L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sps:Helekutti on ennenkin antanut sellaisia vinkkejä, missä ei ole mitään järkeä. Nimittäin transrasvoista.
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Alkuperäinen kirjoittaja sps:Helekutti on ennenkin antanut sellaisia vinkkejä, missä ei ole mitään järkeä. Nimittäin transrasvoista.
Tähän mä haluan vielä puuttua. Olen sanonut ettei transrasvoja kannata syödä. Jos se jonkun mielestä on järjetön vinkki niin.....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja **:AIVAN JÄRJETÖNTÄ!! Miten minä NYT munkkini syön?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja sxåcl:Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Tolla tyypillä ei oo mitään käsitystä mitä eri elintarvikeet sisältää niin saattoi olla että se kuvitteli sipsien olevan sallittuja karppauksessa....
Siis edelleenkin kysymys oli minun mielestäni siitä, että ei saa syödä mielin määrin kaloreita kun karppaa ja haluaa pudottaa painoaan.
Toisten mielestä näin voi tehdä, eli syödä yli tarpeensa, kunhan ne on muuta kun hiilareita.
Ei ei näin.
toisten mielestä kaloreiden laskulla ei ole väliä, kun karppaa.
Minun mielestä, jos ei tiedä, mitä karppaaminen on, niin kannattaa laskea kalorit ja hiilarit, että tietää, mikä aine sisältää minkä verran mitäkin.
Ihmettelen vittumaisia kommentteja edelleen.
kuules tt sulta ne vittumaiset kommentit tuli mä en kertakaan haukkunut sua idiootiksi,vajakiksi tai kommentoinut sun äo.
tolla sun ohejeella karppaus muuttuu vaikeaksi aloitelijalla kun pitää alkaa myös laskemaan kaloreita hiilareitten ohella...oletko edes perehtynyt vhh vai onko tämä siun oma tyyli karpata ainoa oikea??
oletko lukenut karppaus infoa tai vastaava ikinä?
eka on opeteltava syödä oikein....
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:mene tänne pystyt laskemaan kuinka paljon saat hiilareita ja kaloreita päivässä![]()
http://kiloklubi.fi/
käy lukemassa karppi.net....karppauksessa on se hyvä puoli ei tarvitse laskee kaloreita voit huoletta syödä kun on nälkä kunhan hiilarit pysyy alhaalla ainakin alle 100gr/vrk.
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:mene tänne pystyt laskemaan kuinka paljon saat hiilareita ja kaloreita päivässä![]()
http://kiloklubi.fi/
käy lukemassa karppi.net....karppauksessa on se hyvä puoli ei tarvitse laskee kaloreita voit huoletta syödä kun on nälkä kunhan hiilarit pysyy alhaalla ainakin alle 100gr/vrk.
Miten aloitteleva karppaaja pystyy laskemaan hiilarit, jos ei punnitse tuotetta? Jos ei muuten osaa arvioida tuotteen painoa.
Ainoa hyvä rasva on suolaton voi tai jos suolana on käytetty merisuolaa, jossa ei ole syanidia, sitä paakkuuntumisenestoainetta.
Luomuisia oliiviöljyjä ja sesaminsiemenöljyjä voi tietenki käyttää, jos haluaa välttämättä tehdä notkeaa levitettä mut valmiita margariineja ei kannata käyttää koska osa niistä "kasviöljy" sisältää muuntogeenisiä aineksia, kuten maissi, soija ja lisäksi neonikotinoidijäämiä kaikessa rypsissä ja rapsissa:-(
D-vitamiinivalmiste, mitä monissa tuotteissa on, sisältää ihanmitävaan, esimerkiksi Valion valmisteessa on maissia. Siitä tulee maha kipeeksi, koska siinä on maissikoisamyrkkyjäämiä:-(
Onko mummolta jäänyt lääkkeet ottamatta vai miksi nostelet näitä kivikautisia ketjuja?
alle 72 riittää, lukee kirjassa Diabeteksen hoito ruokavaliolla. Ei tule vahinkoa eikä saa pöpöt ravintoa hiilareiden ylimäärästä. Maltodekstiini ja glukoosifruktoosisiirappi ovat ehdottomasti haitallisia pelkästään siksi että ovat maissista tehtyjä. Siksi ne kerää nestettä, kun maissikoisamyrkky (maissi itse tuottaa sen) vaatii sen, elimistön puolustusreaktio, normaalia toimintaa terveellä. Jos sulla on yhtaikaa käytössä nesteenpoistolääkkeet, voi tulla vakavia ongelmia - varsinkin jos niissäkin on maissia.Odotan vastausta edelleen.
https://kaksplus.fi/threads/the-ketju.2218883/page-17033#post-31848529Oluiden valmistuksessa on käytetty maissivalmisteita jo vuosikausia, selvisi ohjelmassa Olutretki eurooppaan.
meneekö spämmäämiseksi jos tuon laitan uudelleen?Oluiden valmistuksessa on käytetty maissivalmisteita jo vuosikausia, selvisi ohjelmassa Olutretki eurooppaan.
Tuoteselosteissa lukee nykyään aika tarkasti moni asiaa, vaikka ei todellakaan kaikkia aina.Miten aloitteleva karppaaja pystyy laskemaan hiilarit, jos ei punnitse tuotetta? Jos ei muuten osaa arvioida tuotteen painoa.
Eikö ketään kiinnosta?Miksi leipäpaketissa on nykyään selluloosaa?
Ei ole kukaan vielä vastannutMiksi leipäpaketissa on nykyään selluloosaa?
Niin tietystiMinä taas suosittelen ap, että et vedä liian alhaalle hiilareita, koska sitten voi käydä niin, että tuleekin heikko olo ja sanot, että "ei karppaus toimi".
Kannattaa ensin lähteä 200/150 grammasta, ja siitä pudottaa vähitellen, ja kokeilla, miten alhaalle voit mennä, että on hyvä olo. Joillekin nimittäin tuo alle 20 gr on liian vähän, varsinkin jos urheilee.
Laita esimerkki missä leipäpaketissa selluloosaa on muuta kun pakkausmateriaalissa.Ei ole kukaan vielä vastannut