P
Pöh
Vieras
Ehkä ne lapset hakee huomiotasi, kun istut kaiket päivät 24h netissä? Ehkä vähän myös liioittelet noissa jutuissasi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vb:Alkuperäinen kirjoittaja typy:nukkuuvatko lapset samassa huoneessa? aattelin että jos nukkuvat niin voisitko pistää olkkariin yhelle pedin ja yhelle vaikka keittiön lattialle. uskon että yksikseen rauhottuuvat nopeempaa. meillä toimi aikanaan ku pistin muksut erikseen nukkuun.
Mä en ainakaan nukuta missään keittiössä! On omat sängyt, niissä nukutaan ja kun nukutaan niin ei todellakaan mm. ravata 5 kertaa vessassa, vaadita millon maitoa ja millon mitäkin...
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja typy:ja höpö hopö sanon minä. joillakin ku sattuu vaan olemaan vilkkaamman puoleisia lapsia,ei siinä kasvatusmenetelmät auta. helppo sellä on viisastella kilttien ja rauhallisten lasten vanhempien.
Kyllä kuule auttaa.
Super Nannya ilmeisesti kaivattaisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja hermoraunio:Eivät nuo ennen ole puolille yöin hypänneet.
Kuri on meillä mielestäni kohdillaan, oon jo uhkaillut arestilla, karkkipäivän menetyksellä ja yksi tosiaan kävi jäähyllä nurkassakin.
Ad/hd on ominaisuus jota ei kasvateta pois, huonot päivät vain ovat tällaisia eikä siitä mihinkään pääse. Ei meillä sentään aina tällaista ole. Harvinaislaatuista on, että sekä mulle että kaikille lapsille sattuu huono hetki just nukkumaanmenoaikaan, kun mies on reissussa.