S
surkea äiti
Vieras
Minä en enää jaksa tuon kolmevuotiaan kiukuttelua ja vastaanpanemista. Viimeset puoltoista vuotta on jo ollut vaikeeta ja koko ajan menee vaan pahemmaksi. Yhden yhtä asiaa ei voida tehdä yhteisymmärryksessä vaan kaikesta pitää tapella. Jos jotakin on pakko tehdä, se on tehtävä väkisin. Itsellä on nyt menemässä kuppi nurin jaksamisen kanssa. Lapselle tulee huudettua aika paljon ja tiedän ettei se ole hyväksi kenellekään. Sitten loppuaika mitä ei tapella, menee märehtiessä huonoa omaatuntoa huutamisesta ja pakottamisesta. En tiedä enää mitä tehdä... Onko joku taho olemassa josta sais ihan kasvatusneuvoja tai jotakin? Joku missä vois käydä lapsen kanssa ihan varta vasten opettelemassa sitä miten pitäisi kasvattaa. Neuvolassa sanovat vaan voi, voi, se on se uhmaikä.
Viime aikoina on tuntunut, ettei mun olisi pitänyt tehdä lapsia ollenkaan, kun en osaa kasvattaa niitä. Tuntuu pahalta.
Viime aikoina on tuntunut, ettei mun olisi pitänyt tehdä lapsia ollenkaan, kun en osaa kasvattaa niitä. Tuntuu pahalta.