Kastaja vai Kostaja?

  • Viestiketjun aloittaja Mikko
  • Ensimmäinen viesti
Mikko
Kastaja vai Kostaja?

” Tehkää parannus ,sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle ”

Näin saarnasi huutavan ääneksi erämaassa kutsuttu, Johannes Kastaja, ks. Matt. 3:1.Juhannuksen päivänsankari oli Herran Jeesuksen edelläkävijä ja tienraivaaja . J.K. saarnasi hänen luokseen tulleille ihmisille parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi. Jeesuksesta Kastaja julistaa meillekin:”Katso, Jumalan Karitsa ,joka ottaa pois maailman synnin!.”

Juudean erämaassa ja Jordan virran varrella elävä erämaan profeetta oli hurjemman näköinen kuin juhannuslavoilla sekopäisesti heiluva festari –tähti joka soittaa saatanallista hevy-musiikkia.

Kastaja oli verhonut itsensä kamelinkarvapukuun (käytännöllinen erämaassa) ja popsi ruuakseen heinäsirkkoja ja metsähunajaa.

Ottakaa esimerkkiä kettutytöt ja muut ekosaarnaajat!! Kuitenkin J. K. oli elävän Jumalan arvovaltainen suurlähettiläs, jonka Herra oli täyttänyt Pyhällä Hengellä äitinsä kohdusta saakka,ks.Luuk.1:15


Johannes kutsui kyykäärmeen sikiöiksi hänen luokseen tulleita saddukeuksia ja fariseuksia. Nämä olivat oman aikansa hyväosaisia .Saddukeukset lähinnä pappissäätyyn kuuluvia järkioppineita, jotka eivät uskoneet enkeleihin eivätkä kuolleitten ylösnousemukseen, ks. Matt.22:23-33. Fariseukset olivat lakihenkisiä Mooseksen opin kiivailijoita ,jotka pitivät itseään muuta kansaa parempana, ks. Luuk. 18:9-14.

Johannes Kastaja saarnasi myös parannuksen tekemistä oman aikansa juopoille ,varkaille ja huorintekijöille. Kuten ruhtinas Herodekselle ,joka piti veljensä vaimoa ,ks. Matt.14.


Valitettavasti moni juoppojuhlija kokee juhannuksen jälkeen saatanallisen Kostajan kosketuksen: aids,herpes,tippuri ,visvasyylä ,kuppa ja satiaiset ilmestyvät irstailijoiden savimajaan kuin voimaton itku raskaaksi tulleen teinitytön elämään pikapanojen seurauksena.

Mitä huutavan ääni erämaassa julistaisi tänään Suomessa? Varmasti Johannes huutaisi noille sivistyneille ja elähtänäille irstailijoille jotka seksitauteja levittävät” Te valkoisiksi kalkitut siivosyntiset!! Himokkaan lihanne takia monet lähimmäiset saavat saatanallisen kärsimyksen elämäänsä! Mikä on sen jumalan nimi ,joka antaa teille oikeuden tähän riivattuun vallankäyttöön!!?”


Mikko Lahti
saarnaaja
http://www.pp.kpnet.fi/mila





 
Ok
Saarnaaja-Mikko, ymmärrän ehkä mitä ajat takaa, mutta voisitko kuitenkin selventää seuraavaa kohtaa:

""Ottakaa esimerkkiä kettutytöt ja muut ekosaarnaajat!! Kuitenkin J. K. oli elävän Jumalan arvovaltainen suurlähettiläs, jonka Herra oli täyttänyt Pyhällä Hengellä äitinsä kohdusta saakka,ks.Luuk.1:15""

En saa selvää, onko tuo lause sarkasmia. Oletko jotenkin ""ekosaarnaajia"" vastaan, jotka tekevät kaikkensa suojellakseen Jumalan luomakuntaa? Nuo ""ekoihmisethän"" elävät askeettisesti ja luonnonvaroja säästäen, jotta tulevilla sukupolvilla olisi vielä maapallo jolla elää. Moni vegaani on valintansa tehnyt juuri henkisyyden ja hengellisyyden kautta. Onko luonnonsuojelia sinusta, Mikko, huono ihminen?

Tiedän myös (koska sen huomaa), että olet intoa täynnä kirjoitellessasi noita saarnojasi, mutta olisit hieman tarkempi oikeinkirjoituksen - varsinkin välimerkkien & välilyöntien - kanssa. Puhdas suomenkieli antaisi sinulle enemmän uskovuutta ja edesauttaisi missiotyötäsi.

Eipä mulla muuta. Toivottavasti ehdit vastata. Hauskaa Juhannusta.

 
Mikko
Ei minulla ole mitään luonnonsuojelijoita vastaan.

Vasemman käden kipsi aiheuttaa omalta osaltaan virheitä. Kuten huonosti toimiva näppäimistökin.

Mutta rakkaus on rajaton riemu. Ja rakkaus on Jumalasta.
 
Jussi
""Valitettavasti moni juoppojuhlija kokee juhannuksen jälkeen saatanallisen Kostajan kosketuksen: aids,herpes,tippuri ,visvasyylä ,kuppa ja satiaiset ilmestyvät irstailijoiden savimajaan kuin voimaton itku raskaaksi tulleen teinitytön elämään pikapanojen seurauksena.""

Aivan loistavasti muotoiltu. Toivottavasti saatanallinen Kostaja ei ole koskettanut kovin monia tänä juhannuksena.
 
Irstailija?
Minä sain herpeksen ensimmäiseltä tyttöystävältäni 21 vuotiaana 15 vuotta sitten. Luotin häneen. Tekeekö se minusta irstailijan, että minulla on herpes? Moni minua ""irstaampi"" on kuitenkin jäänyt ilman tartuntaa. Minulla ei ole edes ollut kovin montaa seksisuhdetta. Mikä sinä luulet olevasi, kun haukut sairauden saaneita irstaiksi? En voi mitään sille, että inhoan tuollaista.
 
eräs
No katsos, olet irstailija, koska harrastit esiaviollista seksiä, etkä pystynyt pitämään syntisiä himojasi kurissa. Sinua rankaistiin herpeksellä, koska nainen ei ollut vaimosi. Seksi kuuluu aviovuoteeseen, ei muualle...
 

Yhteistyössä