kasvun tukeminen ja ohjaus, näyttösuunnitelma - apua!

  • Viestiketjun aloittaja lehmu
  • Ensimmäinen viesti
lehmu
Minä en selviä tästä!

Miten voikin mennä niin pyllylleen, että kuuden harjoittelupäivän jälkeen pitäisi pystyä kirjoittamaan näyttösuunnitelma?

Aikaa on tämä tiistaihin asti, jotta ehdin käyttää näyttösuunnitelmani ohjaajallani. Tutkinnon vastaanottavalle opettajalle se on postitettava perjantaina, jolloin on myös yksi tentti.
 
vieras
etkö sä nyt voi tehdä sen kaikista parhaiten kun on OPITTAVAA.
Mieti ensin mikä sen tarkoitus on sinun oppimisen kannalta ;)

Nää on oikeasti aika outoja kun moni ei mukamas ymmärrä/osaa tehdä näyttötehtäviä!!
 
:)
sama tilanne mulla, tosin kuntoutuksen tukemisen näyttö. oon ollut harjoittelussa 2 viikkoa ja maanantaina alkaa näyttö. :)
mutta vittumaista hommaa toi näyttösuunnitelma, tiedän todellakin. :headwall:
palkitse ittes kun olet saanut sen valmiiksi.
onko muuten joku asia erityisesti mihin tarvitset apua?
 
lehmu
Ihanaa, te kannustatte :)

Kai tässä on hirveintä tuo aikataulu, meillä on viisi hoidettavaa lasta tänä viikonloppuna kun en tajunnut hoitoja sopiessa omaa näyttöaikatauluani. Mies saa selvitä paljosta yksin kun mä jumitan miettinmään näyttöä. meillä on sairastettu, joten yksi etätehtävä on jatkoajalla ja minulla on lupa palauttaa se maanantaihin mennessä.

Vaikeaa on myös se, että mun näyttöpaikassa on kismaa työntekijöiden välillä ja mä taiteilen siellä huteralla maaperällä - aion näytössä tehdä asioita, jotka koetaan vain lastentarhanopettajan tehtäväksi (esim. nukuttaminen).

Ja kaikkein vaikeinta on se, että tämä on ensimmäinen näyttösuunnitelmani, enkä ole ikinä nähnyt kenenkään tekemää suunnitelmaa!

Oman esittelyni olen tehnyt. Yleinen esittely alkaa seuraavaksi.
 
:)
ajattelet vaan mahdollisimman yksinkertaisesti. joku hieno tavoite "kunnioitan asiakasta ja hänen itsemääräämisoikeuttaan" on niinkun että "rohkaisen lasta leikkimään ryhmässä mutta en pakota".
jotain tämmöistä... :)
 
lehmu
Oon nyt saanut sentään kirjoitettua sitä toista tehtävää hyvän matkaa.

Välillä mä mietin, että mistä tässä elämässä pitää luopua: opiskelusta vai työstä. Mutta mä hullu haluan pitää ne molemmat. :/
 
lehmu
Alkuperäinen kirjoittaja mametsu:
siis missä ihmeen paikassa lasten nukuttaminen on vain lto:n tehtävä?!? perin kummalliselta kuulostaa...
Jep. Kaikkea kummallista sitä työelämässä saattaa ollakin. Mutta tämä tarina on tosi. Päiväkoti on kyseessä.

Hii! Sain sen toisen tehtävän rääpäistyä kasaan ja laitan opettajalle juurikin nyt, ennen puoltayötä ekli oikeastaan ihan ajallaan :D
 

Yhteistyössä