karvaiset naiset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Mikä olisi paras keino poistaa karvat jaloista? Itse olen käyttänyt käsihöylää aina ja sit jos meinaa että jaloissa ei ole sänkeä niin ne pitää ajaa päivittäin. Sit välillä jalkoihin tulee sitä sellaista punaista näppyä.
Kyllä tää on tosi raivostuttavaa. Olisi niin kiva kun riitäisi esim. kerran viikkoon ajelu mut kun ei.
 

Yhteistyössä