Karppaavat lapsettomat

voi että tuollaset ihaan kaltaiset tekstit tekee niin hyvän mielen... Toivon että itsekin voin joskus kirjoitella vastaavaa palstalle ja luoda toivoa muille, jotka samassa ojassa rämpivät.

Pidetään peukkuja että tämä toimii... Maaliskuuhun asti olen päättänyt vaikka pää kainalossa tätä projektia jatkaa, mutta toivottavasti pidempäänkin.... Täytyy hommata vaan pakastin tähän keittiöön. Nyt on pakkanen yläkerrassa ja näin jää helposti wokit hakematta laiskuuttaan.

Kesä kun tulee niin on enempi rehuja saatavilla ja pihaan on tarkoitus laittaa pikkunen viljelmä... Ehkä tämä tästä vielä... En edes tykkää jätskistä yms sellasesta... uudet perunat tulee kyllä tekemään tiukkaa...
 
Päivät ne vaan kuluu ja kohta olis ns. mensupäivä käsillä... itseasiassa huomenna!! Maha on sattunut eilisen ja tämän päivän ihan lupaavasti että mensut olis tulossa... Turvottaa tylsästi....

Tämän kierron outoutena on ollut sellanen outo "napaveto" Eli kutittaa/kiskoo navasta nyt varsinkin kun mensut lähenee... Tänään myös orastavaa flunssaa ja vielä orastavampaa pissitaudin alkua. Vielä en lääkkeitä hommannu mutta varmaan huomenna jos ei helpota.

Sitä vaan ihmettelen että ennen on kyllä menkat olleet täysin oireettomat kun on hiilarittomalla ollut... Kivut pienentyneet ja vuoto lisääntynyt, mutta ei ainakaan viimekierrossa ollut kivut vähentyneet.... Ehkä johtuu nyt siitä että edellisillä karppauskerroilla oli ehkäisy päällä ja nyt ei... Seuraavasta kierrosta sitten clomit taas ja tyksiin kontrolliultraan ekaa kertaa...

Perjantaina testailen... vaikkakin turhaan varmaan... ja ehkä ei tarvii edes testata koska olo on se että hanat aukee huomenissa.
 
Jos tätä nyt joku vielä lukee niin esittäisin taasen muutaman kysymyksen teille kokeneille :attn: Jos ajatellaan vähähiilihydraattista ruokavaliota uutena elämäntapana..Niin mikä on se "raja" minkä verran tuotteessa sais olla hiilareita? Tietenkin jokaiselle sopii erilainen ruokavalio, mutta näin esimerkkinä jos 100g on 6g hiilareita, niin onko se paljon? Voisin tietenkin googlettaa, mutta ehkä mulle helpompi näin.. Ja mites hedelmät vhh ruokavaliossa? Haluaisin painoa pudottaa, mutta en todellakaan mitenkään tyylillä 10kg/vko. Olen kokeilemassa nyt näitä vhh reseptejä ja miettimässä mitä kaikkea sitä saakaan syödä :) Ja jos juureksista/vihanneksista puhutaan, niin onko mikään niin suuri paha kuin peruna/bataatti? ja tietty jos jollakin olis jotain käytännön vinkkejä niin otetaan vastaan :)
 
Babies Yritän selittää tän lyhesti.
Karpauksen aloittaminen kannattaa tehdä siten että laitetaan hiilarit aikalailla minimiin. n. 20g/ päivä. Tässä saadaan aikaiseksi se että keho alkaa käyttää rasvaa energiaksi. Jos on paljon pudotettavaa sitä kauemmin kannattaa tuota 20g/pv jatkaa.
Tässä karppaus.info sivulta ateriamatriisi joka mun mielestä selventää hyvin syömisiä.
Ateriamatriisi – KarppausWiki
 
Karppailtua on tullut reilut 2 vuotta. Paino laski alussa 5 kiloa mutta on hiipinyt pikkuhiljaa takaisin. Siinä normaalipainon ylärajoilla pyöritään mutta kiva olisi jos saisi vaikka jonkun 7 kiloa veks.
Onneksi kuulun lähes joka asiassa siihen joukkoon, jossa mikään ei mene suunnitelmien mukaan. Eli jos haluaisi reilumpaa painon pudotusta niin joutuisi laskemaan tosi tarkkaan mitä syö.
En ole kyllä huomannut mitään muutosta hormonitoiminnassa vaikka PCO minulla onkin, kierrot ovat aina olleet yllättävän säännölliset.
Aika monet kaverit ovat innostuneet karppaamisesta ja yleensäkin alkaneet kiinnittää huomiota siihen mitä syövät.
 
Ajattelin uutena karppaajana liittyä nyt tännekin, tuolta lapsettomuuspuolelta. Karppaus ihan alkutekijöissä, tänään siis aloitin ja mieheni myös. Ajattelin nyt kuukauden ens alkuun ja katsoa miten käy. Painoa pitäisi saada sellainen -5kg pois. Mielelläni otan vinkkejä vastaan :)
 
Liityisin joukkoonne. Alotin tuossa vuoden alussa karppailun ja nyt jo -5kg ja viel olis kiitettävästi pudotettavaa. Yks ihana asia minkä oon kans huomannut nii karppailun myötä oon alkanut huomaan ovikset aikas selvästikin. Onkos kukaan hommannut täältä esim. nuudeleita HIILARITON.fi oliko mistään kotosi?
 

Yhteistyössä