karppaus apua ja hiilihydraattien määrästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sps:
Helekutti on ennenkin antanut sellaisia vinkkejä, missä ei ole mitään järkeä. Nimittäin transrasvoista.

Tähän mä haluan vielä puuttua. Olen sanonut ettei transrasvoja kannata syödä. Jos se jonkun mielestä on järjetön vinkki niin..... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja sps:
Helekutti on ennenkin antanut sellaisia vinkkejä, missä ei ole mitään järkeä. Nimittäin transrasvoista.

Tähän mä haluan vielä puuttua. Olen sanonut ettei transrasvoja kannata syödä. Jos se jonkun mielestä on järjetön vinkki niin..... :D

AIVAN JÄRJETÖNTÄ!! Miten minä NYT munkkini syön? :(

Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja sxåcl:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Tolla tyypillä ei oo mitään käsitystä mitä eri elintarvikeet sisältää niin saattoi olla että se kuvitteli sipsien olevan sallittuja karppauksessa....

Siis edelleenkin kysymys oli minun mielestäni siitä, että ei saa syödä mielin määrin kaloreita kun karppaa ja haluaa pudottaa painoaan.

Toisten mielestä näin voi tehdä, eli syödä yli tarpeensa, kunhan ne on muuta kun hiilareita.

Ei ei näin.

toisten mielestä kaloreiden laskulla ei ole väliä, kun karppaa.

Minun mielestä, jos ei tiedä, mitä karppaaminen on, niin kannattaa laskea kalorit ja hiilarit, että tietää, mikä aine sisältää minkä verran mitäkin.

Ihmettelen vittumaisia kommentteja edelleen.

kuules tt sulta ne vittumaiset kommentit tuli mä en kertakaan haukkunut sua idiootiksi,vajakiksi tai kommentoinut sun äo.

tolla sun ohejeella karppaus muuttuu vaikeaksi aloitelijalla kun pitää alkaa myös laskemaan kaloreita hiilareitten ohella...oletko edes perehtynyt vhh vai onko tämä siun oma tyyli karpata ainoa oikea??
oletko lukenut karppaus infoa tai vastaava ikinä?

eka on opeteltava syödä oikein....

Ja tämähän ei ollut terapian tarpeessa nikin kirjoittama lainkaan, vaan minun.

Finellin sivut kertoo kyllä tarpeellisen ja paljon saa tietoa karppaus.infosta jos viittii siihen paneutua ennenku rupee täällä kinaa turhista.Kirjasto on pullollaan aiheeseen liittyviä kirjoja joista saa hyviä ateriavinkkejä jos munanmussutus rupee tökkii ;)

mene tänne pystyt laskemaan kuinka paljon saat hiilareita ja kaloreita päivässä :)
http://kiloklubi.fi/
käy lukemassa karppi.net....karppauksessa on se hyvä puoli ei tarvitse laskee kaloreita voit huoletta syödä kun on nälkä kunhan hiilarit pysyy alhaalla ainakin alle 100gr/vrk.

Miten aloitteleva karppaaja pystyy laskemaan hiilarit, jos ei punnitse tuotetta? Jos ei muuten osaa arvioida tuotteen painoa.

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
mene tänne pystyt laskemaan kuinka paljon saat hiilareita ja kaloreita päivässä :)
http://kiloklubi.fi/
käy lukemassa karppi.net....karppauksessa on se hyvä puoli ei tarvitse laskee kaloreita voit huoletta syödä kun on nälkä kunhan hiilarit pysyy alhaalla ainakin alle 100gr/vrk.

Miten aloitteleva karppaaja pystyy laskemaan hiilarit, jos ei punnitse tuotetta? Jos ei muuten osaa arvioida tuotteen painoa.

Odotan vastausta edelleen.

Ainoa hyvä rasva on suolaton voi tai jos suolana on käytetty merisuolaa, jossa ei ole syanidia, sitä paakkuuntumisenestoainetta.

Luomuisia oliiviöljyjä ja sesaminsiemenöljyjä voi tietenki käyttää, jos haluaa välttämättä tehdä notkeaa levitettä mut valmiita margariineja ei kannata käyttää koska osa niistä "kasviöljy" sisältää muuntogeenisiä aineksia, kuten maissi, soija ja lisäksi neonikotinoidijäämiä kaikessa rypsissä ja rapsissa:-(

D-vitamiinivalmiste, mitä monissa tuotteissa on, sisältää ihanmitävaan, esimerkiksi Valion valmisteessa on maissia. Siitä tulee maha kipeeksi, koska siinä on maissikoisamyrkkyjäämiä:-(

Ainoa hyvä rasva on suolaton voi tai jos suolana on käytetty merisuolaa, jossa ei ole syanidia, sitä paakkuuntumisenestoainetta.

Luomuisia oliiviöljyjä ja sesaminsiemenöljyjä voi tietenki käyttää, jos haluaa välttämättä tehdä notkeaa levitettä mut valmiita margariineja ei kannata käyttää koska osa niistä "kasviöljy" sisältää muuntogeenisiä aineksia, kuten maissi, soija ja lisäksi neonikotinoidijäämiä kaikessa rypsissä ja rapsissa:-(

D-vitamiinivalmiste, mitä monissa tuotteissa on, sisältää ihanmitävaan, esimerkiksi Valion valmisteessa on maissia. Siitä tulee maha kipeeksi, koska siinä on maissikoisamyrkkyjäämiä:-(

Onko mummolta jäänyt lääkkeet ottamatta vai miksi nostelet näitä kivikautisia ketjuja?

[QUOTE="Helekutti";30106859]On vissiin päässyt avohoitoon tai jotain. Tai saanut vihdoin netin takaisin, tai ylipäätään koneen.[/QUOTE]

Liikuttavaa: "saanut netin takaisin":-) Ihan itse olin ilman jopa kaksi vuotta:-D
Omituista tekstiä täysin tuntemattomalta!

mut onko tosiaan migreenipotilaat jossain HOIDOSSA?

kannattaa lukea kirja Oravasyndrooma... no ei siitä nyt ehdi enempää, mut...

En todellakaan ole ikinä OSTANUT niitä migreenilääkkeitä, mitkä minulle on määrätty jopa neljä kertaa - enkä tarvitse, kun olen oppinut, mistä se tulee.

Migreeni voi kadota karttamalla arominvahventeita. Jo 12 vuotta ilman migreenia

Jos joskus sattuisi tulemaan oireita, ottaisin luomukurkumaa. En käy edelleenkään "ulkona" syömässä, kun en halua riskeerata yhtään noin vakavalla asialla. Tiedän kyllä, et moni syö ennemmin estolääkkeitä, kuin lukis tuoteselosteita. Sehän on heidän valinta, mut rankkaa täytyy olla... varmaan jossain laitosruoalla (hiivauutteet, pansuola jne..) sairastuisin vakavasti, sehän on selvää. Enpä ole onneksi tarvinnut kaukaisten synnytysten jälkeen niitäkään "palveluja" kertaakaan - tiedoksi Helekutille.

Odotan vastausta edelleen.
alle 72 riittää, lukee kirjassa Diabeteksen hoito ruokavaliolla. Ei tule vahinkoa eikä saa pöpöt ravintoa hiilareiden ylimäärästä. Maltodekstiini ja glukoosifruktoosisiirappi ovat ehdottomasti haitallisia pelkästään siksi että ovat maissista tehtyjä. Siksi ne kerää nestettä, kun maissikoisamyrkky (maissi itse tuottaa sen) vaatii sen, elimistön puolustusreaktio, normaalia toimintaa terveellä. Jos sulla on yhtaikaa käytössä nesteenpoistolääkkeet, voi tulla vakavia ongelmia - varsinkin jos niissäkin on maissia.

Minä taas suosittelen ap, että et vedä liian alhaalle hiilareita, koska sitten voi käydä niin, että tuleekin heikko olo ja sanot, että "ei karppaus toimi".

Kannattaa ensin lähteä 200/150 grammasta, ja siitä pudottaa vähitellen, ja kokeilla, miten alhaalle voit mennä, että on hyvä olo. Joillekin nimittäin tuo alle 20 gr on liian vähän, varsinkin jos urheilee.
Niin tietysti

Selluloosan virka on toimia sakeuttajana, täyteaineena ja kosteuden säilyttäjänä. Onhan se kuitenkin luonnontuote verrattuna muihin ja tulee läpi kuten sienet elimistöstä sulamattomana.

Yhteistyössä