Sanon tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä. Minä, pikkusiskoni ja isosiskoni kaikki käytämme kaikki Yazzia. Minulla 21 käyttöpäivää muuten pienet rintani turposivat ja näyttivät sekä tuntuivat kivoilta, 7 taukopäivän aikana, rinnat lyssähti kasaan ja viikon olin taas lauta. Eli, minun kroppaani hormonitoiminta muutti niin, että rinnat turposivat. Pikkusiskoni lihoi n.6 kg vain kolmen kuukauden aikana, heti kun alkoi käyttämään pillereitä. Hän söi kyllä tavallista enemmän ja useammin, sillä pillerit saivat hänen ruokahalunsa uuteen uskoon.. ikävää..Joten näinollen suurin osa rasvasta päätyi hänen rintoihinsa joten kyllä, rinnat kasvoivat, mutta olivat silkkaa rasvaa. Kun hän päätti laihduttaa pillereistä aiheutuneet kilot pois, niin tissitkin hävisi kuin tuhka tuuleen. Kun taas isosiskoni, hänelle ei tullut mitään oireita,ja äitimme taas sanoo että sai rintansa nuoruudessaan lahjaksi pillereiltä. KYLL
Ä, me olemme kaikki erilaisia yksilöitä, kellään ei voi olla oikeata tai väärää vastausta siihen, kasvattaako e-pillerit rintoja vai ei, kroppasi kertoo sinulle kyllä aikanaan vastauksen.