Kärsimys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton äiti ja lapset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneton äiti ja lapset

Vieras
Eilin taas ukko illalla alkoi haukkuu minua kun en hänen mielestä anna mitään koskaan vaikka olen antanut mutta miten semmoisen kanssa olemaan kun nuorimman lapsen jälkeen ukko on minua haukkunut ja huorittelu... ja jos jollenkin hyvällä ystävällä laitan viestiä niin heti että ohjeita sait ym.
Ukko on tuolla erolla uhkailu jatkuvasti lähes päivittäin joten ei oikein omat tunteet ole koholla tommoisen jälkeen kun jatkuvaa haukkumista ja solvaamista ym. Onko tämmöisellä suhteella mitään järkeä, ja lasten kannaltakin!?
Olen usein ukolle sanonut mene ja ota tavarat niin ei mitään!

seuraavan kerran kun uhkaa erolla niin älä sano mitään kun annat vaan muovi kassin käteen sit ku se kysyy et mitä ni sanot vaan et siin o kassi mihi pakata sit kalsarit. voipi pistää isännän hiljaseks..

Uhkailee siksi, kun huomaa että se tehoaa suhun ja saa sut hiljaiseksi ja sun mielen pahoitettua. Ole niin kuin et olisi kuullutkaan, tai heitä jotain yhtä typerää takaisin.

Olen jo itse miettinyt että olisi elämä paremmin kun tuo ukko lähtis niin ei tavis pelätä mitä taas kuulee vaikka se on sama sävel joka päivä, jotenkin olen uupunut siihen! eilinkin ukko sano että hän etsii semmoisen akan joka antaa kerjäämättäkin, minusta jotenkin alkanut tuntuu että suhde on perustunut vaan yhteen asiaa.. ei muuta! Jos itse ehdotan niin ei ole hyvä vaan ukon mukaan pitää en saanut koskaan omia tunteitani näyttää pitänyt tuon ukon käskyn mukaan joten en ole koskaan nauttinut kun pakkopullaa!
Ukko ei hoida lapsiakaan joten minun pitää kaikki tehdä!