kasvun tukemisen ja ohjauksen näyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minttu09

Uusi jäsen
06.08.2009
16
0
1
Moi! Suoritan päiväkodilla kasvun tukemisen ja ohjauksen näyttöä ja "pallukat" ovat aivan hukassa=( Opettajamme yritti kiireellä selvitellä niitä yhdessä päivässä mutta eihän ne minulle avautuneet, antakaa apua jotka tiedätte??

En voi muuta sanoa kuin onnea matkaan :) Haetko kiitettävää vai tyydytkö vähempään? Meinaan aika homma avata kaikki kiitettävän pallukat... Itse sen tein 1,5v sitten ja huh huh...

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
täällä ois kans sama edessä piakkoin.. siis miten ne pallukat oikein näytössä sitten näytetään.. en oikee tajua??

Sä luot siit tavoitteet jne niiden pallukoiden pohjalta. Me tehtiin myös näyttökansio ja ne pallukat mitkä ei tuu näytössä pitää esittää näyttökansiossa.

ei hitto,mun koulu alkaa parin kkn päästä ja mä en selviä siitä...
viimeks opiskelin 20v sitten...
siis ne näytöt ja esillä olo,uudet vieraat paikat ja kaikki..
montas harjoittelujaksoa siihen sisältyykään?

joo lähihoitajan tutkinnosta kyse.. aivan, jotenki tosi vaikee sisäistää tota systeemiä, nyt varsinki ku eka näyttö vielä edessä! ehkä ne seuraavat sitte menee helpommin?

Alkuperäinen kirjoittaja -:

4 harjottelua ja näyttöä. meille kyl opettajat (osa) on sanoneet että turhaan pelkäätte näyttöä, et ei se oo ollenkaa niin paha ku mitä koulussaki välillä annetaan ymmärtää.. mut tiiä sit.

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Hyvin se menee :) Meillä oli 5 harjoittelua

juu lähihoitajaksi opiskelen ja meillä viisi näyttöä, hirveää hommaa.."pallukat" kyllä niin hukassa ku voi olla, on niin hienoa kieltä=)
arvioinnit muuttuvat nyt 1.9 alk. 1-3 eli olen tyytyväinen jos pääsen läpi eli 1 mutta 2 tai 3 tavoittelen..

oppimaan oppiminen ja tiedon hankinnan hallinta, sosiaali- ja terveysalan ammattien yhteiskunnalisen perustan hallinta, ammattietiikan perusteiden hallinta, ammatillisen vuorovaikutuksen hallinta, kasvun tukemisen ja ohjauksen hallinta:asiakaslähtöisyys, toiminta työyhteisössä ja toiminta kasvun tukijana ja nämä otsikot sisältää paljon pallukoita joihin pitää kirjoittaa mitä näyttää näyttövkolla, vaikeeta on osittain ainakin..

Hei, olen maahanmuuttaja ja opiskelen lähihoitajan alalla suomalaisten kanssa. Nyt olen harjoittelussa ja mun pitä kirjoitta kasvun tukeminen ja ohjaus suunnitelma, en aloittanut edes vielä vaikka huomenna on mun viimeinen päivä koska edes mun ohjaavakin ei ymmärtää ja mun kielitaitokin ei riitä vastauksille :(
Pyydän teistä jos teillä on vastaukset niin lähettäkää mun osoitteen että otan sitä malliksi maryam_tajik17@hotmail.com kiitos.

Yhteistyössä