Koska en osaa, enkä jaksanut alkaa nyt opetella laittamaan kuvaa suoraan tähän niin laitoin profiiliin masupullotuskuvan.Kyllä siinä vielä on omaakin vararavintoa, mutta on siinä vauvamahaakin jo. :)

Viikkoja kuvassa tasan 17 (rv 16+0)
 
Alkuperäinen kirjoittaja polkadot:
Alkuperäinen kirjoittaja sisarHENTOvalkoinen:


Viimehetket alkaa olla käsillä pallomahan kanssa =)

sHv ja hippu 36+4
Anteeksi nyt jo etukäteen kun seuraava kysymys ei kuullu tänne osioon... :ashamed:
Mutta mistä teidän tapetti on ostettu kun näkyy taustalla? Aivan ihanaa! Niin kuin teidän kaikkien masukuvatkin tässä pinossa! =) :heart: Tulee ihan omaa masua ikävä kun teidän kuvia katselee!

Juu, itsekin hurahdin tuohon tapettiin ;) se on ostettu starkista ja on vuosimallia 2006 eli entiedä löytyykö enään :/
 
Ei ole kuvaa lähetettäväksi, mutta minusta ei välttämättä edes huomannut, että odotin lasta. Hupparilla sain peitettyä mahan ja kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa ei eräs täti uskonut, että olen raskaana. Näytin mahan t-paidan kanssa ja sitten uskoi.
 
Gerillä hauska masunkehityssarja =) Varmaan kun on noin hoikka alkuun niin masu näkyy hienosti? Mä oonmiettinyt, nyt oon rv 10+2 eikä tavalliset pöksyt enää mee kiinni, että mikähän siellä oikeestaan pullottaa kun ei kiloja kuitenkaan oo tullut lisää.. Mulla toki neljännen odotus, että kaipa oon jo niin rumpsahtanut että mitkään lihakset ja kohdunkannattimet ei enää pitele vaan on valmiiks venyneet.. Mut silti. Katkis on kuitenkin mulla nyt n 3,2cm pitkä, sen nyt luulis katoavan sinne ihan täysin. Ja tuossa Gerinkin kuvasarjassa, eihän tuo mitään läskiä todellakaan ole, mut masu on jo viikolla 15 aika iso ylös asti. Että mikä ihme siellä sen kasvun oikein tekee??!! Osaako joku viisaampi selittää?
 

Yhteistyössä