Karppaussota kuumenee, Heikkilä: Suomi on natsivaltio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25141725:
Heikkilä oli jo nuorena lääkärinä hyvin karismaattinen ja olisi loistavasti sopinut jonkun uskonlaahkon johtajaksi. Kun Heikkilä tuli samaan huoneeseen, hän tuntui vievän huoneesta kaiken tilan ja kaiken energian. Joissain ihmisissä on juuri sen kaltaista karismaa. Aatteelleen omistautuneina tällaisista ihmisistä tulee hyvin helposti fundamentalisteja ja he myös toimivat fundamentalistien tavoin: kiihkeästi, ehdottomasti ja toisinajattelijoita tuomiten.

Mitä tulee Heikkilän juttuihin luonnonmukaisuudesta, ruokavaliosta, terveydenhoidosta ja yleensäkin hyvinvoinnista, olen aika pitkälti samoilla linjoilla hänen kanssaan. Vaikken karppaakaan.

Hyvin luonnehdittu narsisti, helposti höynäytettävät hurahtaa hoviin oli idea kuinka typerä tahansa, muut saavat täyslaidallisen.

Heikkilän natsivertauksen perimmäinen tarkoitus on nostaa hänen omaa medianäkyvyyttä ja saada myytyä enemmän hänen kirjojaan eli tehdä kunnon tili omilla kirjoillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25143038:
Betelgeuze julisti tuossa yllä:

Voi pikku pelokkaat raukat teitä,
säikähdätte
ravitsemussysteeminsä löytäneet "uskaltavat" julistaa
vastoin virallista korruptoitunutta mantraa...!

hänenlaisiaan poteroihinsa juuttuneita änkyröitä pitäisi herätellä
perustamaan väitteensä empiiriseen kokemukseen
eikä teoreettiseen pinttymään,
ottaa perusperustelunsa amerikkalaiselta rasvaprofessorilta
maissiteollisuuden sponsoroimana...

korruptoituneesa dosenttikunnassa
tapahduttava perusteellinen puhdistus

yliopiston auktoriteettien alentuminen mediasumutukseen vie uskottavuutta

----

a040.gif
M.O.T.

:laugh: RUNOLLISTA!
Uskonnollisen hapatuksen ja käännyttämisen sanastoa.

Minulla on niin päin, että Uusituvan, Schwabin ja kumppaneiden vuoksi joudun olemaan kaapissa. Karppauksesta on tullut niin tuomittavaa, ettei omaa karppaustaaan voi tunnustaa muille vaan se pitää tehdä salassa. Uskon kuitenkin, että karppaus on minulle ainut vaihtoehto, jos aion elää mahdollisimman vähillä lääkkeillä. Minulla ei ole mitään lääkitystä päinvastoin kuin sisaruksillani. Sama kohtalo uhkaa minuakin, jos en pidä varaani.

Joskus lääkitys on hyvä saada kohdalleen ja tulla pois kaapista. Se helpottaa kummasti tätä psyykepuolta.

[QUOTE="vieras";25146566]Joskus lääkitys on hyvä saada kohdalleen ja tulla pois kaapista. Se helpottaa kummasti tätä psyykepuolta.[/QUOTE]
Onneksi minulla ei ole vielä tarvetta minkäänlaiselle lääkitykselle. En myöskään aio syödä lääkeitä vain varmuuden vuoksi, vaan mieluummin pidän esidiabeteksen kurissa ruokavalion avulla. Nykyisellään kun hoidetaan vain oireita eikä sairauksien syitä, käy helposti niin, että yhden sairauden lisäksi on pian monta uutta vaivaa lisänä. Meillä on suvussa rasituksena 2. tyypin diabetes. Äidillekin tuli sen mukana Alzheimer ja silmäongelmat. Mielenterveysongelmia suvussa ei ole ollut, mutta eipä olisi ihme, jos niitäkin tulisi diabeteksen myötä. Muistelen, että aiheesta on julkaistu jotain tutkimuksiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25142217:
Karppaajat ovat saaneet (minun silmissäni) jo sellaisia hommapiirteitä: ei tee mieli lukea sitä heidän omaa aatetta kiihkottavia juttuja saati mennä niiden omalle meuhkaamispalstalle "karppifoorumiin" (vrt. hommaforum) hukkumaan suohon.

Tämä tuli mieleeni siitä, kun joku sanoi hiukan häpeävänsä/peittelevänsä sitä että karppaa. Ymmärrän: niin suuri joukko karppaajista on jo hihhuliasteella. Tai ne äänekkäimmät ovat, ne joiden ääni on niin kuuluva, että saavat aikaan mielikuvan suurestakin joukosta.

Sä olet musta aika fanaattinen karppien tuomitsija. Mene itseesi. Joka ketjussa olet ihmettelemässä tätä karppausta. Ja kuinka musta tuntuu että et tiedä asiasta paljoakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25146704:
Minä? En kyllä ole monessakaan ketjussa aiheesta puhunut. Sekoitatkohan johonkuhun toiseen?

Se on toki mahdollista mutta en usko. En mäkään ole kuin parissa karppiketjussa kirjoitellut mutta muistan sut niistä. Ja et sä kovin myönteinen tämän asian suhteen ole.

Mun pointti lienee se että kovasti jaksetaan ihmetellä karppaust ja tuomita karppeja, ja samalla käyttäydytään ihan samalla lailla meuhkaten kuin mistä karppeja syytetään.

Se on toki mahdollista mutta en usko. En mäkään ole kuin parissa karppiketjussa kirjoitellut mutta muistan sut niistä. Ja et sä kovin myönteinen tämän asian suhteen ole.

Mun pointti lienee se että kovasti jaksetaan ihmetellä karppaust ja tuomita karppeja, ja samalla käyttäydytään ihan samalla lailla meuhkaten kuin mistä karppeja syytetään.

No, ollaan ehkä samassa parissa ketjussa oltu, hyvin harvoin jaksan tästä innostua. Nyt mulle vaan sattui pölähtämään mieleen homma-yhteys liittyen etenkin julistaviin sanankäyttöihin, joista tuossa yllä runomuotoonkin yhden väänsin. :ashamed:

En ole myönteinen minkään ääriliikkeen suhteen. Karppaukseen suhtaudun aina siten, kuin se esille tulee: karppaavaan naapuriin normaalisti, natsisyytöksiin samalla teholla. Sanoin kyllä tässäkin ketjussa, että Heikkilän monet asiat terveyteen ja luomuun liittyen ovat hyviä. Mutta.

"RUNOLLISTA!
Uskonnollisen hapatuksen ja käännyttämisen sanastoa. "

Mutta mikä on hapatusta ja mikä tuoretta kriittistä ajattelua, on meidän käsitteissämme toisin päin.
Uskonnollista hapatusta on alistua auktoriteetteihin, joita ylhäältä annetaan (vrt virallinen terveydenhuolto
sairaine dogmeineen), käännyttämistä taas on lääkärinvastaanotoilla tapahtuva painostus: "Usko vain sanaani,
tilastot ja biomarkkeriarvot tietävät paremmin, oletko kipeä kuin sinä itse!
Karppaajat ovat olemassaoleva voima, jota ylhäältä pyritään painostamaan,
ja palauttamaan siihen ruotuun, joka uskoo enemmän auktoriteetteihin kuin itseensä ja omaan terveydenhallintaansa.

Kyllä voidaan jatkossakin runoja rustata, mutta arvostaisin enemmän omaperäistä ilmaisua kuin lakonisia möläyksiä jostain koioituine valmishymiöineen!

Karppaus nähdään ihmeellisenä vapaana tekona, vaikka ihan samanlaista auktoriteettiuskoa sekin on. Herätkää, ette te ole mitenkään erikoisia ihmisiä vaikka ette syökään leipää. Verrattuna normaali-ihmisiin te kuitenkin jaksatte pitää ruokavaliostanne kovaa meteliä, varsinkin niille joita ei lainkaan syömisenne kiinnosta.

[QUOTE="vieras";25148502]Karppaus nähdään ihmeellisenä vapaana tekona, vaikka ihan samanlaista auktoriteettiuskoa sekin on. Herätkää, ette te ole mitenkään erikoisia ihmisiä vaikka ette syökään leipää. Verrattuna normaali-ihmisiin te kuitenkin jaksatte pitää ruokavaliostanne kovaa meteliä, varsinkin niille joita ei lainkaan syömisenne kiinnosta.[/QUOTE]
Näiden avausten ja mediajulkisuuden perusteella suurinta älämölöä pitävät nimenomaan vastustajat.

Minä eikä kukaan tuntemistani karppaajista pidä meteliä ruokavaliostamme.

Mikä meistä muuten tekee epänormaaleja?

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25148526:
Minä eikä kukaan tuntemistani karppaajista pidä meteliä ruokavaliostamme.

Sama juttu, tunnen kyllä monia karppaajia, eikä heissä mitään. Jostakin netin uumenista vain löytyy jotenkin ainakin minun makuuni liian kiihkoisia ja asiaan Suurella tunteella ja äärimmäisyydellä suhtautuvia ihmisiä. Heitä ei tarvita montaa leimaamaan isomman porukan.

[QUOTE="vieras";25148540]Kyllä vaan, karppauksen vastustajathan vertasivat karppaajia natseihin.[/QUOTE]
Kyllä se meni toisinpäin. Karppaajien ylijumala vertasi terveydenhuollon ammattilaisia natseihin.

En usko että kovin moni karppaaja pitää Heikkilää jumalana. Ulkomailla on paljon parempia karppilääkäreitä jotka tietävät oikeasti asioista jotain ja jotka eivät esitä kantaansa noin aggressiivisesti.

Yhteistyössä