H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joutuuko kassatyöntekijä täyttämään itse tupakat... niitä ei siis tule tehtaalta valmiina?Alkuperäinen kirjoittaja kassarouva:Luen tiedotevihkoja, täytän tupakoita, siistin ympäristöä ja sit voin vaan istua ja lukea lehtiä jos ei muuta ole. Illalla yleensä on yksi vain kassalla joten ei siitä paljon muualle voi hyppiä..
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Joutuuko kassatyöntekijä täyttämään itse tupakat... niitä ei siis tule tehtaalta valmiina?Alkuperäinen kirjoittaja kassarouva:Luen tiedotevihkoja, täytän tupakoita, siistin ympäristöä ja sit voin vaan istua ja lukea lehtiä jos ei muuta ole. Illalla yleensä on yksi vain kassalla joten ei siitä paljon muualle voi hyppiä..
No voi huoh sentään. Ei ihme, että olet kassatyöntekijä.Alkuperäinen kirjoittaja kassarouva:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Joutuuko kassatyöntekijä täyttämään itse tupakat... niitä ei siis tule tehtaalta valmiina?Alkuperäinen kirjoittaja kassarouva:Luen tiedotevihkoja, täytän tupakoita, siistin ympäristöä ja sit voin vaan istua ja lukea lehtiä jos ei muuta ole. Illalla yleensä on yksi vain kassalla joten ei siitä paljon muualle voi hyppiä..
Siis sinne hyllyyn ja koneeseen...
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:No voi huoh sentään. Ei ihme, että olet kassatyöntekijä.Alkuperäinen kirjoittaja kassarouva:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Joutuuko kassatyöntekijä täyttämään itse tupakat... niitä ei siis tule tehtaalta valmiina?Alkuperäinen kirjoittaja kassarouva:Luen tiedotevihkoja, täytän tupakoita, siistin ympäristöä ja sit voin vaan istua ja lukea lehtiä jos ei muuta ole. Illalla yleensä on yksi vain kassalla joten ei siitä paljon muualle voi hyppiä..
Siis sinne hyllyyn ja koneeseen...