Karppauksella painon pudotus imetyksen aikana, onko onnistunut?

Joo eli olen 7kk ikäisen pojan äiti ja edelleen lähes täysimetän poikaa. Kuulun niihin todella onnekkaisiin eli mulle jäi raskauden jäljiltä 15kg ja imettäminen ei siis ole painoa pudottanu ainoatakaan grammaa. Karppasin ennen raskautta ja sain pudotettua painoa noin 13kg puolessa vuodessa kohtalaisen liikunnan avustuksella. Olin siis painonpudotusvaiheessa vielä kun tulin raskaaksi eli kuten arvata saattaa karppaus ei ihan onnistunut raskausaikana ja kilot tulivat humisemalla takaisin.

No nyt on tilanne se että olen nyt taas karpannut vuoden vaihteesta eli noin 3 viikkoa. Imetyksen kanssa ei ole siis ongelmaa, että maitoa tulee ja poika on tyytyväinen, vaan ongelma on lähinnä oma olotila. Ekan viikon aikana paino putosi 3kg, mutta sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Olokaan ei ole samanlainen eli iltaisin edelleen turvottaa eikä energiaakaan ole tullut lisää niinkuin aikaisemmalla kerralla. No tiedän en ole pystynyt liikkumaan tarpeeksi ja syötän poikaa edelleen öisin että tottakai nämä vaikuttavat. Enkä siis oleta saavani samanlaisia tuloksia kuin viimeksi. Mutta siis kaipaan muilta kokemuksia miten on sujunut, onko paino pudonnut ym.ym? Kun toinen lapsi haaveissa, mutta näistä edellisistä kiloista olis päästävä:)
 

Yhteistyössä