Kassit täynnä???

  • Viestiketjun aloittaja Mikseri
  • Ensimmäinen viesti
Mikseri
Onko kyseessä vaan urbaani legenda/sanonta vai pitääkö paikkansa että kivekset voivat ihan oikeasti fyysisesti turvota jos pidättäytyy kaikesta seksuaaliesta toiminnasta esim. kaksi viikkoa??? Ja nyt puhutaan parikymppisestä miehestä ja nuoren miehen hormoonitoiminnasta.
 
Kai-
Vaikka ei ole yhdytää, tai itsetyydytystä niin siemensyöksy tapahtuu usein öisin.
Näin liiat paineet purkautuu luonnostaan.
Kuitenkin uskon, ettei kukaan ole ilman seksiä, tai jos seksiä ei ole saatavilla kaikki itsetyydyttää.
 
sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Kai-:
Vaikka ei ole yhdytää, tai itsetyydytystä niin siemensyöksy tapahtuu usein öisin.
Näin liiat paineet purkautuu luonnostaan.
Kuitenkin uskon, ettei kukaan ole ilman seksiä, tai jos seksiä ei ole saatavilla kaikki itsetyydyttää.
Tuleeko tosiaan joillekin siemensyöksy öisin nukkuessa?
Ei minulle ainakaan. Vaikka se orgasmin tunne tuleekin, niin siemenet kyllä jää sisälle.

 
Kai-
Kyllä näin tapahtuu, itse olen joskus näin kokenut. Tämä on seurauksena pitkästä selibaatista
Joskus kuitenkin kuten kerroit, orgasmi tulee ja siemenet jää sisälle tämä on yleisempää itsekkin koen joskus tämän. Tämä on kanssa hieno tunne, vaikka ei tule mitään.
 
sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Mikseri:
Onko kyseessä vaan urbaani legenda/sanonta vai pitääkö paikkansa että kivekset voivat ihan oikeasti fyysisesti turvota jos pidättäytyy kaikesta seksuaaliesta toiminnasta esim. kaksi viikkoa??? Ja nyt puhutaan parikymppisestä miehestä ja nuoren miehen hormoonitoiminnasta.
Tuskin pitää paikkaansa tuo väite, että kassit suurenee.


Wikipediasta seuraava tieto.
Siemennesteessä on normaalisti joitakin satoja miljoonia siittiöitä, joiden tilavuus siemennesteessä on n. 2–5 %. Loppu osa on veriplasmaa, josta suurin osa on peräisin rakkularauhasesta, osa eturauhasesta.
Eli suurinosa nesteestä muodostuu muualla kuin kasseissa.

 
Teppote
Kassit saattavat pitkään jatkuneen pidättäytymisen seurauksena täyttyä siittiöistä siten, että mies tuntee pusseissaan turvotusta ja pientä kipua. Pitkäänjatkunut pidätäytyminen saa aikaan kiveksissä arkuutta paineen vuoksi, jonka voi hoitaa pois siemensyöksyllä.

Ns. yölliset siemensyöksyt ovat enemmän teini-ikäisten ongelma, eivät enää nuorten aikuisten!
 
koi
Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona:
Alkuperäinen kirjoittaja Kai-:
Vaikka ei ole yhdytää, tai itsetyydytystä niin siemensyöksy tapahtuu usein öisin.
Näin liiat paineet purkautuu luonnostaan.
Kuitenkin uskon, ettei kukaan ole ilman seksiä, tai jos seksiä ei ole saatavilla kaikki itsetyydyttää.
Tuleeko tosiaan joillekin siemensyöksy öisin nukkuessa?
Ei minulle ainakaan. Vaikka se orgasmin tunne tuleekin, niin siemenet kyllä jää sisälle.
Minulla ainakin tulee ,Nykyään ei vain ole malttanut olla niin kauan naimatta tai runkkaamatta. ja sitten se hirveä siivo kun monen viikon mällit housuissa

 
horm
Alkuperäinen kirjoittaja Teppote:
Kassit saattavat pitkään jatkuneen pidättäytymisen seurauksena täyttyä siittiöistä siten, että mies tuntee pusseissaan turvotusta ja pientä kipua. Pitkäänjatkunut pidätäytyminen saa aikaan kiveksissä arkuutta paineen vuoksi, jonka voi hoitaa pois siemensyöksyllä.

Ns. yölliset siemensyöksyt ovat enemmän teini-ikäisten ongelma, eivät enää nuorten aikuisten!
Ei se välttämättä mikään ongelma ole se voi olla ruumiin oma puolustuskeino tauteja vastaan. Eturasuuhasvaivatkin tulee herkemmin kun paikat ei. tyhjene. Mulla taitaa olla venähtäny teini ikä pitkäksi kun vielä n yli nelikymppisenäkin tulee yöllisiä siemensyöksyjä ilman partneria tai runkkausta
 
Tuulitukka Hki
Muuten en aiheesta tiedä, mutta sen olen havainnut joillain miehillä jotka oman kertomansa mukaan olleet ilman, että laukeaminen tosi nopeaa. Eräällä jopa samassa kun työntyi sisään niin tuli.
 
tiu tau
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulitukka Hki:
Muuten en aiheesta tiedä, mutta sen olen havainnut joillain miehillä jotka oman kertomansa mukaan olleet ilman, että laukeaminen tosi nopeaa. Eräällä jopa samassa kun työntyi sisään niin tuli.
ja eka kerralla jo ennen sisään työntymistä,
 
epätoivoinen86
kertokaa totuus. pettääkö mies? meillä kun ei juurikaan harrasteta seksiä.. parikin kuukautta menee välissä, vaikka kuinka koittais saada miestä antamaan edes joskus.
No eipä sillä ainakaan oo ollu ongelmia täysien kassien kanssa.
Oon sitä ihmetellytkin "ihan oikeen ääneen" ukolle että miten sillä voi olla kassit aina ns. tyhjät vaikka ei pariin kuukauteen oltais mitään tehty.
Itse tahtoisin seksiä paljon ja se mielestäni kuuluu toimivaan suhteeseen mutta mies ei vaan ole kuulemma niin innostunu seksistä.
Kaikki kuulemma muuttu kun alko oleen mun kanssa, ei kuulemma seksi ole enään se suhteen pääasia.
Tiedän että ennen kun alettiin seurusteleen, mies kävi kyllä panemassa kaikkia mahdollisia ja tytöt ei edes todellakaan pienimmästä ja kauneimmasta päästä.
Voiko olla muuta selitystä tyhjille kasseille ja haluttomuudelle oman naisen kanssa kun pettäminen?
Ite en pysty keksimään muuta selitystä asialle.
Jos ei pysty harrastaan seksiä oman naisen kanssa niin miksi olla ollenkaan yhdessä... ei voi kuitenkaan mielestäni kauheen hyvä suhde olla tai rakastaa toista kauheesti jos ei sitten pysty omalleen antamaan... en ymmärrä!!
Tää jatkuva pakkejen saaminen alkaa ottaan jo itsetunnon päälle.
 
mimosa_5
Saattaa hyvinkin pettää. Jos ei täytä missimittoja, moni mies on niin sika, että alkaa jo kiikaroida seuraavaa. Suosittelen tutustumaan paremmin mieheen, jotta voi luodata paremmin pään sisälle ennen ostopäätöstä. Osa kun on melko epäluotettavia sonneja, joille reikä kuin reikä käy kunhan sitä saa aina kun tarvii.
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen86:
kertokaa totuus. pettääkö mies? meillä kun ei juurikaan harrasteta seksiä.. parikin kuukautta menee välissä, vaikka kuinka koittais saada miestä antamaan edes joskus.
No eipä sillä ainakaan oo ollu ongelmia täysien kassien kanssa.
Oon sitä ihmetellytkin "ihan oikeen ääneen" ukolle että miten sillä voi olla kassit aina ns. tyhjät vaikka ei pariin kuukauteen oltais mitään tehty.
Itse tahtoisin seksiä paljon ja se mielestäni kuuluu toimivaan suhteeseen mutta mies ei vaan ole kuulemma niin innostunu seksistä.
Kaikki kuulemma muuttu kun alko oleen mun kanssa, ei kuulemma seksi ole enään se suhteen pääasia.
Tiedän että ennen kun alettiin seurusteleen, mies kävi kyllä panemassa kaikkia mahdollisia ja tytöt ei edes todellakaan pienimmästä ja kauneimmasta päästä.
Voiko olla muuta selitystä tyhjille kasseille ja haluttomuudelle oman naisen kanssa kun pettäminen?
Ite en pysty keksimään muuta selitystä asialle.
Jos ei pysty harrastaan seksiä oman naisen kanssa niin miksi olla ollenkaan yhdessä... ei voi kuitenkaan mielestäni kauheen hyvä suhde olla tai rakastaa toista kauheesti jos ei sitten pysty omalleen antamaan... en ymmärrä!!
Tää jatkuva pakkejen saaminen alkaa ottaan jo itsetunnon päälle.
Kyllä ihan oikeaa haluttomuuttakin on, mutta varmuuden siitä saisi, kun piipahtaisi lääkärin puheilla. Kannattaisi käydä senkintakia, kun teillä on noin hirveitä epäilyksiä.
Sieltä saisi myös lääkityksen.
 
kassipaine
Mun mies ainakin sanoo, että sillä alkaa kasseja kivistää jos on mennyt pitkään tyhjentämättä. Yhteen väliin meillä oli kamalasti kiireitä, ei ehditty edes runkkaamaan. Tällöin jo yli kolmekymppiseltä mieheltäni tuli yöllinen siemensyöksy. Eli ei se ole mikään teinien juttu. Hänellä oli varmaan yli kaksi viikkoa ollut kassit tyhjentämättä. Niin ja hän sanoo myös, että pitkän tauon jälkeen kun tulee siemensyöksy, sen jälkeen on kassit hellänä jonkin aikaa.
 
kummi
Tyhjentakaa kassit oikeesti. Se ei ole leikin asia etta spermat jaa sisaan. Se alkaa keraantya elimistoon ja aiheuttaa kipua. Mita lie muuta se voi vaurioittaa ei kannata riskeerata terveyttaan kokeilemalla.
 
Tyhjenee
Kyllä ne kassit täällä tyhjenee itsestään "märkinä unina" jos on liian kauan saamatta (vähän yli pari viikkoa) esim. kiireiden takia. Ei oo mukava herätä tuohon mutta harvemmin sitä sattuu kun painetta voi hellittää runkkaamalla säännöllisesti.
 
miesnäkökulma
Tuleeko märkiä unia vielä aikuisiälläkin? Muistan armeija-ajoilta, että olin puoli vuotta ilman seksiä, eikä ollut oikein piilopaikkoja runkatakaan. Eipä mitään tapahtunut, oikeastaan halut pienenivät vain. Viikonloppuisin eritoten kesällä himot nousivat pintaan, muttei saanut keneltäkään. Viikko taas meni seksittä helposti. Toisella vuoden puolikkaalla sitten jo kokelaana kehtasi helpottaakin oloaan ja sotilaskodissa tuli puuhailtua vessassa yhden naispuolisen varusmiehenkin kanssa aika reippaasti. Tämä sulkee pois jarruteoriankin.

Nyt myöhemmin kassit eivät ole juuri päässeet täyttymään - käteen turvautuu suunnilleen joka päivä..
 
epätoivoinen86
mies kuitenkin vannoo aina kysyttäessä että sillä ei ole syytä eikä tarvetta pettää mua. niin ja niistä missimitoista... viimeisellä kuulla raskaana ja painoa 60 kg.. en siis millään lailla ylipainoinen, mutta en myöskään anorektikko.. normaalisti painan 55. muuten luonteeltaan niin täydellinen mies.. joka päivä laittaa töistä viestiä, kyselee vointia ja miten on päivä menny. paljon halailua ja suukkoja meillä kyllä jaetaan. ei juuri nimellä puhuttele vaan aina sanoo rakas. en vaan pysty muuten niin kiltistä ja ihanasta miehestä uskomaan että olis sitten siltä osalta täydellinen sika. kuitenkin nää niin kummalliset asiat laittaa miettiin että onko toinen sittenkin vaan niin hyvä näyttelemään vai puhuuko totta.
 
Runkvist
Jos miehellä tulee vähän spermaa rakastellessa, niin syy ei aina ole pettäminen. Minä saan pillua kerran kaksi kuukaudessa ja joudun runkkaamaan lopun aikaa. Joskus parikin kertaa päivässä. Vieraissa en siltikään käy. Ei ne kassit tätä vauhtia täyty...
 
Mies_82
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen86:
kertokaa totuus. pettääkö mies? meillä kun ei juurikaan harrasteta seksiä.. parikin kuukautta menee välissä, vaikka kuinka koittais saada miestä antamaan edes joskus.
No eipä sillä ainakaan oo ollu ongelmia täysien kassien kanssa.
Oon sitä ihmetellytkin "ihan oikeen ääneen" ukolle että miten sillä voi olla kassit aina ns. tyhjät vaikka ei pariin kuukauteen oltais mitään tehty.
...
Voiko olla muuta selitystä tyhjille kasseille ja haluttomuudelle oman naisen kanssa kun pettäminen?
Ite en pysty keksimään muuta selitystä asialle.
Jos ei pysty harrastaan seksiä oman naisen kanssa niin miksi olla ollenkaan yhdessä... ei voi kuitenkaan mielestäni kauheen hyvä suhde olla tai rakastaa toista kauheesti jos ei sitten pysty omalleen antamaan... en ymmärrä!!
Tää jatkuva pakkejen saaminen alkaa ottaan jo itsetunnon päälle.
Kyllä ne tyhjenevät lopulta vaikka ihan itsestään yöllä, jos ei itse tyhjennä. Miehesi voi myös tumputtaa itse paineet pois. Et voi varmuudella sanoa, että mies pettää sinua vain sen takia, että on harvoin seksiä. Ellei pettämistä Nyrkki Kyllikin kanssa lasketa. Kysy mieheltä hienovaraisesti, onko raskautesi esteenä teillä vai jokin muu asia. Sano, että tarvitset seksiä enemmän.
 

Yhteistyössä