Karttakieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kielikkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kielikkä

Vieras
Onko kellään kokemusta karttakielestä????
Muutama päivä sitten huomasin kielessäni omituisa laikkuja. Nyt laikku on suurentunut ja googletin kuvahaulla niin toi karttakieli on niin samannäköinen kun minulla nytten toi kieli on. Olen raskaana ja voiko se altistaa tämmöisellä vai mistä ihmeestä tää on tullut.

Voisin kuvitella, et voi tulla raskauden aikana.:) Ihan vaaratonta se on, mut nyt täytyy kyllä myöntää et et kuollaksenikaan muista siitä mitään muuta (aiheuttajaa tms..) muutakun et miltä näyttää karttakieli..:D Pitää vissiin kerrata..

onko mitään kotikikkaa millä sais pois? Jännä kun kieli olis ihan kuin palanut, muttei kuitenkaan ole. On tääki taas ihanaa! :) Tää raskausaika on niin hehkeää ;)

Mun lapsella ja ilmeisesti myös mulla on karttakieli. Ei siihen oikein parannuskeinoa ole. En tietenkään tarkkaan tiedä millainen sinun suusi on ap, mutta meillä, minulla ja tyttärelläni ainakin, on ihan selkeästi erilainen kuin sammas. Ei sitä siihen mielestäni ole helppo sotkea.

Kun mielestäni tämä kans ei ole sammasta kun olen ainakin ymmärtänyt että sammaksessa olisi sellaista valkoista katetta suussa taikka kielessä. Mulla ei oo sellaista vaan sellaista ääriviivattua laikkua jossa hiukan erilaista toi nystyrä kuin normikielessä. Ei niin tiheässä tuota nystyrää. Olikohan vaikeasti kuvailtua.... :)

Alkuperäinen kirjoittaja kielikkä;23113842:
Kun mielestäni tämä kans ei ole sammasta kun olen ainakin ymmärtänyt että sammaksessa olisi sellaista valkoista katetta suussa taikka kielessä. Mulla ei oo sellaista vaan sellaista ääriviivattua laikkua jossa hiukan erilaista toi nystyrä kuin normikielessä. Ei niin tiheässä tuota nystyrää. Olikohan vaikeasti kuvailtua.... :)

Kyllä kuulostaa ihan karttakieleltä. :) Tervetuloa meidän karttakielisten joukkoon. :D Mä itse uskon, että hormonimuutokset tekee siitä välillä pahemman, mulla ainakin on aika harvoin "pahana" se, tyttärellä se menee ihan säännöllisin väliajoin laikukkaaksi se kieli. Mulla kanssa tekee vaan sen, että esim. tomaatti, ananas ja mausteiset ruoat (ja salmiakki :D ) kirvelee tietyssä vaiheessa kielellä.

Yhteistyössä