e-pillerit

  • Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti
mietteliäs
vaikuttaako e-pillerit sillä viikolla kun on tauolla? lopetin lauantaina pillerit viikon tauon vuoksi ja vielä eilen harrastin seksiä mieheni kanssa, ilman ehkäisyä. kondomi ei tuntunut kovin hyvältä, joten jätimme sen pois. emme kuitenkaan tehneet sitä loppuun asti vaan keskeytettiin se (eli mies ei lauennut sisääni). ei kai tässä ole mahdollisuutta tulla raskaaksi? pitäisikö minun hakea jälkiehkäisypillerit? olen kyllä syönyt tänä vuonna jo kahdet ehkäisypillerit kun on sattunut pari vahinkoa. silloin en vielä syönyt e-pillereitä (merciloneja).

mites..kuivattaako e-pillerit alapäätä? olen huomannut, että olen nyt paljon kuivempi kuin joskus aikaisemmin, silloin kun en vielä syönyt merciloneja. pitäisikö mennä gynelle vaihtamaan merkkiä?
 
Sh
Mitä ideaa olisi syödä e-pillereitä (siis yhdistelmiä tässä tapauksessa) jos ehkäisytehoa ei olisi myöskin taukoviikolla??!!
Eikö gynekologi selitä näitä asioita, lykätäänkö vain resepti käteen?!
Kannattaa lukea myös se pakkauksen ohje ja miettiä mikä oikein on e-pillereiden idea.
Eli totta kai jos olet ottanut kaikki pillerit oikein ehkäisyteho säilyy myöskin taukoviikolla.


Kyllä e-pillerit kuivattavat limakalvoja.

 
minttuli
Tottkai ne myös ehkäisee tauoilla.Olen myös huomannut että nuo mercilonit hiukan kuivattaa mut ei mitenkään haittaavasti,liukkaria kannattaa käyttää lisänä.
 
Sipuli
Anteeksi kauheasti, en haluaisi olla mikään saarnaaja eukko ja täällähän ollaan neuvoa kysymässä, mutta ihan oikeesti yhdyn ensimmäiseen vastaajaan, kannattaisiko lukea ne pilleripaketin ohjeet ensin kunnolla tai pyytää gyneä selvittämään asia ennen kuin alkaa harrastamaan seksiä.
 

Yhteistyössä