Kateellinen miehen ex:stä :(

• Viestiketjun aloittaja Kateellinen
  • Ensimmäinen viesti
Kateellinen
Tuntuuko muista pahalta ajatukset miehen entisistä? Siitä, että kuinka ovat rakastelleet mistäkun asennoista ja lomamatkoilla on ollut kiihkeää jne. Mun exällä on ollut vain pari ex:ää, mutta silti oon hirveen mustis ex:lle kun ovat saaneet minun miestäni! Jotenkin se on "väärin", en osaa selittää. Ja onhan mulla itselläkin menneisyys, mutta suurimmaksi ne on olleen panoja. On niitä enemmän kuin miehellä, mutta tuntuu päässäni että ne eivät ole olleen tunteellisia kun taas mieheni entiset ovat olleen rakkautta ja rakastelua.

Itkettää usein tää asia eikä auta vaikka mies uskottelee ties mitä..

No on ihan normaalia olla alkuun hiukan mustis, etenkin jos ei vielä luota täysin ja pelkää et mies ei ole päässyt exästä yli. Mut kyllä tollaset kuvailemasi kaltaiset ajatukset alkaa mennä jo sairaalloisuuden puolelle. Tuskin mieskään jaksaa kauaa olla vakuuttelemassa.

"minttu"
Kyllähän tuota itsekkin olen miehen exälle kateellinen, kun hän on kokenut olevansa se huomion keskipiste. Facebookista kun luki, niin milloin on jalkakylvyt, hieronnat sun muut olleet odottamassa vuoron päätteeksi kotona. Mitä minä taas saan? Sitä samaa, mitä hänkin. Ei mitään vaihtelua.

Vaikka puheväleissä ollaankin ja kavereita facebookissa, niin silti koen, että mies rakasti häntä. Ja minä olen vaan täytettä.

Meillä molemmilla on exämme, mulla huomattavasti tiiviimmin elämässä mukana lasten takia, me kuitenkin molemmat haluamme ehdottomasti olla juuri toistemme kanssa. Miksi ihmeessä pitää luoda itselleen ongelmia siitä, että aikuinen ihminen on elänyt elämää myös ennen sinua?

En mä mitään 18v kokematonta poikasta olisi halunnut. Saati sitten kolmekymppistä miestä jolla ei ole mitään kokemusta parisuhteista saati seksistä. Tsiisus, mitä siitäkin olisi tullut.. Kaikki kokemukset ovat opettaneet ja valmistaneet meitä siihen, että tällä hetkellä yhdessä ja erikseen tiedetään mitä halutaan ja ei haluta. Tässä ja nyt on hyvä olla yhdessä ja exät on ihmisiä jotka on olleet tärkeitä joskus, heidän kanssaan on koettu ja opittu, mutta siihen on syynsä miksi ovat exiä. Mun mielestä kaikki se kokemus on pelkkää plussaa.

Niin, miehesi hyvin todennäköisesti on rakastanut ex:iään ja siis myös rakastellut heidän kanssaan. Mutta mitä sen on väliä? Nyt hän rakastaa ja rakastelee vain ja ainoastaan sua, koska hän itse niin haluaa.

Ainakin toistaiseksi. Tiedä sitten miten pitkään hän jaksaa vakuutella ja lohdutella, sillä veikkaan moisen käyvän pidemmällä tähtäimellä melko raskaaksi.

eijjumalauta että osaa ihmisillä olla ongelmia. Meneekö muuten liian hyvin niin pitää tekemällä tehdä itselleen huonoa fiilistä? Pian alat kysellä mieheltä missä asennossa hän on exiensä kanssa pannut ja oliko exällä parempi pylly ja rakastiko hän exää enemmän kuin sinua ja sit oot täällä itkemässä kun parisuhde karahtaa kiville.

• Tykkää
Reactions: Alli Huuppa
Mustasukkaisuushoi
Kyllä mun ex-miehen nyxää edelleenkin riepoo, kun haen lapset mieheltä ja mies katsoo mua himoiten. Arvaa varmaan, mitä mies mulle kuiskuttelee, kun ei ole itse paikalla. No, niiden tunteet perustuu niiden luonteiden samankaltaisuuteen, meillä taas oli hyvin voimakas seksuaalinen jännite. Silti mies valitsi nyxän ja jätti mut ja lapset kuin nallit kalliolle parinkymmenen yhteisen vuoden jälkeen. Olis nyt vaan tyytyväinen mieheensä ja lopettais sen mustasukkasen vahtaamisen. Itse kun en exää takaisin halua, sillä sain paljon paremman miehen rinnalleni.

Yhteistyössä