kertokaa totuus. pettääkö mies? meillä kun ei juurikaan harrasteta seksiä.. parikin kuukautta menee välissä, vaikka kuinka koittais saada miestä antamaan edes joskus.
No eipä sillä ainakaan oo ollu ongelmia täysien kassien kanssa.
Oon sitä ihmetellytkin "ihan oikeen ääneen" ukolle että miten sillä voi olla kassit aina ns. tyhjät vaikka ei pariin kuukauteen oltais mitään tehty.
Itse tahtoisin seksiä paljon ja se mielestäni kuuluu toimivaan suhteeseen mutta mies ei vaan ole kuulemma niin innostunu seksistä.
Kaikki kuulemma muuttu kun alko oleen mun kanssa, ei kuulemma seksi ole enään se suhteen pääasia.
Tiedän että ennen kun alettiin seurusteleen, mies kävi kyllä panemassa kaikkia mahdollisia ja tytöt ei edes todellakaan pienimmästä ja kauneimmasta päästä.
Voiko olla muuta selitystä tyhjille kasseille ja haluttomuudelle oman naisen kanssa kun pettäminen?
Ite en pysty keksimään muuta selitystä asialle.
Jos ei pysty harrastaan seksiä oman naisen kanssa niin miksi olla ollenkaan yhdessä... ei voi kuitenkaan mielestäni kauheen hyvä suhde olla tai rakastaa toista kauheesti jos ei sitten pysty omalleen antamaan... en ymmärrä!!
Tää jatkuva pakkejen saaminen alkaa ottaan jo itsetunnon päälle.