V
vieras
Vieras
Mä ainakin seurailen meidän kaupan kassoja, jotka muuten unohtaa lyödä puolet alennuksista niistä -50% prosenttia - merkityistä tuotteista... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on myyjän ammattitaidossa vikaa jos lappaa niitä tavaroita siinä hihnalla niin nopeeta että ruuhkautuu =)
Justjust, ja ihan älyttömän ammattitaidottomia ne on kun hidastelevat... :headwall:
Sinä olet kyllä selkeesti väärällä alalla tai muuten vaan vajakki :headwall. ei ne asiakkaat ole ammattitaidottomia vaan he ovat asiakkaita joita myyjä palvelee. Jos ei asiakkaita ei sulla työtä eika palkkaa :headwall:
Jos on myyjällä ammattitaitoa ei synny ruuhkaa kassan kumpaankaan päähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta::wave:
Mie oon kyllä ihan avoimesti toivonut, että se Lidlin kassa-malli tulis noihin muihinkin marketteihin. Se ois niin paljon kätevämpi.
Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:Sillä että joku on maksava asiakas ei voi perustella mielestäni huonoa käytöstä. Se että maksat ruuasta ei tarkoita että voisit käyttäytyä miten vaan ottamatta muita huomioon juurikin siitä syystä että' ne mutkin asiakkaat on kyllä niitä maksavia ja meillä kaikilla on oikeus inhimillisiin työoloihin varsinkin myyjällä jonka palkkakaan ei kaksinen ole. Ja siinä kassalla on aivan hirveä olla kun se jono vaan venyy ja venyy, joten jos näen että takanani on pitkä jono yritän kyllä päästä kassalta pois mahdollisimman pian.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sun ammattitaidosta kertoo sekin että naputtelet täällä haukkumassa asiakkaita =) vai että ihan mestarimyyjajoopa joo täällä netin ihmemaassa voi kuka tahansa olla vaikkapa niin ni mestarimyyjä
![]()
Ja edelleen on kassan ammattitaidosta kiinni syntyykö ruuhkaa kummassakaan päässä sitä kassalinjaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se asiaskas hyvä ap on se jonka ostoksista se sinun pienen pieni pakkasi maksetaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Salatiedettä:Periaatteessa hyvin ajatetu ap, MUTTA:
Se on toisille (kuten minulle) erittäin tärkeää, missä järjestyksessä tavarat pakataan kasseihin ja mitkä menevät keskenään. Enhän VOI pakata salaatteja ensin alimmaiseksi ja sitten lopuksi tulevia maitopurkkeja, jäätelöitä jne siihen päälle.. Hihnalle tavarat taas menevät siinä järjestyksessä mikä on kärryssä päällimmäisenä, mihin taas vaikuttaa kaupan järjestys ja tavaroiden paino.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Aiemminkin on meillä ollut puhetta, mutta edelleenkään en tajua, miten toi lidlin malli on parempi. Mulla on jokusen kerran käynyt niin, että kassa on joutunut odottelemaan, kun ladon tavaraa hihnalle ja kun ei sielä toisessa päässä ole tilaa mihin voisi tavaroita laitta ennenkuin olen latonut tavarat ja painellut kärryineni pakkaamaan. Sitten vielä pakkamisen jälkeen on joutunut odottelemaan, kun kaivelen kukkaroa... kaiken lisäksi kun siihen on lisännyt vielä itkuisen vauvan, niin mä oon vain toivonut äkkiä pääseväni pois koko kaupasta, kun kaikki vain tuijottaa minua ja odottaaAlkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta::wave:
Mie oon kyllä ihan avoimesti toivonut, että se Lidlin kassa-malli tulis noihin muihinkin marketteihin. Se ois niin paljon kätevämpi.
:ashamed: