kasvot menosuuntaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lolle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lolle

Vieras
Ukko laitto pojan istuimen etupenkille ja kasvot on menosuuntaan,,Tykkäsin kyttyrää,mut sano et ohjekirjassa ei kielletty.Tsekkasin kirjan ja ei kyl löytyny muuta ku et "airbäkki" pitää kytkeä pois päältä.
Oisin huomena menos pojun kans autolla n.40km matkan ja etukäteen tiedän et se ei onnistu jos hän on takapekillä/eessä selkä menosuuntaan...

Kysymys onki et oottako pitäny istuinta näin tai onko laitonta???
Poju on ihan kohta 1vee.

En tarvi moralisointia vaan asiaa

En itse henk.kohtaisesti pitäisi tuon ikäistä vielä kasvot menosuuntaan päin, niska ei ole vielä niin vahva.. saati myös edessä vaikka airbäkin voisi kytkeä pois, se ei anna takeita kolaritilanteessa..

mites muuten ku takanaki on kyl ollu nykyään kasvot menosuuntaan,hmm. Meille on sanottu et 10+kiloset saa olla niin.Kaikkien "kamujen" lapset on kans ollu näin autossa.Kun tuo uusi istuin sillon ostettiin,niin vaihdettiin menosuunta kun pojan jalat oli ihan mutkilla.Nyt on niin paskamutsiolo!!!

Mieluummin jalat paskana kuin niska.
Älä pode huonoa omaatuntoa, kunhan vain nyt käännät sen penkin.

Ei kaikkea voi tietää ja hyvä jos asia korjaantuu ennen kuin mitään sattui. =)

Kiitos asiallisista vastauksista=) pojan istuin on siirretty taakse,mut kylläkin kasvot ovat menosuuntaan,koska neuvolassakin on sanottu et voi näin pitää...hmmm,mut oon oikeesti sitä mieltä nyt et istuin kääntyy aamulla "toistepäin"
Ahistaa,et miksi esm ohjekirjasessa on et istuimen voi kääntää siinä tietyssä kg,ssa?Mitä se ikä kertoo,eiks se oo koko

Mulla oli alussa paskamutsiolo, kun kakkonen käännettiin kasvot menosuuntaan reilu 1-vuotiaana. Syy oli se, että joka ikisen matkan, jopa vain 10 kilsaa, hän huusi. Pidemmällä matkalla oksensi. Sellainen oli jo ihan vauvasta asti. Ilmeisestikin matkapahoinvointia, joka helpotti sen jälkeen kun istuin käännettiin. Nyt voidaan jopa käydä mummolassa tai ajaa vaikka autolomalle.

Yhteistyössä