käsijarru jäätyi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annimanni

Jäsen
09.09.2004
110
0
16
Elikkäs mulla tällainen ongelma että anoppi egyptissä ja mulla sen auto viikon käytössä jotta voin kissan ruokkia.
Jätin yöksi käsijarrun päälle ja aamulla kun olin lähdössä, sain käsijarrun alas, mutta se oli jäätynyt kiinni :|
Miten helkutissa mä saan sen toimimaan ennen torstaita kun pitää auto palauttaa?
Onko kokemuksia, kotikonsteja yms..

talvellakin voi käkkäriä käyttää, kunhan vaan on käyttänyt sitä jatkuvasti muutenkin.. mutta jos sitä ei käytetä usein, niin silloin en suosittele sitä talvella käytettävän.

Mulla kans joskus jäätynyt ja siitä opin, etten ikinä juurikaan käytä käsistä, talvella ainakaan.
Mutta se lähti silleen, että vähän väkisin ajoin sillä pienen matkan tai silleen edes takas metrin matkaa, niin silleen laukesi. Ei liene suositeltavaa, mutta silloin tehosi. Tyhmänä juuri kortin saaneena sen päälle jätin... :whistle:

Kyllä harmittaa vietävästi kun en tajunnut olla vetämättä sitä hiton keppiä :|..Olis edes pitäny laittaa se autotalliin eikä omaa autoa..enkä edes omista fööniä..eikä siinä edes ole pistoketta lähellä..plaah

Meillä jääty myös (vectran) kässäri kun oltiin ulkomailla viikko ja auto lentoaseman parkissa. Onneks siellä on 24h päivystys niin saatiin apua ja päästiin pois, mutta meni siinä pari tuntia. Joutuivat irrottamaan renkaat :D Oli vielä yö, raskas reissu ja lento takana, väsytti ihan sikana. 5 tunnin ajomatka helsingistä kotikaupunkiin.

Eikä mitään varovaista pakittamista, vaan ihan reippaasti lähdet pakittaa. Meillä entisessä autossa jääti aina kässäri, ja siihen ei ollu muuta hätäensiapua kun pakittaminen ja sit vaan eteenpäin, vaikka takarenkaat tulikin sutissa. Ei sillä koskaan tarvinnu ajaa kun joku 70-100m maksimissaan, kun jarru irtosi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Eikä mitään varovaista pakittamista, vaan ihan reippaasti lähdet pakittaa. Meillä entisessä autossa jääti aina kässäri, ja siihen ei ollu muuta hätäensiapua kun pakittaminen ja sit vaan eteenpäin, vaikka takarenkaat tulikin sutissa. Ei sillä koskaan tarvinnu ajaa kun joku 70-100m maksimissaan, kun jarru irtosi.

Paitsi että miun vanhassa vecculissa kun jääty kässäri, niin sillä ei kyllä pakitettu senttiäkään. Keikku vaan paikallaan. :whistle:

mä ajelen monesti käsijarrupäällä...kyl mä sit kilsan päästä huomaan et oho... mulla kävi monesti kans ennen noin, kunnes opin että en sitä käsijarrua talvella käytä. kyllä se sit aina suli, koskaan ei estänyt lähtemistä mihinkään.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä