K
Kasvihuoneilmiöuskovaisen kymmenen käskyä:
Vieras
Kasvihuoneilmiöuskovaisen kymmenen käskyä:
1. Minä olen kasvihuoneilmiö, sinun uhkakuvasi. Sinulla ei saa olla muita ympäristöuhkia.
2. Älä käytä väärin kasvihuoneilmiön, ainoan uhkasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä kasvihuoneilmiön pelkäämiseen.
4. Kunnioita kasvihuonekaasuilla pelottelevia uutisia.
5. Älä noteeraa kasvihuoneilmiön kyseenalaistavia tutkimuksia.
6. Älä ajattele muita teorioita ilmaston muuttumisesta.
7. Älä kyseenalaista hiilidioksidiverojen asemaa maailman ainoina todellisina pelastajina.
8. Älä lausu kyseenalaistavia kommentteja ilmaston lämpenemisestä tukevista tutkimuksista.
9. Älä haaskaa aikaasi nyt parhaillaan tapahtuvan ympäristökatastrofin ajattelemiseen.
10. Tavoittele aivan vapaasti lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa ja kaikkea, mikä hänelle kuuluu. Pane vaikka poroa, mutta älä missään tapauksessa epäile ilmaston muuttuvan muuten kuin ihmisen toiminnan takia.
1. Minä olen kasvihuoneilmiö, sinun uhkakuvasi. Sinulla ei saa olla muita ympäristöuhkia.
2. Älä käytä väärin kasvihuoneilmiön, ainoan uhkasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä kasvihuoneilmiön pelkäämiseen.
4. Kunnioita kasvihuonekaasuilla pelottelevia uutisia.
5. Älä noteeraa kasvihuoneilmiön kyseenalaistavia tutkimuksia.
6. Älä ajattele muita teorioita ilmaston muuttumisesta.
7. Älä kyseenalaista hiilidioksidiverojen asemaa maailman ainoina todellisina pelastajina.
8. Älä lausu kyseenalaistavia kommentteja ilmaston lämpenemisestä tukevista tutkimuksista.
9. Älä haaskaa aikaasi nyt parhaillaan tapahtuvan ympäristökatastrofin ajattelemiseen.
10. Tavoittele aivan vapaasti lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa ja kaikkea, mikä hänelle kuuluu. Pane vaikka poroa, mutta älä missään tapauksessa epäile ilmaston muuttuvan muuten kuin ihmisen toiminnan takia.