Kärttyinen kun ei saa seksiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme ukkeli mulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme ukkeli mulla

Vieras
Miehelläni on tapana alkaa heittelemään sanaisia nuolia ,kun ei ole saanut seksiä.Tulee kommenttia ulkonäöstä,esim.käy puristamassa mahasta tai leuan alta ja nakkaa jotain läskijuttua.Tai huomauttelee jostakin tekemättömästä kotihommasta tms.Aina jotain negatiivistä kuitenkin.Yleensä lataan takaisin.
Onko yleistäkin?Vai onko miehelläni luonnevika?Joskus tuollainen keljuttaa tosissaan.
Kun asiasta olen kysynyt,ei osaa oikein siihen mitään sanoa,koittaa kuitenkin hyvitellä.
Jotenkin outo suhtautuminen,kun varmasti pitäisi tajuta että seksihommissa tuollainen on juuri haluja häivyttävää.
Kummia nuo miehet?!

Meillä miehestä alkaa huomaamaan noin viikossa, jos ei ole seksiä saanut. Ei kylläkään huomauttele ilkeästi tuolla tavalla, mutta on muuten kärttyisä ja etäinen. Minä taasen en jaksa katsella kärttyistä miestä joten pidän huolen että vähintään 7 päivän välein on seksiä, teki minun mieli tai ei. Näen että se on helpompaa ja mukavempaa niin, kuin katsella toista joka on sitten naama vääränä. Näin meillä on toiminu aika hyvin tuo homma ja nykyään käy aika harvoin niin että toinen joutuu murjottamaan puutteen takia. Ei se toki kaikkea murjotusta poista mutta tästä johtuvan ainakin! :)

Eipä meillä mies erityisen kärttyisäksi muutu jos ei seksiä saa mutta kyllä seksin jälkeen huomaa että onnellisemmaksi tuli. :)
Ap:n ongelmaan sanoisin että miehellä on jonkun sortin luonnevika. Eihän tuo nyt normaalin ihmisen käytöstä ole alkaa toista piikitellä mikäli tämä ei aina tyydytä omia tarpeita täydellisesti. Aikuisen ihmisen pitäisi osata hoitaa ongelmia muulla tavalla.
Miehillä on ilmeisesti usein juuri tuo ongelma että muuttuvat etäisiksi kun seksiä ei tipu. Se taas ajaa naisen ajatukset vain kauemmas seksistä. Seksiä olisi varmasti monissa suhteissa paljon enemmän jos miehet jaksaisivat olla suhteessa aidosti läsnä jatkuvasti eikä vain silloin kun tekee mieli.

""Tulee kommenttia ulkonäöstä,esim.käy puristamassa mahasta tai leuan alta ja nakkaa jotain läskijuttua.Tai huomauttelee jostakin tekemättömästä kotihommasta""

No eipä mies kovinkaan taktisesti ajattele. Tuohan on se helpoin tapa saada nainen seksiä haluamaan ;) Jotkut toiset miehet onnistuvat viettelemään vaimonsa hieman erilaisella taktiikalla, kuin huomauttelemalla tekemättömistä kotitöistä ja vatsan makkaroista. Jotain on jäänyt mieheltäsi pahasti oppimatta, naisten mielenliikkeistä.

Tunnistan täysin nuo samat piirteet itsessänikin. Kun on kulunut "normaalista" poikkeavan pikä aika edellisestä saantikerrasta niin olen kuin perseeseen ammuttu karhu, joka ärsyyntyy pienestäkin asiasta. Sekin on täysin selvää, että tällainen käytös vain pienentää mahdollisuuksia saada tätä ongelmaa ratkaistua. Vaimo kun tarvitsee tällöin entistä enemmän hellittelyä ja huomiota, mutta kun sitä ei vaan pysty antamaan kuin tiettyyn rajaan asti... Eli tässä tämä naisen ja miehen suhteen suurin ristiriita piileekin ja saattaa viedä asiat suhteessä täysin ristiin ja jumiin vaikka rakkaus ei olisi mihinkään kadonnut! Kun kaikki toimii ja molemmat saa säännöllisesti niin tällaista ongelmaa ei ole.
Sinänsä tämä ongelma on mielenkiintoinen, koska molemmat hyvin tietävät syyn miksi homma ei pelaa ja siltikään ei pystytä sitä ratkaisemaan. Ainoa asia mikä on varmaa on se, että molemmat ovat yhtä syyllisiä asiaan! Molemmilla on 100 % vastuu suhteen hyvinvoinnista!

Naiset antakaa niille miehillenne säännöllisesti seksiä, vaikka ei aina mieli tekisikään. Ja miehet pitäkää niitä naisianne hyvänä ilman taka-ajatuksiakin!

Alkuperäinen kirjoittaja Mies itsekin:
Tunnistan täysin nuo samat piirteet itsessänikin. Kun on kulunut "normaalista" poikkeavan pikä aika edellisestä saantikerrasta niin olen kuin perseeseen ammuttu karhu, joka ärsyyntyy pienestäkin asiasta.
...
Eli tässä tämä naisen ja miehen suhteen suurin ristiriita piileekin ja saattaa viedä asiat suhteessä täysin ristiin ja jumiin vaikka rakkaus ei olisi mihinkään kadonnut!
...
Naiset antakaa niille miehillenne säännöllisesti seksiä, vaikka ei aina mieli tekisikään. Ja miehet pitäkää niitä naisianne hyvänä ilman taka-ajatuksiakin!
Miksi ihmeessä teet tästä nais-mies asian?! Ainakin meillä tuo menee toisinpäin, eli uskoisin että enemmän on kyse asetelmasta "puutteessa oleva - pihtaaja".

Alkuperäinen kirjoittaja Puutteessa elävä nuori nainen:
Miksi ihmeessä teet tästä nais-mies asian?! Ainakin meillä tuo menee toisinpäin, eli uskoisin että enemmän on kyse asetelmasta "puutteessa oleva - pihtaaja".

Olet täysin oikeassa, että ei pidä yleistää ja että asetelma voi olla toisinkin päin, mutta ongelma on edelleen sama. Roolit ovat vain vaihtuneet. Edelleen molemmat tietävät kyllä mistä kenkä puristaa. Keskustelkaa yhdessä näistä asioista silloin, kun on se hyvä vaihe, jolloin molemmat ovat tyytyväisiä olotilaansa. Silloin kun ongelmat ovat "päällä" niin useimmiten keskustelu asiasta oikeilla nimillä ilman ylimääräistä kiihkoa ja syyllistämistä on mahdotonta.

Niinpä, minua ärsyttää aivan hurjasti, että haluttomuutta pidetään jotenkin luonnollisena juuri naisille. Lukemattomat naiset elävät puutteessa parisuhteessaan. ja mitä enemmän ikää miehelle kertyy, sen vähäisemmäksi seksuaalinen halu ja kyky käyvät. Itse olen todella turhautunut kun mieheni ei vaan halua seksiä yhtä usein kuin minä. Ja tiedän monia muitakin pariskuntia, joissa mies "pihtaa".

Kyllä sitä aika rumia ajatuksia tulee mieleen kun toinen vaan möllöttää täysin epäseksuaalisena ja itsellä olisi energiaa ja haluja vaikka muille jakaa. Silloin kyllä huomaa siitä toisesta osapuolesta ne pienetkin viat ja erityisesti toisen löllöt vatsamakkarat, kaksoisleuka, näppylät, selluliitti ja niin edespäin näyttäytyvät räikeämpinä kuin koskaan..eli ei mikään ihme jos lahna/kyvytön/haluton ei saa muuta kuin ilkeilyä osakseen. Pitäisi laittaa parinvaihtoviikot pakollisiksi, jotta edes välillä seksuaalset tarpeet kohtaisivat..

Se on ihan totta, että naiset elävät puutteessa ja miehet "elvistelee" sitä, kun "akka ei anna" ja usein, mies on se joka ei halua tai jaksa sekstailla. Joku nainen kerran kirjoittikin lehteen sellaisesta asiasta, että mies oli vieraille rehvastellut,että "kyllä hän naiskentelis vaikka kuinka paljon, mutta kun akka ei anna". Ja totuus oli kuulemma toisin päin, mies käänsi selän ja halusi iltaisin vain nukkua.

Omalta exältäni sain, silloin kun sain ja yhtään häntä ei kiinnostanut tyydyttikö seksi minua vai ei. Sanoikin joskus minulle, että et halua häneltä muuta kuin seksiä. Se ei pitänyt kyllä paikkaansa. En ole nymfomaani, vaikka seksistä tykkäänkin. Kyllä täytyy myöntää, että torjuminen ja "saamattomuus" teki minutkin kärtyiseksi.Exäni puhui joskus kaksimielisiä ja sai minut innostumaan. Jos oli työmatkalla, niin aina tuli puhelinseksiä harrastettua ja kun hän tuli kotiin, niin oli väsynyt eikä mitenkään hirveästi halunnut sekstailla. Oli ilmeisesti nainut vieraiden kanssa niin paljon, että ei jaksanut kotona enää antaa.

Näin se menee, kun mies jolla ei ole haluja siihen sekstaamiseen niin ei sillä seiso tai on puolijäykkänä? sitten kun vielä miettii sitä, pysyykö edes sisällä vai lipsuuko ulos. Sitten kun on kovana ja liikaa kiihoittuu, niin tulee mälli ja siihen se sitten lopahtaa koko touhu? Ei voi mitään, mutta jää ilman ja kyrpii niin, että sekoaa? Ja pakko ottaa vierasta välillä. Ei tätä jaksa tällaista, että jää ilman tyydytystä. Onhan naisella ihan samanlaisia tuntemuksia kuin miehillä, kun kovat halut on ja eikä saa mieheltä mitään. Olen kärttyinen jatkuvasti ja mies kuvottaa.

Voi miten paljon mieluummin olisinkaan nainen joka on puutteessa sen sijaan että olen nainen, jolla ei kertakaikkiaan ole haluja. Ei vain ole vaikka miten paljon haluaisin että on. Voi olla että haluan jo niin paljon haluta, että yrittäminen on vienyt loputkin halut, mutta suunnilleen kuolleeksihan tässä itsensä tuntee. No, seksiä on silti pari kertaa viikossa.

Minun mielipiteeni on, että molemmilla on oikeus saada seksiä, jos haluttaa., jos kerta aviossa ollaan. Nainenhan voi antaa, vaikka ei haluaisikaan, miehellä asia on toisin. Itse kyllä "annoin" aina kun mies halusi, vaikka itseä ei olisi haluttanutkaan. Naisellehan se on kuitenkin aika helppoa. Voi olla kyllä aika ankeeta, jos mies ei halua, mutta meillä naisillahan on keinot saada mies haluamaan. Ei tuo nyt niin vaikeeta voi olla...mut hyvä kuitenkin, että annat, vaikkei haluttaiskaan.

Omassa liitossa (olen mies) viides täysin seksitön vuosi menossa. Sitä ennen nuorimman lapsen syntymän jälkeen ehkä kerran pari, kolme kertaa vuodessa. Vaimoni on kaunis ja hyvin säilynyt, enkä itsekään mikään pelätti. Suhteessamme ei ole kriisejä eikä selvittämättömiä asioita. Kummallakaan ei ole myöskään sivusuhteita. Vaimoni ei osaa sanoa, mistä hänen haluttomuutensa johtuu. Sen hän on vakuuttanut, ettei syynä ole mikään mielenosoitus minua kohtaan. Viimeiset seksikerrat olivat sitä, että hän "antoi" velvollisuudentunnosta. Lopputulos oli, ettei kumpikaan nauttinut. Oli parempi olla ilman. Kun oli hyväksynyt sen, ettei seksiä kannata odottaakaan, niin noin kahdessa vuodessa omatkin seksihalut sitten hiipuivat pois, mitä nyt joskus pitää aamuseisokki hoitaa pois omin käsin. Nykyisin vain kellahtaa puolison viereen odottamatta mitään iltasuukkoa kummempaa. Vaimon meneillään olevat vaihdevuodet ovat vielä ilmeisesti ikään kuin sinetöineet tilanteen. Pidän elämäämme kuitenkin aika harmoonisena, kun tuo seksitoiveiden ristiriita on näin hoidettu pois. Yksi riidan ja mökötyksen aihe vähemmän.

Eli totuttelu ja tilanteen hyväksyminen on yksi ratkaisu.

Pitkäpinnainen, on hienoa että osaat suhtautua noin rauhallisesti, teillä on ilmeisesti hyvä ihmissuhde kuitenkin. Kerroit, että vaimollasi on vaihdevuodet menossa, haluttomuus johtuu siitä että estrogeenihormoonin tuotanto vähenee vähitellen ja loppuu viimein kokonaan. Nuorena hormoonituotannon ollessa korkeimmillaan, halukkuus on suurempi, ikääntyessä vähenee hormoonimäärän myötä. Koska naisella on seksihalukkuus enemmän "korvien välissä", kuin miehellä, tarvitaan menopaussin tienoilla ja jälkeen enemmän henkistä valmiutta, eli romantiikkaa enemmän mukaan. Tätä olen omalle ukollekin tolkuttanut, ei aina mene kyllä perille. Siksi tiedän ettei mökötys auta.

Ap, ja muut: Myös miehellä voi testosteronin määrä olla alhainen, ja se aiheuttaa haluttomuutta. Puutteessa olevat naiset, laittakaa miehenne lääkärille, testauttakaa asia, sieltä saa avun. Jos sattuu aviopariksi erilaisilla seksitarpeilla olevat, voi hyvällä tahdolla, rakentavalla keskustelulla ja lääkärin avulla saada tilanteen paremmaksi. Jos ei puoliso suostu muuhun kuin pottuiluun, etsikää uusi

tuo markeirmelin heitto: "Jos ei puoliso suostu muuhun kuin pottuiluun, etsikää uusi". Pottuilu ei tietenkään ole missään tilanteessa asiallista. Mutta kaikki tuo hyvä tahto, rakentava keskustelu ja lääkärintoimet voivat myös olla ahdistavia. Jompikumpi puoliso tuntee, etten kelpaa tällaisena kuin olen. Että minun pitäisi jotenkin muuttua, jotta puolisoni vois rakastaa minua.

Harvoin sattuu, että avioparien mieltymykset ja toiveet käyvät kaikilla elämänaloilla tasan tarkkaan yksiin. Johonkin asti on tietty sopeuduttava, jotta yhteiselämä olisi mahdollinen, mutta toisen muuttamisessa on kyllä jo henkisen väkivallan makua.

Jos toinen pitää lenkkimakkarasta ja toinen sekasalaatista, niin kummallekin on annettava mahdollisuus. Jos toinen pitää rennosta pukeutumisesta ja toinen vimpan päälle laittautumisesta, niin voidaan ainakin yrittää elää ja antaa toisenkin elää. Jos toinen antaa rahan kulua ja toinen on nuuka, niin pitää tässäkin tilanteessa voidaan löytää toimintamalleja. Tuhlarin on koetettava rajoittaa humputtelunsa budjetin raameihin ja saiturin muistettava, että raha on väline eikä itsetarkoitus. Kummankaan perusluonnon ei silti tarvitse muuttua.

Nuo edellä kuvatut tilanteet eroavat sukupuolisten halujen erisuhdasta siinä, että kyseessä on hyvin intiimi ja jopa ruumiillisen koskemattomuuden piiriin kuuluva asia. Luulisin, että niin miehelle kuin naiselle velvollisuudentunnosta harjoitettu seksi, jossa siis ikään kuin luovuttaa kehonsa toisen käyttöön, on pitemmän päälle kummankin osapuolen itsetuntoa jäytävä asia. Toinen tuntee itsensä hyväksikäyttäjäksi ja toinen pumpattavaksi barbaraksi tai dildoksi.

Ihannetapaus tietysti olisi, että puolisot tietäisivät jo yhteen mennessään siopivansa toisilleen myös seksuaalisen halukkuuden suhteen. Se vain ei varsinkaan nuorien ihmisten kyseessä ollessa ole niin yksinkertaista. Ikä, elämänkokemukset, lasten saannit, taloudelliset ja terveydelliset ym seikat, joita ei voi ennakoida, voivat radikaalistikin muuttaa tilanteita. Näinhän se kävi meilläkin, vaikka en osaakaan (eikä vaimonikaan osaa) yksilöidä, mikä aikojen kuluessa sammutti nuoren kiihkeän morsiamen libidon.

Olen samaa mieltä markeirmelin kanssa, että naisen halukkuus on monimutkainen ja paljolti korvien välissä oleva asia verrattuna miesten yksioikoisempaan ja suoraviivaisempaan halun ja laukeamisen dynamiikkaan. Kun naisen halu puuttuu, niin sen herättämiseen ei liene patenttilääkkeitä. Vaimoni totesi aikoinaan, että hän rakastaa minua valtavasti, mutta ei vain tunne mitään tai vain hyvin heikkoa ja vuosi vuodelta laimenevaa seksuaalista halua (ja myöskin laimenevaa nautintoa niillä harvoilla yhdyntäkerroilla, vaikka hän yleensä lopuksi sai orgasmin klitorista stimuloimalla). Ja kylllä meillä romantiikkaa, kahdenkeskisiä lomia, illallisia ym. on riittänyt kaiken aikaa. Myöskin kotityöt on jaettu mahdollisuuksien mukaan. Hormoonitasoiltaan rouvani on tuohon vaihdevuosi-ikään asti ollut hyvin tasapinoinen, kuten muista syistä tehdyissä gynekologisissa tutkimuksissa on havaittu.

Mitä siis moisissa tilanteissa tehdä? On kokonainen yhteinen eletty elämä, yhdessä koetut vaikeudet ja koettelemukset, voitot ja tappiot, muistot, suku- ja ystäväpiiri, lapset ja kohta lapsenlapset. Oma seksuaalinen turhautuminen oli joskus rankkaa, mutta jälkeen päin voi sanoa sopeutumisen kannattaneen. Hyvä puoli oli tietysti myös, ettei vaimoni todellakaan koskaan pottuillut tai ilkkunut minun halukkuuttani. Kuten en minäkään toivoakseni ainakaan tarkoituksellisesti hänen sukupuolista kylmyyttään.

Ja seksuaalisessa halussa on oman kokemukseni mukaan se hyvä puoli, että se todella armahtaa, hiipuu hiljalleen pois, kun tekee itselleen selväksi, ettei sen tyydyttäminen ole mahdollista. Piinaavinta oli elää sen suhteen löysässä hirressä, kuvitella ja toivoa että josko tänä iltana, tällä matkalla, tässä hotellihuoneessa, tämän illallisen jälkeen... Ikävintä ja hävettävintä oli todellakin tietyn laskelmoinnin hiipiminen parisuhteeseen: "Nyt on tähän iltaan/lomaan yms satsattu niin paljon, että ehkäpä ....". Nyt voimme nauttia kaikesta tuosta ilman taka-ajatuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Aviovaino:
Meillä miehestä alkaa huomaamaan noin viikossa, jos ei ole seksiä saanut. Ei kylläkään huomauttele ilkeästi tuolla tavalla, mutta on muuten kärttyisä ja etäinen. Minä taasen en jaksa katsella kärttyistä miestä joten pidän huolen että vähintään 7 päivän välein on seksiä, teki minun mieli tai ei. Näen että se on helpompaa ja mukavempaa niin, kuin katsella toista joka on sitten naama vääränä. Näin meillä on toiminu aika hyvin tuo homma ja nykyään käy aika harvoin niin että toinen joutuu murjottamaan puutteen takia. Ei se toki kaikkea murjotusta poista mutta tästä johtuvan ainakin! :)

Tuo on tuttua meilläkin. Tunnistan tuon itsestäni. Ehkä testosteronitasot nousevat pilviin, tai ainakin pusseissa ahistaa, mutta kärttyisyys lisääntyy viikossa kummasti. Sinänsä tilanne on pulmallinen, kun pitäisi nimenomaan vietellä vaimoa ja houkutella seksiin. Halipula aiheuttaa samalla loukkaantumista, kun toinen ei tunnu välittävän. Siksi toisesta saattaa tulla myös etäinen ja kärttyinen. Tunnistan itsekin oireet, mutta vaikeaa on säilyttää avoin mieli ja hyväntuulisuus, kun seksistä ja läheisyydestä on puutetta.

Miun ukkoni on tosi seksuaalinen ja luulin ennen häntä olevani sitä itsekin. Meillä harrastetaan seksiä normaalina viikkona 7-20 kertaa ja siltikin ukko valittaa välillä ettei ole saanut tarpeekseen tai yrittää kammeta taas kammarin puolelle. Minun mielestäni harrastan ainakin tarpeeksi seksiä ja välillä on kiistatta tunne, että haluaisin ehtiä tekemään elämässä muitakin asioita, kuin pelkkää seksiä harrastamaan. Viikonloppuisinkin normaali tahti on vähintään kolme kertaa päivässä. Ja ennen tätä suhdetta olin naimisissa miehen kanssa, joka pihtasi. Eli kumpaakin olen joutunut kokemaan. Toisaalta ukkoni on taatusti tyytyväinen ja vieraisiin en usko, että enää jaksaisi mennä tai että olisi tarvetta edes. Olen yrittänyt antaa silloin kun hän haluaa kun ei sitä kiukuttelua jaksaisi katsoa. Itse olen kohtuuden kannattaja.

Aikoinani rakkaani kanssa seksiä aamuin illoin.Ei siinä sen kummempaa.Hänen läheisyys jo aiheutti seksihalun.Harrastettiin seksiä joka päivä.Toisen haluja myöskin pitää huomioida.Ei kannata kiukutella jos ei aina mene kohdalleen.

Jotkut miehet vain jäävät kitisiviksi pikkupojiksi, kulunut lause, mutta niin totta. Ehkä äiti on aikoinaan passannut ne piloilla tmv. Armeijassakin kokevat tulleen simputetuiksi, jos joku on siellä kritisoinut tai jopa käskenyt (armeija kokemusten selvittäminen hyvä keino selvittää, onko mies vai poika).

Oma mies aloittaa kiukuttelun, jos ei yhden kerran saa, vaikka seksiä on normaalisti noin joka toinen päivä. Tuossa yhden kerran tuli itselleni halu saada seksiä, ja komensin miehen sänkyyn ilman vaatteita ja aloitin esileikin. Jälkeenpäin mies tilitti, miten oli ollut niin hyväksikäytetty olo ja ihan tuli paha mieli, kun sillä lailla vain seksin perässä olin enkä ajatellut tunteita. Voi herran jestas, pitäisi varmaan laittaa äitinsä luokse kasvamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nymfomaanin nainen:
Miun ukkoni on tosi seksuaalinen ja luulin ennen häntä olevani sitä itsekin. Meillä harrastetaan seksiä normaalina viikkona 7-20 kertaa ja siltikin ukko valittaa välillä ettei ole saanut tarpeekseen tai yrittää kammeta taas kammarin puolelle. Minun mielestäni harrastan ainakin tarpeeksi seksiä ja välillä on kiistatta tunne, että haluaisin ehtiä tekemään elämässä muitakin asioita, kuin pelkkää seksiä harrastamaan. Viikonloppuisinkin normaali tahti on vähintään kolme kertaa päivässä. Ja ennen tätä suhdetta olin naimisissa miehen kanssa, joka pihtasi. Eli kumpaakin olen joutunut kokemaan. Toisaalta ukkoni on taatusti tyytyväinen ja vieraisiin en usko, että enää jaksaisi mennä tai että olisi tarvetta edes. Olen yrittänyt antaa silloin kun hän haluaa kun ei sitä kiukuttelua jaksaisi katsoa. Itse olen kohtuuden kannattaja.

Pst... Sellainen huomautus vain, että nymfomaani- sanalla voi viitata vain naiseen. Mikä sitten lienee vastaava lääketieteellinen termi miehestä, en muista kuulleni....

Alkuperäinen kirjoittaja Nymfomaanin nainen:
Jahas, olipas aukko sivistyksestä, en ollutkaan tietoinen asiasta. Tietääkö joku mikä sitten on vastaava sana miehestä?

Kyseisen miehen tunnariksi sopisi,raju rakastaja.Aina valmis hommiin.

Minä olen meidän suhteen seksin aloittaja, ollut aina. Se himokas ja kiihkeä nainen. Mieheni taas ei kaipaa kuin läheisyyttä ja joskus 2-3 viikon välein seksiä. Outoa.
Mieheni on kertonut että johtuu ainaisesta väsymyksestä, työpaineista jne. Mutta olen kyllä miettinyt että kuinka harmi kun nuorena kun halut on kohdallaan eikä peilikään vielä kauhistuta niin seksiä ei ole kuin harvakseltaan. Minä kärsin tästä oikeasti.
Tämä aiheuttaa sen että katselen muita ja meinaan sortua petturuuteen..pelkään koska en halua pettää mutta ei mieheni saa voimakasta libidoani tyydytetyksi.

Yhteistyössä