Kasvattaako E-PILLERIT muka tissejä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostunut:
Mitä pillereitä suosittelette? Siis ne jotka kasvattaa tissejä?

Tuskin lääkäri sun toiveita isommista tisseistä kuuntelee... Kaipa saat sellaiset pillerit, jotka lekurin mielestä muutoin saattaisivat sopia.

Mutta kertokaa nyt, pliis! Varmasti itsekin vonkaisit lisää tietoja jos omaat aa-kerhon tissit.

Tuskin lääkäri sun toiveita isommista tisseistä kuuntelee... Kaipa saat sellaiset pillerit, jotka lekurin mielestä muutoin saattaisivat sopia.

Mutta kertokaa nyt, pliis! Varmasti itsekin vonkaisit lisää tietoja jos omaat aa-kerhon tissit.

Mulla oli Femoden-merkkiset.

En muuten ole lainkaan varma haluaisinko kasvattaa tissikokoa, jos olisi ihanan poikamaiset ja kätevät aa:t! Nehän eivät kai käytännössä alkaisi koskaan riippumaan, jos siinä koossa pysyisivät. Silti nupit voisivat olla hyvinkin sexyt...

(Mulla on 70C. Hormonikierukka käytössä.)

Itse olen käyttänyt tota femoden merkkiä mutta en ainakaan rintojen koossa ole huomannut mitään muutosta tosin ei sellainen ole koskaan tullut mieleenkään.

laastari suosittelisin nuihin tisujen kasvatukseen parilla kaverilla ainaki kasvo kun käyttivät parikin kuppi kokoo mut toisaalta toinen lihokin niistä koosta 34 kokoon 38/40 että näin ja toinen oli kokoajan pahantuulinen mut tissit kyl kasvo molemmilla ihan arville meni. kyseessä siis ehkäisy laastari joka vaihetaan kerran viikossa..

Mulla Femoden ja Mercilon turvotti pinkeet ja isot rinnat.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Ihmeen paljon kyllä näyttää tulevan sivuvaikutuksia. Ehkä en sitten edes harkitse niitä.

Hitto melkein ärsyttää miten paljon noita vaivoja suurennellaan. Kannattaa nyt pillereitä ainakin kokeilla! Mulla on kaikki mennyt hyvin, mitä nyt ekan liuskan aikana vähän itkusuutta ja pientä tiputteluvuotoo mikä nyt kuuluu ihan asiaan. Mieliala kumminki tasaantunu. Tunnen ainakin tosi paljon ihmisiä joille pillerit sopii mainiosti!

Kyllä rinnat suurenee, ainakin mulla kävi niin. Yhden kuppikoon isommaksi kasvoivat.
Eikä mitään suurempia sivuvaikutuksia jos hyvät pillerit sattuu kohdalle. Mä käytin Diane Novaa aknen takia ja hyvät pillerit oli. En lihonut muuten, mutta rinnat kasvoivat. Ja se oli ihan positiivista kun ei mitkään isot rinnat ennen sitä olleet.

Olen itse tullut siihen johtopäätökseen, että jos omaa luonnostaankin jo vähän isommat rinnat (eli B:stä ylöspäin), niin silloin e-pillerit voivat rintoja kasvattaa. Jos taas omaa pienet rinnat eli pienemmät kuin B:t, niin harvoissa tapauksissa rinnat e-pillereiden myötä kasvavat. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Rinnat eivät ole kasvaneet enkä ymmärrä, miksi niiden pitäisikään kasvaa. Urheillessa isommat rinnat olisivat vain haitoksi. Myöskään muita sivuvaikutuksia pillereistä minulle ei ole tullut. Ainoastaan positiivisia, kuten menkkojen siirtäminen, ihon parantuminen jne.

Itse olen syönyt pillereitä montaakin laatua. jotkut lihotti hieman (tai siis kasvatti ruokahalua, ei itsessään lihottanut) toiset taas turvotti? tai kasvatti rintoja ihan näkyvästi. Olen ollut pienirintainen nainen aina, ja viimeisimpien pillereiden myötä on tissiäkin tälle naiselle alkanut tulemaan :) Toki näitä oireita ei kaikille tule, ei edes eri pillereistä. Kaikki me ollaan ihan täysin erilaisia, eli jos 70% kuitenkin sanoo että rinnat kasvaa niin se ei välttämättä tarkota että sulle kävisi niin! :) Ja nyt ne nuorehkot teini-ikäiset, ei, niitä pillereitä EI haeta ja oteta sen takia että tissit kasvais!! Jos niitä käyttää siihen tarkoitukseen, ei ole siis välttämättä täysin kypsä koko pillereiden käyttämiseen. Ensisijaisestihan e-pillerit ovat ehkäisykeino, menkkakipujen helpottaja ymsyms. EI TISSIEN KASVATTAJA! Toisilla taas e-pillerit kun lihottavat, rasva saattaa siirtyä rintoihin, toisilla taas hormonitoiminta vilkastuu pillereistä niin, että rinnat kasvavat sen takia. Muistakaahan että kaikilla ei ole välttämättä minkäänlaisia oireita, ja myös se, että rinnat kehittyvät aina n. sinne 22 ikävuoteen asti, että sen jälkeen mielummin sitten kirurgin veitselle kun että pillereillä epötoivoisesti alkaisi kasvattamaan. Itse olen ollut siitä onnekas että on ollut vain yksi positiivinen sivuvaikutus :)

Sanon tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä. Minä, pikkusiskoni ja isosiskoni kaikki käytämme kaikki Yazzia. Minulla 21 käyttöpäivää muuten pienet rintani turposivat ja näyttivät sekä tuntuivat kivoilta, 7 taukopäivän aikana, rinnat lyssähti kasaan ja viikon olin taas lauta. Eli, minun kroppaani hormonitoiminta muutti niin, että rinnat turposivat. Pikkusiskoni lihoi n.6 kg vain kolmen kuukauden aikana, heti kun alkoi käyttämään pillereitä. Hän söi kyllä tavallista enemmän ja useammin, sillä pillerit saivat hänen ruokahalunsa uuteen uskoon.. ikävää..Joten näinollen suurin osa rasvasta päätyi hänen rintoihinsa joten kyllä, rinnat kasvoivat, mutta olivat silkkaa rasvaa. Kun hän päätti laihduttaa pillereistä aiheutuneet kilot pois, niin tissitkin hävisi kuin tuhka tuuleen. Kun taas isosiskoni, hänelle ei tullut mitään oireita,ja äitimme taas sanoo että sai rintansa nuoruudessaan lahjaksi pillereiltä. KYLL
Ä, me olemme kaikki erilaisia yksilöitä, kellään ei voi olla oikeata tai väärää vastausta siihen, kasvattaako e-pillerit rintoja vai ei, kroppasi kertoo sinulle kyllä aikanaan vastauksen. :)

Monilla käy niin nesteen kertymisen vuoksi. Mulla kun oli pilsut nuorempana, rinnat paisui täydellisiksi silaripallukoiksi :D, ei nyt isoiksi mutta kun olivat B:ä niin olivat tosi pilkeet ja pallukat kun nesteessä :D. :laugh:

Joo ennenmuinoinhan noissa pillereissäkin oli estrogeeniä monin verroin nykyisiin määriin :) Mut joo oma kokemus on yasmineista, että aluksi tuli turvotusta, mutta se meni valitettavasti ohi. Nyt monia vuosia syöneenä, ei kyllä mitään vaikutusta..

Sanon tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä. Minä, pikkusiskoni ja isosiskoni kaikki käytämme kaikki Yazzia. Minulla 21 käyttöpäivää muuten pienet rintani turposivat ja näyttivät sekä tuntuivat kivoilta, 7 taukopäivän aikana, rinnat lyssähti kasaan ja viikon olin taas lauta. Eli, minun kroppaani hormonitoiminta muutti niin, että rinnat turposivat. Pikkusiskoni lihoi n.6 kg vain kolmen kuukauden aikana, heti kun alkoi käyttämään pillereitä. Hän söi kyllä tavallista enemmän ja useammin, sillä pillerit saivat hänen ruokahalunsa uuteen uskoon.. ikävää..Joten näinollen suurin osa rasvasta päätyi hänen rintoihinsa joten kyllä, rinnat kasvoivat, mutta olivat silkkaa rasvaa. Kun hän päätti laihduttaa pillereistä aiheutuneet kilot pois, niin tissitkin hävisi kuin tuhka tuuleen. Kun taas isosiskoni, hänelle ei tullut mitään oireita,ja äitimme taas sanoo että sai rintansa nuoruudessaan lahjaksi pillereiltä. KYLL
Ä, me olemme kaikki erilaisia yksilöitä, kellään ei voi olla oikeata tai väärää vastausta siihen, kasvattaako e-pillerit rintoja vai ei, kroppasi kertoo sinulle kyllä aikanaan vastauksen. :)

Hmm...mitähän ne rinnat muuta on kuin silkkaa rasvaa? Rauhaskudoksen määrä on aika lailla sama koosta huolimatta :D

Itse käytin Femodenia ja myöhemmin Evra-laastareita ja molemmat tekivät rinnoistani kuppikokoa suuremmat ja pyöreän kiinteät. Ja tosiaan kun lopetin hormooniehkäsyn käytön, niin tissit ovat lässähtäneet ja roikkuvat.

Mulla pillerit sai kyllä tissit kasvamaan! se oli yks niiden pillereiden plus-puolista.. Miinuspuoli oli sitten se, että kasvu johtui pillereiden aikaansaamasta turvotuksesta, joka ei rajoittunut kivasti siihen tissi-alueelle vaan valtasi koko kropan..:D

Lopetin pillereiden syönnin kyllä aika pikaseen, kun ei oikeen muutenkaan sopineet mulle (mielialat pyllyllään, hirveet menkkakivut, se turvotus ja muuta mukavaa...)

itse olen ainakin huomannut että kasvaneet huomattavasti. Jos lopetan pillereiden käytön, rinnat palaavat taas omaan pieneen muotoonsa. Mutta kyllä taas kasvavat takaisin kun aloitan pillerit

mulla ainakin diane novat(olikohan ne tuon nimiset) kasvatti kun nuorena neitona jouduin syömään. Sen jälkeen ne alkoikin roikkumaan kun lopetin syömisen. Että kiva. Mutta nyt muutaman lapsen äitinä sitä on enää turha surra ku ne roikkuu kohta polvissa. :D

Siskollani kasvatti usealla kuppikoolla. Harkitsee pienennysleikkausta sit kun on lapset tehty (kun on pienennetty niin ei voi imettää). Itsellä kans jonkin verran kai, tosin itse aloitin niin nuorena ne et en voi olla varma oliko syy miissä vai iässä ja kasvamisessa. Mut mulle ei kans sopineet. Yhdet nosti verenpaineen liian ylös, toiset teki menkat viikon välein, kolmannet masensi tooosi pahasti... aina jotain kunnes luovutin hormonaalisen ehkäisyn yrittämisen. Kaveri sai pillereistä vielä tromboosin eli verisuonen tukoksen. Meinasi henki lähteä.

Siskollani kasvoi ihan huomattavasti, itselläni tuli ehkä vähän lisää. Vaikea sanoa, kun aloitin pillerit hieman nuorempana ja murrosikä oli meillä muutenkin eri aikaan.

Yasminit aiheuttivat minulle voimakkaita mielialan vaihteluita, joten vaihdoin ne vuoden jälkeen pois.
Yasminellet taas turvottivat niin paljon, etten viihtynyt enää omassa kehossani. Limakalvot myös kuivuivat pahasti joten seksihalutkin menivät sen sileän tien.
Mercilonit ovat nyt käytössä ja tyytyväinen olen. Näissä en ole havainnut mitään sivuvaikutusta.