karppaajia paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja mkj
  • Ensimmäinen viesti
mkj
oon vasta 4 päivää karpannut,tai itse asiassa koitan pitää alle 20 nuo hiilarit tän pari-kolme viikkoa. mietinkin nyt tuota ruoan laittoo. tänään laitoin kermaista kasvisgratiinia sekä aurajuusto-ananas broileria. onkohan tuo soveliasta..ananaksessa ainakin on hiilareita. laitoin vähän mutta pitäiskö mun koittaa välttää tuollaisia hiilari pommeja kun kaikessa on kuitenkin vähän hiilareita?!
 
ap
kukkuu? apuja. pitäiskö kokota siis tuollain et on kyllä hyvääkin vai tehdä vaan jotain muna-pekoni sörsseliä? paljonkohan kasviksia saa syödä. tää haluu laihtua,muut keinot kokeiltu.
 
Helekutti
Toi on ihan okei. Jos et muutenkaan tarkkaan punnitse ja laske niitä hiilareita niin turha niitä on yrittää ihan minimissään pitää eikä se ole kaikissa karppisuuntauksissa tarkoituskaan. Atkinsiin kuuluu se kahden viikon induktio mutta itse suosisin vapaampaa suuntaa. Itselläni ketoosi alkaa melko suurillakin hiilarimäärillä, se on niin yksilöllistä.
 
ap
syön mä siis enemän kun kerranpäivässä,mutta tuollaisen lämpimän aterian vain kerran. taidan huomenna laskee paljonko niitä tulee. painoa on 10 kg pudotettavana joten tuo 2 viikon startti olis kyllä hyvä mulle. lähteekö tää pääkipu pois koska?
 
täällä kans yx karppaaja...tai aloittelija :wave:
4 viikkoa takana ja -4 kiloa =)
3 ekaa viikkoa vedin tiukkaa linjaa alle 20g hiilareita
nyt viikon vähän löysännyt ja lisännyt kasviksia ja saatan perunan syyä sillon tällön.

mulla oli kanssa tossa alussa pientä hedaria paripäivää....ja oli veto pois
 
ap
mitähän sitä sitten söisi päivässä ettei noita hiilareita tulisi kun se 20g päivässä. pelkkää munaa ja pekonia en pysty syömään. ja mitä ihmettä sitä lihankanssa syö jos kasviksia ei saisi syödä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitähän sitä sitten söisi päivässä ettei noita hiilareita tulisi kun se 20g päivässä. pelkkää munaa ja pekonia en pysty syömään. ja mitä ihmettä sitä lihankanssa syö jos kasviksia ei saisi syödä?
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ateriamatriisi

auttasko tää yhtään sua?
 
ap
laksin mitä oon tänään syöny ja tässä tulos 88.5g protskuja 22,1g hiilareita ja rasvaa 82,4g ja oon syöny tänää aamulla 150g kasviksia ja jauhelihaa sekotettuna, päivällä kasvisgratiinia ja aurajuusto-ananasbroitsua ja nyt iltasella haukkasin yhden perinteisen wilhelmin johon laitoin vähän ketsuppia ja koskenlaskija juustoo. nälkä ei ole et muuta en syö. menihän noi hiilarit 2,1g yli. onkohan protskuja hyvin? painan 70kg

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitähän sitä sitten söisi päivässä ettei noita hiilareita tulisi kun se 20g päivässä. pelkkää munaa ja pekonia en pysty syömään. ja mitä ihmettä sitä lihankanssa syö jos kasviksia ei saisi syödä?
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ateriamatriisi

auttasko tää yhtään sua?
kiitos =)
 

Yhteistyössä