Käsinmaalatut puukengät ruotsista - raaskisitko käyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesäkenkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kesäkenkä

Vieras
Ystäväni kanssa kävimme Tukholmassa ja vanhasta kaupungista ostettiin kesämaalatut kengät, tosi kauniit. Ystäväni on sitä mieltä, että ilman muuta niitä pitää käyttää, kun itse taas mietin että säilyttäisin ihan vaan koristeena.

Jos käyttäisit, niin minkälaisen vaatteen kanssa pitäisit?

Eiks puukengät hierrä? En ole koskaan semmoisia pitänyt...

Minusta niillä voi tuoda maalaisromanttista tunnelmaa, kuten nyt vaikka esilinalla tms.

Jos haluaa keittiöönsä maalaisromanttista tunnelmaa, sitä voi hankkia miljoonalla ja yhdellä oikeasti tarpeellisella esineellä. Siksi tuntuu niin älyttömältä ajatus laittaa puukengät keittiöön nököttämään. Vähän sama juttu kuin heinäseipäästä tehdyt tikapuut olkkarissa. Paitsi että niihin tikapuihin saa edes pyykkiä kuivumaan.

Esiliinassa sen sijaan on järkeä, jos sellaista tykkää käyttää.

Jos haluaa keittiöönsä maalaisromanttista tunnelmaa, sitä voi hankkia miljoonalla ja yhdellä oikeasti tarpeellisella esineellä. Siksi tuntuu niin älyttömältä ajatus laittaa puukengät keittiöön nököttämään. Vähän sama juttu kuin heinäseipäästä tehdyt tikapuut olkkarissa. Paitsi että niihin tikapuihin saa edes pyykkiä kuivumaan.

Esiliinassa sen sijaan on järkeä, jos sellaista tykkää käyttää.

No mikä kenenkin mielestä on kaunista. Minusta tuollaiset puukengät on kauniit ja kuten sanoin, niin hyvinhän niitä voi siellä kettiössä ja kotona käyttää kuten sitä essuakin, joten ei niiden tyhjänpanttina tarvitse siellä "nököttää"

[QUOTE="a.p.";30032216]Kyllä puukengillä tietääkseni kävellä voi, on ainakin ennen voinut. Siskollani oli tuon tapaiset ennen ja käytti niitä paljon. Minulla ei ole ennen ollut, joten kovin paljoa ei ole kokemusta.[/QUOTE]

Itse laitan ne samaan kastiin varvassandaaleiden kanssa, kaikilla ne joskus oli ja jotkut edelleenkin ostaa, mutta eihän niillä kävellä oikeasti voi ilman tuskaa ja mieletöntä hiertymää varpaiden välissä.

Yhteistyössä