kateellinen kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
miks kaveri on kateellinen.... aivan kaikesta. minulla mies joka soittelee muutaman kerran päivässä kun ollaan erossa, auttaa kotitöissä, ja huomioi paljon... me ollaan ostamassa uutta autoa, siitä hän myönsi suoraan että on kateellinen.
mutta hänen miehensä ei huomioi häntä eikä auttele eikä mitään... hän jotenkin piikittelee siitä kun minulla niin ihana mies. mutta ärsyttää käydä hänen luona ja kuunnella hänen katkeruutta. ei huvita enää kertoa mitään hänelle omia asioita....

Ehkä on tiettyjä ihmis tyyppejä jotka ovat kaikelle kateellisia!?!
Itse olen ollut pitkään sairaslomalla kun on ollut kaikenlaista eri sairautta, jopa siitä osa ihmisistä on ollut kateellisa. Kuulema helppoa kun ei tarvi mennä töihin.. Eli jos joltakin terveys menee niin siitäkin joku on kateellinen!! AIKA OUTOA PORUKKAA!! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :
miks kaveri on kateellinen.... aivan kaikesta. minulla mies joka soittelee muutaman kerran päivässä kun ollaan erossa, auttaa kotitöissä, ja huomioi paljon... me ollaan ostamassa uutta autoa, siitä hän myönsi suoraan että on kateellinen.
mutta hänen miehensä ei huomioi häntä eikä auttele eikä mitään... hän jotenkin piikittelee siitä kun minulla niin ihana mies. mutta ärsyttää käydä hänen luona ja kuunnella hänen katkeruutta. ei huvita enää kertoa mitään hänelle omia asioita....

Jos et pysty olemaan rehellisesti oma itsesi sinulle avoimesti kateellisen kaverisi kanssa, miksi olet hänen kanssaan tekemisissä?
Minua muuten lähinnä ärsyttää miehen soittelut kesken "työpäiväni".

Yhteistyössä