karvat pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuinka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuinka

Vieras
Ajattelin pikkuisen piristää seksielämää ja ajella häpykarvat pois. Olen 47v nainen, eikä mulla ole aavistustakaan kuinka sen tekisin. Osaatteko antaa vinkkejä. Vahallako? Kuumavahaa? Kylmävahaa? Bic partaterä? Entä kuinka usein sitä pitää ajella? Kutittaako, kun karvat taas kasvaa? Entä tuleeko tulehduksia? Ajatteko vain alhaalta ja jätättekö häpykukkulan päälle karvaa?

Kannattaa jättää ohut raita tai tupsu häpykukkulan päälle, täysi karvattomuus näyttää aika hirveältä, tulee mieleen pikkutytön pimpsa ja mies ei välttämättä pidä.

Höylällä ja vaikka miehen partavaahtoa vähän, niin hyvä tulee, turha niitä on vahalla repiä, voi olla että eivät kasva enää takaisin.
Muista katsoa peilistä jotta tulee tarkempi tulos, ja huomioi esim. persereiän ympärillä olevat karvat, on hassua jos sinne jää, vaikka muuten ollaan niin sileitä ja hienoja..

Tein sen! Nyt jännittää mitä mies sanoo! Hän on aika ujo...Eikä olla enää nuoria. Mulla ikää 47 ja hänellä 40. Otin sellaisen partaterän, Venuksen, ja sillä vetelin. Peilistä katsoin, nyt mietin, että alkaako pistellä. Aika ison läntin jätin kummun päälle ja vaon yläreunaan otin karvat pois. Oikeesti jännittää...

Yhteistyössä