KARVIAISTEN pakastaminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "karvinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="karvinen";24307011]Alan pistää puutarhan vitamiineja pakkaseen. Viinimarjat, mansikat ym. on tuttua, mutta
miten karviaiset pakastetaan? Samalla tavalla kuin muutkin marjat?[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!
 
Voi toki. Tai keitä hilloa porkkaraasteen tai mansikoiden/hillosokerin kanssa. Jotkut sanoo, että pelkkä karviainen on kirpakka ellei sitten pakasta sitä sokeriliemeen. En ole siis pelkästään kokeillut, mut hilloon ainakin sopii :p
 

Yhteistyössä