käsitys omasta koosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nasu

Jäsen
14.06.2004
329
0
16
painoindeksi on vähän reilut 25. miten muut joilla samat lukemat, pidättekö itseänne ylipainoisina tai lihavina?

peilistä näytän mielestäni aika ajoin lihavalta, mutta syön kuitenkin suht terveellisesti, enkä välttämättä tahtoisi hirveen suuria muutoksia ruokavalioon tehdä. liikuntaa toki pitäis lisätä... en vain osaa päättää olisinko tyytyväinen näin vai pitäisikö oikeasti ottaa itseä niskasta kiinni ja laihduttaa?

Mulla vähän samat fiilikset.
Ennen raskautta olin alipainoinen ja nyt synnytyksen jälkeen paino on normaali.Silti tuntuu, että olen lihava ja välillä inhottaa katsoa peiliin.Ärsyttää, kun vanhat vaatteet ei sovikaan.

Välillä taas on kiva kuulla, että näyttää nykyään ihan ihmiseltä!Ja on ylpeä, kun niin sanotaan.

Ikinä ei ole itseensä tyytyväinen... :headwall:

Rehellisesti katsoen minä taidan olla ihan normaali.. Mulla ärsyttää vaan noin mun vatsamakkarat. Eli mun pitää saada rasvakudosta pois ja lihasta tilalle. Painoindeksi on ihan normaali, nyt on laihtunut n. 4kg ja lähes kaikki ennen raskautta ostetut vaatteet sujahtavat nätisti päälle :) Haluaisin silti noista löysistä eroon, eikä se onnistu pelkällä liikunnalla. Eli jatkan vielä tätä ruokavalion seuraamista..

Yhteistyössä