Karppaajia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pypylleröinen";23386591]Ja sinäkö väität tietäväsi? Pihvit todellakin voi maustaa myös tossa vaiheessa. Ei tule nesteet pihalle, paitsi jos paistat väärin, kuten sitten ilmeisesti sinä.[/QUOTE]

Ei ole pelkoa että paistaisin tuollaisen väärin, olen nykyaikainen kokki, en jäänne 1980 luvulta. Pippuripihvi tarkoittaa nykyään ihan jotain muuta.

haha :D ikinä en ole näin hyvään karppiketjuun törmänny. en usko karppaamisen terveellisyyteen enkä ikinä tule uskomaan. ihan huuhaata.
tämä ketju tuli tosin luettua loppuun ihan vaan siitä jännistyksestä kumpi voittaa pihvin paistamiskisan :)
ja tiedoksi, pihvi maustetaan vasta pannulla. miksi siihen pitää jotain öljyjä hieroa pintaan :O pihvi pannulle paista toinen puoli ja sitten suola ja pippuri pintaan. näin mä teen.
ite kokki myös

[QUOTE="pypylleröinen";23386567]Mun ammattitaito nyt on jo tuhoon tuomittu täällä, joten ei kannata uskoa mitä sanon, mut mä itkettäisin eka ainakin sen kesäkurpitsan. Ja ota siemenet pois.[/QUOTE]

Miksi pitää ottaa kaikista parhain osa pois? Siemenet on koko ruoan ydin !

[QUOTE="vieras";23386771]haha :D ikinä en ole näin hyvään karppiketjuun törmänny. en usko karppaamisen terveellisyyteen enkä ikinä tule uskomaan. ihan huuhaata.
tämä ketju tuli tosin luettua loppuun ihan vaan siitä jännistyksestä kumpi voittaa pihvin paistamiskisan :)
ja tiedoksi, pihvi maustetaan vasta pannulla. miksi siihen pitää jotain öljyjä hieroa pintaan :O pihvi pannulle paista toinen puoli ja sitten suola ja pippuri pintaan. näin mä teen.
ite kokki myös[/QUOTE]

Mä teen possunsisäfileen tuohon tapaan kuin pypypylleröinenkin,tulee maukkaampaa ja kun kuumalla pannulla paistaa niin ei sieltä mitkään mehut ulos tuu.

Mä tekisin piffit pannulla erikseen ja pippurikermakastikkeen erikseen ja siihen sivuun jonkun kasvismätön uunissa.

Paras pippurikermakasti tulee kun kiehauttaa kermaa kattilassa ja sekoittaa Musta pekka -pippurijuuston sekaan ja suolaa jos maku vaatii. Nam nam

Munakoisoa en käyttäis kasvismätössä ollenkaan, pahaa mun mielestä.

Jälkkäriksi kävis hyvin joku juustokakku, parasta on ihan se uunissa tehty ja sit hieman lämpösenä syödä mansikkasoseen kanssa.

Suklaamousse on paras jälkkäri, ja huippuhelppo!
Itse tein Dr.Oetkerin valmis suklaamousse -pussin avulla tänään suklaamoussea. Sellainen valmispussi maksoi 99snt. Valmispussin sisältö sekoitettiin maitoon ja kermaan ja vatkattiin 3min. Miten helppoa ja huippuhyvää!!:)

[QUOTE="essi";23386933]Suklaamousse on paras jälkkäri, ja huippuhelppo!
Itse tein Dr.Oetkerin valmis suklaamousse -pussin avulla tänään suklaamoussea. Sellainen valmispussi maksoi 99snt. Valmispussin sisältö sekoitettiin maitoon ja kermaan ja vatkattiin 3min. Miten helppoa ja huippuhyvää!!:)[/QUOTE]

Ja hiilareita tässä on?

[QUOTE="essi";23386933]Suklaamousse on paras jälkkäri, ja huippuhelppo!
Itse tein Dr.Oetkerin valmis suklaamousse -pussin avulla tänään suklaamoussea. Sellainen valmispussi maksoi 99snt. Valmispussin sisältö sekoitettiin maitoon ja kermaan ja vatkattiin 3min. Miten helppoa ja huippuhyvää!!:)[/QUOTE]

Miksi tehdä jostain lisäainepussista toi mousse, kun ei tarvi kuin vatkata purkki kermaa ja sulattaa 1 levy ihan oikeaa suklaata? Sekoitus, ja valmista on. Kiva ois tietää mitä tuollainen valmispussi pitää sisällään...

[QUOTE="vieras";23386595]Opettele paistamaan pihvit kunnolla, äläkä käytä 2011 vuonna jotain hyväksi todettua menetelmää 1980 luvulta, olet aikaasi jäljessä, nykyään pippuripihvi on jotain muuta kuin tuo sinun mainostamasi kermassa haudutettu mössö.[/QUOTE]

Oonko mä puhunut pippuripihvistä yhtään mitään??

[QUOTE="vieras";23386611]Ei ole pelkoa että paistaisin tuollaisen väärin, olen nykyaikainen kokki, en jäänne 1980 luvulta. Pippuripihvi tarkoittaa nykyään ihan jotain muuta.[/QUOTE]

Joo, ja varmaan helvetin ammattitaitonen. Missä kohtaa mä puhuin pippuripihvistä, kerrotko? Jos sä et tiedä mitään muuta mahdollisuutta syödä liha kun pippuripihvinä, ni se on sun häpees, ei mun. Älä mulle kiukuttele. Ja joo, oon mä jäänne 80-luvulta, kun oon syntynyt sillon.

[QUOTE="pypylleröinen";23387851]Oonko mä puhunut pippuripihvistä yhtään mitään??[/QUOTE]

Parempi että et edes yritä tehdä pippuripihvejä kokkaustaitojesi perusteella. !

Yhteistyössä