karvojen ajelusta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 15:29 helmi kirjoitti:
valoimpulssi-hoito ehdottomasti!!!

aika kallis, mutta karvat lähtee lopullisesti. useampaan otteeseen pitää kyllä käydä, mutta jo ekalla kerralla eron todellakin huomaa!
Kuinka kallista on, siis kerta? Ja monta kertaa suunnillee pitää käydä? Sattuuko se?
 
mä maksan bikinirajan alueen ja navan alapulella olevasta kaistaleesta n. 150 euroo kerta. oon käyny kahdeksan kertaa ja luultavasti vielä käyn kerran tai pari. ei kyllä olis enää välttämätöntä, koska ne yksittäiset karvat mitä tolla alueella nyt kasvaa on sellasia pieniä hentoja ja huomaamattomia. hyvin riittää kun parin viikon välein vaikka pinseteillä nappaa sen kolme karvaa pois. oon vaan niin karvakauhunen, että olis mukavaa saada ne loputkin häviämään lopullisesti.

käsittely ei satu. se tehdään sellasella noin tulitikkolaatikon kokosella "mötikällä" josta nimensä mukaan tulee kirkas valoimpulssi. tällä mötikällä siis käydään läpi haluttu alue (sopii kasvoihin ja jokapuolelle kehoa, tiedän miehen joka on poistattanut sillä selkäkarvansa...) joskus saattaa vähän nipistää, mutta mun mielestä pinsetit kulmia nyppiessä sattuu huomattavasti enemmän!!

ja ne karvat, jotka on kertaalleen saatu tällä tavalla pois, ei todellakaan kasva takasin. kertoja on useita sen takia, että karvoista kerralla on aktiivisessa kasvuvaiheessa aika pieni osa, joten aina pitää odotella niitten seuraavien kasvamista ja tää on todella yksilöllistä. monet ei varmaankaan joudu käymään yhtämonta kertaa ku mä, olin ennen meinaan tosi karvanen!! enää ei onneks oo sitä ongelmaa...
 
Häh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 10:29 helmi kirjoitti:
mä maksan bikinirajan alueen ja navan alapulella olevasta kaistaleesta n. 150 euroo kerta. oon käyny kahdeksan kertaa ja luultavasti vielä käyn kerran tai pari. ei kyllä olis enää välttämätöntä, koska ne yksittäiset karvat mitä tolla alueella nyt kasvaa on sellasia pieniä hentoja ja huomaamattomia. hyvin riittää kun parin viikon välein vaikka pinseteillä nappaa sen kolme karvaa pois. oon vaan niin karvakauhunen, että olis mukavaa saada ne loputkin häviämään lopullisesti.

käsittely ei satu. se tehdään sellasella noin tulitikkolaatikon kokosella "mötikällä" josta nimensä mukaan tulee kirkas valoimpulssi. tällä mötikällä siis käydään läpi haluttu alue (sopii kasvoihin ja jokapuolelle kehoa, tiedän miehen joka on poistattanut sillä selkäkarvansa...) joskus saattaa vähän nipistää, mutta mun mielestä pinsetit kulmia nyppiessä sattuu huomattavasti enemmän!!

ja ne karvat, jotka on kertaalleen saatu tällä tavalla pois, ei todellakaan kasva takasin. kertoja on useita sen takia, että karvoista kerralla on aktiivisessa kasvuvaiheessa aika pieni osa, joten aina pitää odotella niitten seuraavien kasvamista ja tää on todella yksilöllistä. monet ei varmaankaan joudu käymään yhtämonta kertaa ku mä, olin ennen meinaan tosi karvanen!! enää ei onneks oo sitä ongelmaa...
Onko todellakin karvoitus sellainen ongelma, että haluaa maksaa reilut 1000 euroa sen poistosta!? Siis vanhoja mummoja about 10000 mk! Onpa tosi probleema... Tämä on juuri sitä hapatusta, jota on voi sitten millään ymmärtää - samalla rahalla hankkisi 10000 afrikkalaiselle puhdasta vettä jokaiselle vuoden päivälle. Aseta arvosi oikeaan suhteeseen!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 15:29 helmi kirjoitti:
valoimpulssi-hoito ehdottomasti!!!

aika kallis, mutta karvat lähtee lopullisesti. useampaan otteeseen pitää kyllä käydä, mutta jo ekalla kerralla eron todellakin huomaa!
Valoimpulssilla sain karvoituksen helppohoitoiseksi. Kävin 5 kertaa -05 aikana, ja käsiteltiin häpykarvoitus kokonaan. Uutta kasvua tulee harvakseltaan ja sen pystyy poistamaan helposti nyppimällä vaikka kerran kuukaudessa. =)
 
kiinnostus heräsi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 08:39 Maikkuli kirjoitti:
Tämä toimii ainakin minulla. Ja on riittoisaa http://www.hotlips.fi/store/product_details.php?p=1199
:p

Voisitko hieman kertoa tuosta aineesta miten se toimii.. annetaanko sen vaikuttaa? miten se poistetaan? onko helppokäyttöinen?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 17:24 kiinnostus heräsi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 08:39 Maikkuli kirjoitti:
Tämä toimii ainakin minulla. Ja on riittoisaa http://www.hotlips.fi/store/product_details.php?p=1199
:p

Voisitko hieman kertoa tuosta aineesta miten se toimii.. annetaanko sen vaikuttaa? miten se poistetaan? onko helppokäyttöinen?
:wave: Tahtoo myös kuulla kokemuksia!
 
Nöttönen harmaana
Tuo valoimpulssihoito kiinnostas, on vaan vähän turhan kallista. Mut te joille se on tehty, niin käsiteltiinkö vain tuo häpykumpu, vai myös häpyhuulten välistä?

Mä oon miettiny että uskaltaisko sitä epilaattorilla ottaa, jos ostais apteekista sitä puuduttavaa voidetta, emlaa. :D Mulla kun jo muutaman karvan käsinnyppimisen jälkeen melkein itku pääsee ku sattuu niin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 17:24 kiinnostus heräsi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 08:39 Maikkuli kirjoitti:
Tämä toimii ainakin minulla. Ja on riittoisaa http://www.hotlips.fi/store/product_details.php?p=1199
:p

Voisitko hieman kertoa tuosta aineesta miten se toimii.. annetaanko sen vaikuttaa? miten se poistetaan? onko helppokäyttöinen?

Helppoa. Levitetää haluttlle alueella, annetaan vaikuttaa 10-20 minuuttia ja "kaavitaan" karvat pois. Toimii erinomaisesti
 
minä myös
Täällä on kans kokeiltu Veetin tuotteita. Jaloista lähtee ihan hyvin kaikenmaailman liuskoilla ja vahoilla, mutta muiden paikkojen hoitaminen ei mee hyvin, kirvelee ja vaikeeta muutenkin.
 
kiinnostus heräsi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 17:54 Maikkuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 17:24 kiinnostus heräsi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 08:39 Maikkuli kirjoitti:
Tämä toimii ainakin minulla. Ja on riittoisaa http://www.hotlips.fi/store/product_details.php?p=1199
:p

Voisitko hieman kertoa tuosta aineesta miten se toimii.. annetaanko sen vaikuttaa? miten se poistetaan? onko helppokäyttöinen?

Helppoa. Levitetää haluttlle alueella, annetaan vaikuttaa 10-20 minuuttia ja "kaavitaan" karvat pois. Toimii erinomaisesti

noni kokeilin kyseistä tuotetta.. annoin vaikuttaa 20 min.. ei minkäänlaista kirvelyä.. mutta tuota kaapimista en kyllä oikein ymmärtänyt.. kun olin pessyt aineen pois niin kyllä karvoja hieman lähti kun sormilla nypin.. :LOL: :/
 

Yhteistyössä