Käsittämätön ihastuminen netissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tapasin yhdellä kansainvälisellä keskustelupalstalla ihmisen. Juteltiin ensin siellä niitä näitä. Alusta asti tunsin lämpöä häntä kohtaan. Monta kertaa olin laittamassa viestiä messengerissä, mutta pyyhin sen pois. Näin untakin siitä miten kohtaamme ja halaamme. Sitten hän laittoi lopulta mulle yksityisviestiä ja alettiin jutella. Olen jo nelikymppinen, mutta en ole ikinä tuntenut mitään tämmöistä. Hän saa minun sisimmän heittämään kuperkeikkaa ja unohdan täysin kaiken muun, kun ajattelen häntä. Ja nämä tuntemukset tulee myös fyysisinä. Tuntuu kuin hän olisi jotenkin vastaus kaikkiin minun ongelmiin.
Mietityttää vaan, kun olin harkinnut exänkin kanssa että voitais ehkä vielä yrittää ratkaista meidän ongelmia.
Mutta tuntus oudolta palata vanhaan tässä tilanteessa.
Ei kai tässä muuta. En vain tiennyt että tämmöstäkin on olemassa.

Tapasin yhdellä kansainvälisellä keskustelupalstalla ihmisen. Juteltiin ensin siellä niitä näitä. Alusta asti tunsin lämpöä häntä kohtaan. Monta kertaa olin laittamassa viestiä messengerissä, mutta pyyhin sen pois. Näin untakin siitä miten kohtaamme ja halaamme. Sitten hän laittoi lopulta mulle yksityisviestiä ja alettiin jutella. Olen jo nelikymppinen, mutta en ole ikinä tuntenut mitään tämmöistä. Hän saa minun sisimmän heittämään kuperkeikkaa ja unohdan täysin kaiken muun, kun ajattelen häntä. Ja nämä tuntemukset tulee myös fyysisinä. Tuntuu kuin hän olisi jotenkin vastaus kaikkiin minun ongelmiin.
Mietityttää vaan, kun olin harkinnut exänkin kanssa että voitais ehkä vielä yrittää ratkaista meidän ongelmia.
Mutta tuntus oudolta palata vanhaan tässä tilanteessa.
Ei kai tässä muuta. En vain tiennyt että tämmöstäkin on olemassa.
Olet ihastunut siihen mielikuvaan, minkä olet luonut hänestä omassa mielessäsi.

Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa millainen hän on todellisuudessa.

• Tykkää
Reactions: Vesimies-70
Ole varovainen. Silloin kun tunteet vievät järjen sokeutuu todellisuus. Mieti mitä sinussa on sellaista miksi toinen kiinnostuu? Ota selvää taustoista äläkä katsele vaaleanpunaisin silmälasein ja niele kaikkea mitä sinulle kerrotaan. Toisin sanoen järki käteen ettet turhaan satuta itseäsi.

• Tykkää
Ole varovainen. Silloin kun tunteet vievät järjen sokeutuu todellisuus. Mieti mitä sinussa on sellaista miksi toinen kiinnostuu? Ota selvää taustoista äläkä katsele vaaleanpunaisin silmälasein ja niele kaikkea mitä sinulle kerrotaan. Toisin sanoen järki käteen ettet turhaan satuta itseäsi.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Yritän pitää järjen päässä, en voi enää tehdä virhettä.

Go with the flow! Herätä uinuva sielusi ja ala rakastaa!
Kaikki muut kyynikot onkin jo töötöttäneet, ettei rahoja saa menettää ja on varmasti muslimi. Mut saattaahan se olla vaiks ruåttista:D

Ei hän ole rahaa pyytänyt, on ihan hyvin palkatussa työssä.
Olisin halunnut tietää, onko muilla kokemuksia rakastumisesta, joka tuntuu vievän jalat alta. Sillä ei nyt ole väliä onko se kaukana vai lähellä.
Ap.

Jos vaikka olen miettinyt etukäteen, että mistä keskustellaan, niin siinä hetkessä kun nähdään, niin kaikki katoaa mielestäni ja tuntuu merkityksettömältä. Riittää, kun saan vain tuntea hänen läsnäolonsa

Ei hän ole rahaa pyytänyt, on ihan hyvin palkatussa työssä.
Olisin halunnut tietää, onko muilla kokemuksia rakastumisesta, joka tuntuu vievän jalat alta. Sillä ei nyt ole väliä onko se kaukana vai lähellä.
Ap.
Niin, hän on kertonut olevansa hyvin palkattu. Totuutta et tiedä. Mutta onhan se mukavaa ihastua.

Miksi muuten samantien jalat alta ja järjen päästä vievä ihastuminen on jotenkin glorifioitua, mutta yhtä nopeasti syttyvä eläimellinen panohalu ei?

• Tykkää
Kyl säkin ymmärrät, kun kohdalle osuu:)
Olen toki kokenut hyvinkin nopeita rakastumisia ja toisaalta hitaampia. Ja myös tuon pilvissä leiijumisen. Mutta en minä sitä kysynyt vaan sitä, miksi järjen vievä rakastuminen olisi jotenkin arvokkaampaa tai parempaa? Miksi olisi hienompaa lukea yhdessä runoja kuin harrastaa kiihkeää seksiä?
Ei se kykene kohtaamaan naista muuna kuin pelkkänä reikänä.
Olet väärässä, mutta ethän sinä sitä usko, elät itse luomasi mielikuvan varassa. Lukuisat naiset kuitenkin kertovat minulle toisin ja se riittää.

Yhteistyössä