Kärsin varmaan masennuksesta,josta lapseni kärsii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesäheinä88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kesäheinä88

Vieras
Meillä menee entisen miehen kanssa huonosti haluasin palata yhteen ja hän ei meillä on yhteinen 5v lapsi.
Minulla on koko ajan mielessä itsemurha jonka olen suunnitellut miten sen teen.
Mies käy jollain naisella en kestä sitä olen häneen yhä rakastunut.
Olen miettinyt rekan alle ajamista lapsi kyydissäni ja tapan meidät molemmat enkä halua lapsen jäävän isälleen vaan vien senkin mukanaan jotta hän saa kärsiä ja miettiä lopun elämää tekoaan.
Muuten elämässäni on kaikki hyvin raha asiat,koti,työ ja ihmis suhteet paitsi entinen mies.
Olen viime aikoina miettinyt itsemurhaa ja itken päivittäin töiden jälkeen ja en pysty nukkumaan nukun 4-5h yössä ja en syö enään paljon mitään ja en ole kavereita tavannut aikoihin :(

Joka tapauksessa laitan aamulla ilmoituksen poliisille, että saavat etsiä lähettäjän ip-osoitteen. Ihan varmistaakseen asian. Ei pidä leikitellä näin sairailla vitseillä. Liian arvokas on lapsen henki, jos vaikka aloittaja olisikin ollut tosissaan. (Toivon koko sydämestäni että aloittaja on trolli)

• Tykkää
Reactions: Birgitte
Eli viranomaiset käyvät kysymässä oven takana "onko kaikki kunnossa?" ja ap vastaa, että "on". Kaikki hyvin ja elämä jatkuu, eikä empatiaa riittänyt ihmiselle, joka täällä avautui ja halusi apua muulla tavoin kuin hänelle "pakotetaan". Voimia ap:lle, on sitten provo tai ei. Jonkun sortin hätähuuto kuitenkin.

Jep. Jos et ole provo niin nyt sun lapsi viedään turvaan.
Jos olet provo niin saat opetuksen siitä minkälaisia asioita kannattaa päästää ulos sieltä sairaasta pikku päästään.

[QUOTE="pöllö";28797148]Eli viranomaiset käyvät kysymässä oven takana "onko kaikki kunnossa?" ja ap vastaa, että "on". Kaikki hyvin ja elämä jatkuu, eikä empatiaa riittänyt ihmiselle, joka täällä avautui ja halusi apua muulla tavoin kuin hänelle "pakotetaan". Voimia ap:lle, on sitten provo tai ei. Jonkun sortin hätähuuto kuitenkin.[/QUOTE]

Eli sinun mielestäsi ei ilmoitusta kannattaisi tehdä? Kyllä muuttuu mieli kun lööpeissä lukee "äiti ja lapsi menehtyivät onnettomuudessa"

Kyllä itse pelaisin varman päälle. Viranomaisethan voivat tarjota apua aloittajalle. Ehdottaa keskusteluapua ym.

Joka tapauksessa laitan aamulla ilmoituksen poliisille, että saavat etsiä lähettäjän ip-osoitteen. Ihan varmistaakseen asian. Ei pidä leikitellä näin sairailla vitseillä. Liian arvokas on lapsen henki, jos vaikka aloittaja olisikin ollut tosissaan. (Toivon koko sydämestäni että aloittaja on trolli)

Hyvä, aivan oikein. Lapsen henki on liian arvokas, korvaamaton ja jotain pitää tehdä sen eteen ettei käy noin kun ap uhkaa! :( Toivon koko sydämmestäni tän olevan vain paska provo.

Eli sinun mielestäsi ei ilmoitusta kannattaisi tehdä? Kyllä muuttuu mieli kun lööpeissä lukee "äiti ja lapsi menehtyivät onnettomuudessa"

Kyllä itse pelaisin varman päälle. Viranomaisethan voivat tarjota apua aloittajalle. Ehdottaa keskusteluapua ym.

Ap halusi kirjoittaa tänne huolensa. Koska hän kirjoitti että tämä on provo, niin hän ei ilmeisesti halua mitään viranomaisia ovensa taakse. Noilla hänen kirjoittamillaan perusteilla ei kenenkään lasta voi viedä pois. Eiköhän moni muukin masentunut ole kertonut samankaltaisia ajatuksia kun on hakenut apua.

Äiti lapsineen pystyy halutessaan menehtymään vaikka tänä iltana onnettomuudessa, koska ei saanut haluamaansa empatiaa ko. keskustelupalstalta. Meillä ihmisillä on erilaisia tapoja auttaa muita.

[QUOTE="pöllö";28797175]Ap halusi kirjoittaa tänne huolensa. Koska hän kirjoitti että tämä on provo, niin hän ei ilmeisesti halua mitään viranomaisia ovensa taakse. Noilla hänen kirjoittamillaan perusteilla ei kenenkään lasta voi viedä pois. Eiköhän moni muukin masentunut ole kertonut samankaltaisia ajatuksia kun on hakenut apua.

Äiti lapsineen pystyy halutessaan menehtymään vaikka tänä iltana onnettomuudessa, koska ei saanut haluamaansa empatiaa ko. keskustelupalstalta. Meillä ihmisillä on erilaisia tapoja auttaa muita.[/QUOTE]

Poliisi tietääkseni voi viedä lapsen hetkellisesti pois uhkaavasta tilanteesta jos kyse on ihmishengestä, vaikka sitten viestistä netissä.

Joo vakuuttelepa sama niille viranomaisille stna! Ja jos oot provoilija niin ne varmasti tykkää että työllistät niitä tällasen takia... et varmaan tule kehuja saamaan.

Kuinka monta lasta on viety nettikirjoittelujen perusteella pois? Viranomaisiahan kiinnostaa tällaiset tapaukset. Ja kuten aiemmin kirjoitin, kun joku haluaa ajaa autolla lapsen kanssa rekan alle, niin hän sen tulee myös tekemään. Se tuskin huomenna enää auttaa saada apua.

[QUOTE="pöllö";28797246]Kuinka monta lasta on viety nettikirjoittelujen perusteella pois? Viranomaisiahan kiinnostaa tällaiset tapaukset. Ja kuten aiemmin kirjoitin, kun joku haluaa ajaa autolla lapsen kanssa rekan alle, niin hän sen tulee myös tekemään. Se tuskin huomenna enää auttaa saada apua.[/QUOTE]

Itsemurhalla uhkailu on avunhuuto, johon pitää reagoida. Se on välittämistä ja viranomaisilla taas on velvollisuus siihen puuttua. Ilman muuta jokainen tervejärkinen ihminen haluaa pelastaa lapsen tuollaisessa tilanteessa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä88;28797281:
ei minulla ole lasta ja tää oli provo.

Kerro, minkälainen ihminen keksii tuollaista tekstiä? Ajattelitko kenties, että kukaan ei puutu asiaan viranomaisten avulla, kun puhut täällä lapsen tappamisesta?

Yhteistyössä