KASVISSYÖJÄT...HUOM, ÄKKIIII=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruttunokka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruttunokka

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
2 088
0
36
kertokaa äkkii joku täytetyt paprikat tai tomaatit ohje???
kauppaan lähdössä ja illalla tulee mm. kasvissyöjä illalliselle! ja en mä osaa tehä mitään herkkua!
juustoa saa olla....

kittos kiitos kiitos :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 10:45 tää on herkkua kirjoitti:
Couscousia, kesäkurpitsaa raasteena, oliiveja ja yrttituorejuustoa. Kuorrutteeksi juustoraastetta.
Jos ei oliiveista tykkää niin kapriksia tilalle :p

ja paprikan sisään siis.... :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 10:47 Catwoman kirjoitti:
voiko jotain... sipuli7valkosipuli/maissi hässäkkää tunkee sinne sisään ja sitten juustoo???

Voi - periaatteessa sinne ny voi laittaa "mitä vaan". jos haluaa päästä helpolla, niin sitten jotain valmisjuttuja, esim. pakastevihanneksia tai tölkistä tavaraa. Jos on aikaa tehdä enemmän, niin sitten vaikka kesäkurpista yms. vihannesten paloja, jotka paistaa pannulla+riisiä+ juustoa; fetakin ihan hyvää siihen.

Kunhan niissä ei ole pelkkää riisiä kuten meikäläisen lauantaisessa ravintola-annoksessa; etenkin kun lisäkkeenäkin oli riisiä... :\|

No mä vastaan ihan sen kunniaksi että on viimeinen ketju että
mozzarella juustoa, herkkusieniä, ananasta ja jos syövät kalaa niin katkarapuja ja tonnikalaa. Jos ei niin sitten porkkanaa ja tomaattia.
Ihan tuli jo nälkä kun ajattelin :p

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
No mä vastaan ihan sen kunniaksi että on viimeinen ketju että
mozzarella juustoa, herkkusieniä, ananasta ja jos syövät kalaa niin katkarapuja ja tonnikalaa. Jos ei niin sitten porkkanaa ja tomaattia.
Ihan tuli jo nälkä kun ajattelin :p

Hih.. oli tästä jotain hyötyäkin...#vesi kielellä kirjoittaa reseptiä#

Yhteistyössä