No kerrohan sitten, miten voin olla terve ja hyvinvoiva, vaikka en karppaa?Karppaan koska se on terveellistä, saa syödä maistuvaa ja ravitsevaa ruokaa ja laihtuu samalla.
Te jotka väitätte karppausta epäterveelliseksi nin lukekaas vaikka Ruokavallankumous-kirja joka on ruotsalaisen lääkärin kirjoittama ja selittää yksiselitteisesti miksi karppaus on ainoa oikea tapa syödä jos haluaa olla terve.
Normaalipaino sinällään ei kerro välttämättä mitään terveydentilastasi. Alipainoinen voi olla yhtä sairas kuin ylipainoinen. Tai normaalipainoinen.En, koska multa löytyy (maalais)järkeä ja sen avulla olen pysynyt koko elämäni hyvävointisena ja normaalipainoisena.
Entäs ne lääkärit joiden mielestä karppaaminen on epäterveellistä?Karppaan koska se on terveellistä, saa syödä maistuvaa ja ravitsevaa ruokaa ja laihtuu samalla.
Te jotka väitätte karppausta epäterveelliseksi nin lukekaas vaikka Ruokavallankumous-kirja joka on ruotsalaisen lääkärin kirjoittama ja selittää yksiselitteisesti miksi karppaus on ainoa oikea tapa syödä jos haluaa olla terve.
Ei ole terveellistä. Tuollaiset höpöhöpö-kirjat uppoavat vain hyväuskoisiin hölmöihin.Karppaan koska se on terveellistä, saa syödä maistuvaa ja ravitsevaa ruokaa ja laihtuu samalla.
Minusta tuli iloinen, pirteä ja jaksava äiti kun siirryin entisestä (söin mitä sattuu) syömään virallisten suositusten mukaan. Eikä ollut ensimmäisinä päivinä päänsärkyä ja huimausta.Juu, taas... Mulla oli parin kk:n tauko ja paluu oli enemmän ku toivottu.Kiukku, ärsytys, väsymys katos ja tilalle tuli pirteä, iloinen, jaksava äiti.
Tuossa suurin syy karppaukselle ja toinen on tietty sitten painon putoaminen.
Alotin marraskuussa ja sain muistaakseni 3-4kk:n aikana pois 12kg ja nyt kun alotin uudelleen, niin 2.3kg on poissa (joo on nesteitä, mut silti)
Huono puoli on kai se ekojen päivien pääsärky ja huimaus. Ja se, ettei tää sovi kaikille (ettei mua nyt luulla käännyttäjäksi )
Mulle sopii ja sehän passaa loppu porukalle, ettei äippä oo ku perseeseen ammuttu karhu aina...