e-pillerit

  • Viestiketjun aloittaja henna
  • Ensimmäinen viesti
henna
kuivattaako kaikki e-pillerit limakalvoja? itse käytän merciloneja ja olen tässä alkanut miettiä että pitäisikö kokeilla jotakin toista merkkiä. viime aikoina kun paikat ovat tuntuneet vähän liiankin kuivilta.. olen siis tämän vuoden kesäkuussa aloittanut noiden syömisen tai yleensäkin e-pillereiden käytön. jos kuivuutta ei lasketa, olen ollut kyllä todella tyytyväinen merciloneihin. olisiko merkin vaihdosta apua?

kiitos näin etukäteen kaikille vastanneille!

... ja hyvää syksyä! :)
 
Yasmineista et ainakaan saa apua, mulla meni limakalvot niistä todella kuiviksi. Femodeneja söin niitä ennen, silloin en huomannut kuivumista mutta niistäpä sainkin pääkivun..

 
liekki
Itse lopetin Mercilonit ihan vastikään limakalvojen kuivumisen vuoksi. Lääkäri totesi, että mulla on liian vähän estrogeenia ja määräsi mulle Marveloneja. Ne on muuten ihan samaa kuin Mercilonit, mutta niissä on enemmän estrogeenia. Jo nyt viikon jälkeen tuntuu paremmalta

Lisäksi kannattaa pitää huolta hyvien rasvahappojen saannista ja syödä sinkkiä sellaiset 45 mg päivässä, ne voitelevat limakalvoja sisäisesti.
 

Yhteistyössä